SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Gdynia oferta pracy Treecon Sp. z o. o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych pracowników, prowadzenie dokumentacji biurowej, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z zagranicy.
Data publikacji: 2019-09-25
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Treecon Sp. z o. o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:81-363 Gdynia 41-43, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych pracowników, prowadzenie dokumentacji biurowej, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z zagranicy.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Data zakończenia pracy: 01.10.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Praca w godzinach 09:00-17:00 na terenie Gdyni.
Nazwa pracodawcy: Treecon Sp. z o. o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Starowiejska 41-43, 81-363 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Starowiejska
Numer budynku pracodawcy: 41-43
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy ważna do: 17.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?acc623de6aeb6eb22dc184311ce4b418
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z przepisami bhp, zapoznanie z zasadami ochrony danych osobowych, strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania Kuratorium Oświaty w Opolu.Zapoznanie z dokumentacją wytwarzaną w wydziale, prace kancelaryjno-biurowe. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
KURATORIUM OŚWIATY W OPOLU - 2016-05-17 - Opole (opolskie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia, aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji; godz. pracy 7-15; okres zatrudnienia 12 m-cy - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
Analiza danych z programu SAP (aktywności towaru z magazynu, interwencji serwisowych, obsługi logistycznej) za pomoca Excel, tworzenie czytelnych wykresów i wskaźników KPI, dyspozycyjność do wykonywania pracy dla działu serwisu firmy Tornos. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji. Przygotowanie protokołow, raporów, biuletynow, kwestionariuszy, słownych instrukcji.Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień).Pomoc w organizacji szkoleń pracowników lub wolontariuszy.Zdolność do wykonywania poufnych informacji. Korespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecie.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie woparciu oumowę opracę..Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etat. Możliwośćzdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w Szwajcarii. Miłą atmosferę wpracy. Wynagrodzenie poufne-do negocjacji. Cv w języku polskim i angielskim lub niemieckim na adres victor.g (at) tornos.comsala E, C, H,D
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Do zadań należeć będzie: - organizacja promocji i sprzedaży usług świadczonych przez spółkę, - sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym klientom,- realizacja wyznaczonych celów finansowych,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- bieżące uzupełnianie informacji w systemie CRM,- pozyskiwanie klientów, - współtworzenie strategii marketingowej firmy,- pozyskiwanie oraz analiza informacji rynkowych,- współpraca w ramach działu IT w zakresie wdrożeń systemów informatycznychMiejsce pracy: Bydgoszcz/OsielskoTeren działania: Polska północna lub południowaOferujemy:- umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodzeń- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń- komfortowe warunki pracy
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa gości kawiarni
Kawiarnia "Słodkie Centrum" Wojciech Borówka - 2016-04-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
"SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS - 2017-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i osobowych.Wymagane min.2 letnie doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych.
Agent Ubezpieczeniowy Marcin Kołodziejczyk - 2015-12-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Sprawy organizacyjne i promocja
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH - 2016-06-15 - Cibórz (lubuskie)
Obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
CHOJMEX ROMAN MOŚ - 2016-10-13 - Chojęcin (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej naliczanie wynagrodzeń prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji PFRON, GUS rozliczanie czasu pracy w podstawowym i równoważnym systemie czasu pracy.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców Żary - 2016-09-06 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
telefoniczna obsługa klienta, przyjmowanie zamówień
HURTAP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-29 - Łęczyca (łódzkie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, uczestnictwo w przetargach, archiwizacja dokumentów, kontakt z urzędami i firmami, analiza rynku i ofert konkurencji, wykonywanie zadań organizacyjnych i koordynacyjnych np. organizowanie spotkań, tworzenie dobrego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Nawojowa (małopolskie)
dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kwidzyn (pomorskie)
- pomoc w zakresie prostych prac. księgowych,- praca nad rozliczeniami projektów rozwojowych,- analiza baz danych,- przygot. zestawień pod wskazane cele,- przygot. mat. szkoleniowych,- obsł. organziacja szkoleń,- kontakt z urzędami,- tworzenie pism urzędowych,- kontakt z klientami w spr. organizacyjnych,- obsł. wysyłek.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
Aktywne poszukiwanie klientów oraz nawiązywanie bezpośrednich kontaktów, rozpowszechnianie informacji oraz oferty handlowej, reklamowanie Studia Mody w Internecie, planowanie i organizowanie procesu sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jawor (dolnośląskie)
budowanie własnej bazy ofert, pozyskiwanie ofert kupna/sprzedaży/ najmu nieruchomości, prezentacja nieruchomościklientom
GRUPA RES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Żory (śląskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
prowadzenie oraz sporządzanie korespondencji biurowej, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych, realizowanie zamówień składanych przez klientów, nawiązywanie kontaktów handlowych, obsługa posprzedażowa klienta)
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowanie polityki sprzedażowej firmy na rynku ukr, przygotowanie ofert sprzedażowych w jęz ukr, przygotowanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• współpraca z koordynatorem projektu; • koordynacja pracy podległych pracowników• szeroko pojęta opieka nad polskimi pracownikami
Aurecon Personalservice GmbH - 2016-09-27 - Niemcy (Niemcy)
zamawianie usług transportu zewnętrznego, przygotowanie dokumentacji wysyłkowej i nadzór nad wysyłką
REMSOD SP Z O O - 2017-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I KOOPERANTAMI Z POLSKI I EUROPY, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI TABORU KOLEJOWEGO, PROWADZENIE STATYSTYK I ANALIZ DOTYCZĄCYCH AWARII WAGONÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE LUB TECHNICZNO EKONOMICZNE KIERUNEK: TRANSPORT/ LOGISTYKA (PREFEROWANA SPECJALIZACJA Z ZAKRESU TRANSPORTU KOLEJOWEGO), PODSTAWOWA WIEDZA TECHNICZNA Z ZAKRESU BUDOWY I EKSPLOATACJI ŚRODKÓW TRANSPORTU LĄDOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO I NARZĘDZI INTERNETOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B (OD MINIMUM 3 LAT, CZYNNIE WYKORZYSTYWANE),UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU MINIMUM PODSTAWOWYM, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY TRANSPORTU KOLEJOWEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY W SPÓŁCE TRANSPORTOWEJ, UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJACJI Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (ISO,SMS, MMS), UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH; UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE: ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, SAMODZIELNOŚĆ, ENERGICZNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, WYSOKA KULTURA OSOBISTA; CV + LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: amatejska (at) tankwagon.pl LUB PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: 70-205 SZCZECIN, UL. ŚW. DUCHA 5A/4;
TANKWAGON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2017-09-04 - Poznań (wielkopolskie)
Wyliczenie wysokości odszkodowań w specjalistycznym systemie informatycznym. Praca w godzinach 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2016-11-03 - Płock (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA
PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA "ARKA" ROBERT RÓŻYCKI - 2017-08-30 - Rzeszów (podkarpackie)