SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa biurowo-administracyjna sekretariatu Dziekana i Prodziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu.2. Pośredniczenie między studentem a Dziekanem WNZ w zakresie przyjmowania podań i rozwiązywania bieżących problemów.3. Obsługa interesantów w tym studentów, kandydatów na studentów oraz innych osób zgłaszających się do sekretariatu WNZ.4. Obsługa centrali telefonicznej, odbieranie poczty internetowej.5. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, oraz prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z Wydziału Nauk o Zdrowiu.6. Przyjmowanie zaproszeń na kongresy, konferencje, szkolenia.7. Przepisywanie pism, wystąpień, referatów.8. Prowadzenie rejestru adresowego władz urzędów i organów współpracujących z Wydziałem.9. Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego, szczególnie w zakresie działań projakościowych i komisji tematycznych oraz konferencji organizowanych przez WNZ.10. Obsługa administracyjna egzaminów dyplomowych.11. Udział w przygotowaniu sprawozdań i prowadzenie statystyki z prac komisji problemowych Wydziału.12. Współpraca z wydziałowym oraz kierunkowymi koordynatorami ds. jakości kształcenia w WNZ w zakresie procesu kształcenia.13. Obsługa administracyjna i ścisła współpraca ze studentami i nauczycielami akademickimi dot.: semestralnych ocen zajęć dydaktycznych (przygotowywanie ankiet i współpraca ze starostami poszczególnych roczników studiów), przeprowadzania hospitacji zajęć dydaktycznych oraz ankiet do badania opinii studentów na temat jakości świadczonych usług przez komórki administracyjne PWSZ w Płocku.14. Obsługa administracyjna spotkań i konsultacji ze studentami na temat jakości kształcenia w PWSZ w Płocku.15. Ewidencja druków ścisłego zarachowania.16. Wypisywanie i wydawanie zaświadczeń dla studentów oraz przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach studenckich.17. Współpraca i obsługa administracyjna w organizowaniu dodatkowych form kształcenia tj. studiów podyplomowych, specjalizacji, kursów, warsztatów, seminariów i konferencji prowadzonych przez Wydział Nauk o Zdrowiu.18. Współpraca z Koordynatorem Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich i Koordynatorem pracowni kosmetologicznych na kierunku Kosmetologia w zakresie wyposażenia w sprzęt i materiały.19. Współpraca z Koordynatorem Zajęć Praktycznych i Praktyk Zawodowych w zakresie organizacji kształcenia praktycznego studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu.20. Obsługa zewnętrznych komisji kontrolnych.21. Współpraca z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki oraz Kwesturą w zakresie spraw studenckich, a także innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich działania.22. Współpraca z Dziekanem, Prodziekanem i nauczycielami Wydziału Nauk o Zdrowiu i Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki w przygotowaniu planu zajęć i obciążeń sal dydaktycznych.23. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie postępowań na usługi dydaktyczne i wyposażenie na Wydziale Nauk o Zdrowiu.24. Aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji studiów stacjonarnych/niestacjonarnych.
Data publikacji: 2018-10-18
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa biurowo-administracyjna sekretariatu Dziekana i Prodziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu.2. Pośredniczenie między studentem a Dziekanem WNZ w zakresie przyjmowania podań i rozwiązywania bieżących problemów.3. Obsługa interesantów w tym studentów, kandydatów na studentów oraz innych osób zgłaszających się do sekretariatu WNZ.4. Obsługa centrali telefonicznej, odbieranie poczty internetowej.5. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, oraz prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z Wydziału Nauk o Zdrowiu.6. Przyjmowanie zaproszeń na kongresy, konferencje, szkolenia.7. Przepisywanie pism, wystąpień, referatów.8. Prowadzenie rejestru adresowego władz urzędów i organów współpracujących z Wydziałem.9. Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego, szczególnie w zakresie działań projakościowych i komisji tematycznych oraz konferencji organizowanych przez WNZ.10. Obsługa administracyjna egzaminów dyplomowych.11. Udział w przygotowaniu sprawozdań i prowadzenie statystyki z prac komisji problemowych Wydziału.12. Współpraca z wydziałowym oraz kierunkowymi koordynatorami ds. jakości kształcenia w WNZ w zakresie procesu kształcenia.13. Obsługa administracyjna i ścisła współpraca ze studentami i nauczycielami akademickimi dot.: semestralnych ocen zajęć dydaktycznych (przygotowywanie ankiet i współpraca ze starostami poszczególnych roczników studiów), przeprowadzania hospitacji zajęć dydaktycznych oraz ankiet do badania opinii studentów na temat jakości świadczonych usług przez komórki administracyjne PWSZ w Płocku.14. Obsługa administracyjna spotkań i konsultacji ze studentami na temat jakości kształcenia w PWSZ w Płocku.15. Ewidencja druków ścisłego zarachowania.16. Wypisywanie i wydawanie zaświadczeń dla studentów oraz przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach studenckich.17. Współpraca i obsługa administracyjna w organizowaniu dodatkowych form kształcenia tj. studiów podyplomowych, specjalizacji, kursów, warsztatów, seminariów i konferencji prowadzonych przez Wydział Nauk o Zdrowiu.18. Współpraca z Koordynatorem Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich i Koordynatorem pracowni kosmetologicznych na kierunku Kosmetologia w zakresie wyposażenia w sprzęt i materiały.19. Współpraca z Koordynatorem Zajęć Praktycznych i Praktyk Zawodowych w zakresie organizacji kształcenia praktycznego studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu.20. Obsługa zewnętrznych komisji kontrolnych.21. Współpraca z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki oraz Kwesturą w zakresie spraw studenckich, a także innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich działania.22. Współpraca z Dziekanem, Prodziekanem i nauczycielami Wydziału Nauk o Zdrowiu i Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki w przygotowaniu planu zajęć i obciążeń sal dydaktycznych.23. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie postępowań na usługi dydaktyczne i wyposażenie na Wydziale Nauk o Zdrowiu.24. Aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji studiów stacjonarnych/niestacjonarnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie wyższe magisterskie.2) Wymagana specjalność: administracja3) Obowiązkowe uprawnienia - brak4) Doświadczenie zawodowe: minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie pracy biurowej.Dodatkowe wymagania:1) Umiejętności w zakresie obsługi biurowej sekretariatu oraz systemów informatycznych MS Office.2) Umiejętność sporządzania analiz i wyciągania wniosków z działalności zespołów tematycznych.3) Umiejętność przygotowywania sprawozdań z działalności komórek organizacyjnych.4) Umiejętność przygotowania dokumentów do postępowań przetargowych w ramach zamówień publicznych w zakresie rzeczowym usług.5) Umiejętność komunikacji w języku angielskim.6) Umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej Uczelni: pwszplock.pl w zakładce Dla pracowników Wnioski i dokumenty - Dokumenty osobowe kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie).3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępna na stronie internetowej Uczelni: pwszplock.pl w zakładce Dla pracowników Wnioski i dokumenty 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, lub przesłać na adres e-mail: kadry (at) pwszplock.pl, albo przesłać pocztą tradycyjną na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock w kopercie z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego do dnia 24 października 2018 r. liczy się data wpływu do PWSZ w Płocku. Nabór może być nierozstrzygnięty bez podania przyczyny lub unieważniony.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru. Po zakończonym naborze, dokumenty kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 18.10.2018
Oferta pracy ważna do: 24.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rekrutacja pracowników tymczasowych, udział w procesie kadrowo-płacowym
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
Sprawdzanie etykiet cenowych (uzupełnianie), kontrola cen na działach, rozkładanie transferu cen, opis i analiza brakówdbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenei bieżących spraw administracyjno-biurowych, realizowanie prawidłowego obiegu dokumentacji, realizacja płatności oraz ewidencji rachunków wychodzących, nadzór nad realizacją umów i klientami, kontaktz klientami, pracownikami. Praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 12-17.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Pruszków (mazowieckie)
udzielanie pomocy technicznej do oprogramowania bedącego w ofercie firmy Infolab ( udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia serwisowe: telefonicznie , mailowo, oraz on-line,
INFOLAB NARLOCH Sp. jawna - 2017-05-30 - Tychy (śląskie)
przygotowanie półproduktów-granit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, sprzedaż ofert transportowych, dbanie o relację ze stałym klientem, praca w terenie i na miejscu; min. rok doświadczenia
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2016-07-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wg zakresu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń, tworzenie dokumentacji, wsparcie w organizacji ewaluacji szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Lublin (lubelskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem, propozycje ofert ubezpieczeniowych, negocjacje cen, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zabrze (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych.
F.H.U. MICROPRO - 2016-02-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Masaż relaksacyjny, manicure, pedicure, zabiegi relaksacyjne na twarz.
She Kosmetyka Profesjonalna Agnieszka Lutyńska-Ziółkowska - 2018-01-24 - Suwałki (podlaskie)
obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Bochnia (małopolskie)
- kosztorysowanie- analiza dokumentacji przetargowej
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EBUD" - PRZEMYSŁÓWKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Archiwizowanie dokuemntów, digitalizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu e-kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
Wprowadzanie na stan towarów na podstawie faktur zagranicznych. Kontrola dokumentów transportowych, sprawdzanie zgodności cen oraz inne czynności związane z zakupem towaru.
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-12-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH Karol Cieśla - 2018-09-07 - Chybice (świętokrzyskie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz spółki, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek Zus i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-10-08 - Żyrardów (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
kelnerpraca na dwie zmiany10.00-23.00za pracujące soboty i niedziele przysługują dni wolne
FUH MAZUR & MAZUR Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2018-04-03 - Mielec (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane zlecone przez kierownika
Spółdzielnia Socjalna BUDOWLANKA - 2017-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prace pomocnicze jako drukarz fleksograficzny
Przedsiębiorstwo Handlowe "CAMELL" Elżbieta Najczuk - 2017-08-08 - Brzeg (opolskie)
Zarządzenie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i i nne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kompetencje sprzedawcy i kasjera, język chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawiania towaru, zasepowanie innych pracowników w razie choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca w magazynie przyjęć towarów, przyjmowanie, układanie, wystawianie dokumentów przyjęcia, wydawanie, sporządzanie dokumentów rozchodu.Utrzymywanie porządku w magazynie, rozładunek i załadunek towarów. Udział w pracach inwentaryzacyjnych w magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Józefów (mazowieckie)