SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Przemyśl oferta pracy OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: WYMAGANIAProfesjonalna obsługa klienta,Doradztwo techniczne,koordynowanie realizacji zamówień dla klientów,Aktywna obsługa i pozyskiwanie klientów,Dbałość o jakość obsługi klienta.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
Data publikacji: 2018-08-06
Lokalizacja: Przemyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fredry 1/1, 37-700 Przemyśl, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WYMAGANIAProfesjonalna obsługa klienta,Doradztwo techniczne,koordynowanie realizacji zamówień dla klientów,Aktywna obsługa i pozyskiwanie klientów,Dbałość o jakość obsługi klienta.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzychodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sieraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy:
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
PLAC KILIŃSKIEGO 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PLAC KILIŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie wymaganych przepisami prawa instruktaży ogólnych BHP w Spółce,prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniamioraz wypadkami w pracy,opracowywanie wymaganych istrukcjioraz ocen ryzyka zawodowego,przeprowadzanie kontroli warunków pracy,realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową,realizacja i rozliczanie kosztów zamówień odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-01-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa fotobudki, wideobudki, obróbka graficzna zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Żuromin (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów,fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów,kontakt z klientem anglojęzycznym,rosyjskojęzycznym oraz hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łódź (łódzkie)
aktualizacja księgi jakości - przeprowadzanie wymaganych przezSZJ audytów - rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenieewidencji czasu pracy na podstawie tarcz tacho i elektronicznychkatr w programie 4Trans
Międzynarodowy Transport Drogowy - Kazimierz Skuratowicz - 2017-09-18 - Niemodlin (opolskie)
Wprowadzanie zleceń transportowych, wycena ładunku i organizacja, negocjacje handlowe, rozmowa z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; kreatywne rozwiązywanie problemów, proponowanie i wdrażanie zmian, przygotowywanie planów marketingowych, realizacje strategi marketingowych,tworzenie strategi sprzedaży nowych asortymentów,monitorowanie i analiza rynku pracy pod katem potrzeb klientów,działań konkurencji,bierzących trendów marketingowych,przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych,wdrażanie narzędzi i programów wspierających sprzedaż,przygotowywanie materiałów promocyjnych,. Prowadzenie stron internetowych.Dbanie o efektywną komunikację projektów, koordynowanie informacji pomiędzy działaniami.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
obsługa maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "EKO-PLAST" - 2017-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca przy zatrudnianiu obcokrajowców, wyszukiwanie kandydatów, prowadzenie kadrpraca na umowę na czas nueokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Koordynowanie przeglądów budynków, zapewnienie serwisów dla urządzeń i instalacji, kontrola świadczeń dostaw en. elekt.gazu i wody, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z utrzymaniem obiektów budowlanych, nadzór nad ochroną obiektu i robotami elektrycznymi
"Dr. Schumacher" Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Lubań (dolnośląskie)
nauczanie matemetyki w klasach IV - VII w wymiarze 6 godzin tygodniowo
Szkoła Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Rzeplinie - 2017-09-27 - Rzeplino (zachodniopomorskie)
specjalizacja w sprzedazy częscu asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne, rozwijanie realcji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi oraz zdobywanie nowych, , analiza rynkow zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów, opracowanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego, przygotowanie i nadzór nad dokuemtnacją związaną z obrotem międzynarodowym, negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych, realizacja założonych planów sprzedażowych, cykliczne analizy realizacji ustalonych planów
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-02 - Chorzów (śląskie)
-bieżąca analiza i monitoring należności,-kontakt i negocjacje z kontrahentami,-współpraca z księgowością oraz doradcą prawnym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Praca terapeutyczna i opiekuńcza z pełnoletnimi osobami z niepełnosprawnością intelektualną.
Fundacja Maja na rzecz osób niepełnosprawnych - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
wycena i sprzedaż stolarki
"ALLUX" spółka cywilna - 2016-11-17 - Konin (wielkopolskie)
Przygotowanie produktu do sprzedaży: formatowanie naklejek, składaniepudełek, metkowanie produktu, wzrokowa kontrola produktu, praca w godz. 8-16
Chameleon s.a - 2016-04-25 - Opole (opolskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Rozwój kontaktów hadlowych z dotychczasowymi kontrahentami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Stare Olesno (opolskie)
- nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami,- przygotowywanie korespondencji, i pism;- obsługa urządzeń biurowych,- efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji,- stały monitoring prowadzonych spraw,
Grupa Aurum Polskie Kancelarie Windykacyjne sp. z o. o. - 2016-09-02 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe (mechatronika, elektronika, automatyka, robotyka) lub student ostatniego roku; komunikatywna znajomość j. angielskiego; podstawowa znajomość zagadnień metrologicznych lub programowania sterowników/ mikroprocesorów; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość obsługi urządzeń technicznych; zakres obowiązków: prowadzenie badań w akredytowanym laboratorium badawczym; udział w opracowywaniu i tworzeniu stanowisk badawczych; opracowywanie algorytmów sterujących i oprogramowania wykonawczego w pracach badawczo-rozwojowych oraz współudział w realizacji takich prac; prowadzenie eksperymentów naukowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2017-02-03 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów firmy, przygotowywanie ofert, przygotowywanie zamówień, prowadzenie obsługi posprzedażowej.
ELEKRTOMONTAŻ-LUBLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-04 - Lublin (lubelskie)
realizacja spotkań umawianych przez dział CALL CENTER;system pracy jednozmianowy;zatrudnienie od 18:00-16:00
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Chorzów (śląskie)
Pracownik odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży. Branża IT. Praca w przedziale czasowym 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych - technicznych, uzgodnienia techniczne z oferentami, nadzór nad dostawcami części zamiennych. - Wynagrodzenie: 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Obrońców Westerplatte 108, 40-335 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 779-20-00 wew. 33) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) baterpol.pl
BATERPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)
Zakup materiałów budowlanych w branży elektrycznej
PPHU ELEKTROPAKS - 2015-12-09 - Puławy (lubelskie)
Prowadzenie akt osobowych. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie raportów i sprawozdań.
Kancelaria Podatkowa PROGRES Spółka z o.o. - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Głównym celem stanowiska jest wykonywanie wszelkich zadań związanych ze wspieraniem przed- i posprzedażnym klientów firmy. Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, aodpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy.
"HOMEPRINT" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie rozliczeń budowy oraz ich analizaRozliczanie robót realizowanych przez podwykonawcówprzeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca
"NAVIGA-STAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu merketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji- opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzanie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-05-11 - Głuchołazy (opolskie)
jw.
Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)