SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA, K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA, K/M
Wynagrodzenie: od 3 185,53 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 185,53 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 185,53 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: Prawo/Administarcja/Budownictwo lub pokrewne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne albo wyższe techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne, doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej w orzecznictwie administracyjnym, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy " Prawo budowlane" wraz z przepisami wykonawczymi dotyczącymi warunków techniczno-budowlanych, umiejętność stosowania przepisów prawa, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe: w zakresie problematyki prawa budowlanego. Zakres zadań: rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz wniosków składanych w I instancji oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, obsługiwanie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami, kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy oraz udzielania wyjaśnień. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2018 r. Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem: "Oferta pracy DOA nr ogłoszenia 25390". Szczegóły oferty są dostępne na stronie: https://www.gunb.gov.pl/strona/praca-w-gunb
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2018
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy ważna do: 23.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie umów z kontrahentami, kontrole realizacji umów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łęczyca (dolnośląskie)
Obsługa konsumentów, obsługa baru
Arkadiusz Lenkowski - PHU "CENTRUM" - 2018-03-15 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji wniosku o dofinansowanie realizacji projektów. Weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektów w ramach realizowanego naboru. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów oraz dokumentacji działań podejmowanych w projektach w zakresie realizowanych w nim usług i instrumentów rynku pracy. Stosowanie przyjaznego języka podczas realizacji zadań w projektach oraz przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami,5.Przestrzeganie właściwych polityk i zasad wspólnotowych, w tym polityki równości szans i koncepcji zrównoważonego rozwoju w ramach projektów.Prowadzenie bieżącego monitoringu realizowanych zadań w projektach oraz stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu oraz rezultatu projektów. Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań sporządzanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych tut. urzędu, niezbędnych do opracowywania sprawozdawczości m.in. w ramach SL 2014. Bieżący monitoring realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za ich prawidłową realizację, ze szczególnym uwzględnieniem realizowanych usług i instrumentów rynku pracy. Współpraca z komórkami Urzędu merytoryczne odpowiedzialnymi za realizację zadań w ramach realizowanych projektów. Opracowywanie dodatkowych sprawozdań, materiałów oraz informacji niezbędnych przy realizacji projektów. Promocja realizowanych projektów oraz informowanie otoczenia o źródłach ich finansowania. Przestrzeganie właściwego oznaczania, przechowywania dokumentacji projektów. Sumienne wykonywanie innych poleceń służbowych i zadań przekazywanych przez przełożonych. Doskonalenie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach wykonywanych zadań. Należyte i zgodne z prawem wykonywanie zadań należących do zajmowanego stanowiska. Gruntowna znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów. Działanie wnikliwe, szybkie i bezstronne. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
-
ZAKŁAD KAMIENIARSKI TRAWOL SC TRĄBKA JOANNA TRĄBKA DAMIAN - 2017-04-27 - Nowe Oborzyska (wielkopolskie)
ochrona banku
Solid Security Sp z o.o. - 2017-07-26 - Opole (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontaktowanie z kontrahentami klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Mroków (mazowieckie)
prowadzenie spraw osobowych wszystkich pracowników Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń pracownikom etatowym w programie Symfonia KADRY i PŁACE, sporządzanie raportów do ZUS w programie Płatnik, sporządzanie PIT-11 dla wszystkich pracowników Uczelni, organizowanie szkoleń BHP i Ppoż. oraz badań lekarskich pracowników, kontrola formalnej dyscypliny pracy, prowadzenie wszystkich spraw związanych ze stosunkiem pracy i zatrudnianiem na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń finansowych z tytułu naliczania wynagrodzeń osobom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestru umów cywilno- prawnych, prowadzenie rejestru zakupów bezgotówkowych
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE - 2018-05-14 - Kwidzyn (pomorskie)
prace biurowe, kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Lubin (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, kreacja i prowadzenie kampanii mailingowych, telefoniczna sprzedaż usług hotelarskich i obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Tarnów (małopolskie)
j.w.
Jednostka Wojskowa Nr 2305 Warszawa - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i zleceń spedycyjnych, przygotowanie ofert i czynów handlowych, budowanie relacji biznesowych z klientem i dbanie o jakość obsługi.
Langowski Shipping - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta, projektowanie i realizacja aranżacji okiennych, zarządzanie dokumentacją kadrowo księgową
DEKORACJE NA MIARĘ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznychOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 533 303 559 lub o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-04-25 - Płońsk (mazowieckie)
kontakty handlowe z dostawcami leków, kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-12-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie z zasadami organizacji biura i szkoleń. Opracowywane baz danych według wskazań. Obsługa urządzeń biurowych. Poznanie zasad marketingowych dotyczących promocji biura i szkoleń.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych w tym prac fizycznych
ELEKTROTECH GRZEGORZ RAFAŁ - 2016-09-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa zamówień składanych przez klientówDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Pruszków (mazowieckie)
obsługa klientów lombardu, skup, sprzedaż, zamiana towarów
AURUM SP. Z O.O. SP.K. - 2017-10-04 - Poznań (wielkopolskie)
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. projektów międzynarodowych odpowiedzialna będzie za realizację projektów międzynarodowych realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz pozyskanie kolejnych projektów.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie - 2017-02-15 - Lublin (lubelskie)
Kontakt z klientem zagranicznym - udział w negocjacjach, tłumaczenie dokumentów, przygotowanie umów.
DAB BEDNARZ I WSPÓLNICY SP. J. - 2017-12-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza cen materiałów, usług, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie cen materiałów, opracowanie zamówień oraz organizacja i dostawa materiałów na budowę, rozliczanie materiałowe budów
P.P.H.U. "BUDOMIX" Czesław Iłyszyn - 2015-12-10 - Zawiercie (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, nazdór nad zleceniami, sporządzanie statystyk, prowadzenie projektów
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Leżajsk (podkarpackie)
negocjowanie warunków transakcji handlowych
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-05-17 - Zawiercie (śląskie)
- monitoring informacji o ogłoszonych przetargach, - aktualizacja bazy danych o przetargach, - komletowanie dokumentów podmiotowych i przedmiotowych, - weryfikacja ofert od strony merytorytcznej oraz pod względem zgodności z SIWZ, - terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetragową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie, - monitorowanie rezultatów. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) proline.pl
PROLINE Sebastian Ponikowski - 2016-10-24 - Mirków (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa snowadeł tkackich i dziewiarskich
P.P.U. "Lenta-Pasmanteria" Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Łódź (łódzkie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)