SPECJALISTA DS. KONTROLI I BUDŻETOWANIA Poznań oferta pracy Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI I BUDŻETOWANIA
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie kalkulacji dot. oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji, uczestniczenie w przygotowaniu rocznego budżetu, prognozy, plau wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, analizowanie rentowności projektów, wykonywanie kalkukacji na potrzeby księgowości (wyliczenia rezerw)- sporzadzanie analiz i raportów finansowanych na wewnętrzne potrzeby firmy
Data publikacji: 2017-10-26
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOŚCIUSZKI 68, 61-891 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie kalkulacji dot. oceny rentowności planowanych projektów i inwestycji, uczestniczenie w przygotowaniu rocznego budżetu, prognozy, plau wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, analizowanie rentowności projektów, wykonywanie kalkukacji na potrzeby księgowości (wyliczenia rezerw)- sporzadzanie analiz i raportów finansowanych na wewnętrzne potrzeby firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI I BUDŻETOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera -EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w dziedzinie controllingu i budżetowania oraz zarządzaniu kontraktami, umiejętność pracy pod presją czasu
Nazwa pracodawcy:
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
KOŚCIUSZKI 68, 61-891 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: zgłoszenia e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: KOŚCIUSZKI
Numer budynku pracodawcy: 68
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler finansowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.10.2017
Data dodania oferty pracy: 25.10.2017
Oferta pracy ważna do: 17.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów w celu wykonywania graficznych projektów stoisk targowych, przygotowywanie projektów stoisk targowych wraz z wyceną oraz dokumentacją techniczną, nadzór nad wykonaniem zabudowy stoiska przez firmy zabudowujące, prowadzenie rozliczeń z klientami oraz firmami zabudowującymi.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Docieplanie budynków, malowanie elewacji. Praca na terenie śląska wg zleceń. Kontakt z pracodawcą osobisty po telefonicznym umówieniu się na rozmowę.
NELLBAU ARKADIUSZ RZĄDKOWSKI - 2018-04-27 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie kontroli warunków pracy, stosowania się do przepisów BHP, ppoż. oraz przygotowanie dokumentacji. Szacowanie ryzyka zawodowego oraz opracowywanie kart oceny ryzyka dla zadań realizowanych na kontrakcie. Przygotowywanie wymaganej dokumentacji z zakresu BHP (w tym IBWR, planu BIOZ, instrukcji poszczególnych procesów). Realizacja szkoleń z zakresu BHP. Prowadzenie dokumentacji BHP, ppoż. i Ochrony Środowiska zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi i wymaganiami Spółki. Przygotowanie raportów i statystyk. Współpraca z organami kontroli zewnętrznej oraz audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Udział w postępowaniu powypadkowym zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami. Realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP.- Mijesce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji (Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Połaniec, Turków).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 2-letnie doświadczenie w służbach BHP w branży energetycznej bądź pokrewnej. Wymagane kwalifikacje określone dla co najmniej Specjalisty BHP zgodnie z rozporządzeniem w sprawie służby BHP. Znajomość pakietu Microsoft Office, zdolność analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji, umiejętność odnajdywania się w stresujących sytuacjach. Wymagana znajomość języka anggieelskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
sprzedaz czesci samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia- prowadzenie działalności na rzecz młodzieży uczącej się, absolwentów oraz młodzieży poszukującej pracy- opracowywanie ocen przydatności zawodowej na podstawie zebranego własnego materiału badawczego- gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji o zawodach, drogach uzyskiwania kwalifikacji zawodowych na potrzebach rynku pracy
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-17 - Opole (opolskie)
Realizacja zamówień, wystawianie faktur, kontakty z klientami.
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2016-01-18 - Stare Węgorzynko (zachodniopomorskie)
- obsługa kadrowa i płacowa;- bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń;- sporządzanie list płac dla pracowników; - przekazywanie informacji i deklaracji rozliczeniowych do ZUS; - obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków opiekuńczych i innych;- sporządzanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i rocznych rozliczeń podatkowych /PIT/,- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie umów, świadectw pracy i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;- prowadzenie i ustalanie urlopów oraz ewidencji czasu pracy pracowników;- sporządzanie sprawozdań m.in. do GUS, SIO i innych;- sporządzanie wymaganych analiz potrzebnych do sprawozdawczości;- rozliczenie godzin ponadwymiarowych nauczycieli;- kierowanie pracowników na badania lekarskie;- obsługa kancelaryjna, obsługa interesantów i udzielanie informacji;- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej;- prowadzenie spraw uczniowskich (księgi uczniów, zaświadczenia, legitymacje, duplikaty świadectw, odpisy i kopie); - na zlecenie kadry kierowniczej przygotowywanie projektów pism oraz przedstawianie uprawnionym osobom do podpisu;- zapewnienie sprawnego obiegu informacji wewnątrz szkoły; - prowadzenie niezbędnych rejestrów spraw, terminarzy; - inne prace zlecone przez głównego księgowego i kadrę kierowniczą.
Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego w Myślenicach - 2017-10-18 - Myślenice (małopolskie)
bieżące księgowanie dowodów operacji gospodarczych, naliczanie i odprowadzanie powierzonych podatków- pozwalająca na ustalanie wyniku finansowego spółki, terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych z tytułu zobowiązań i należności Spółki, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych, komunikacja w jezyku angielskim
NORDHUS S.A. - 2016-03-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
prowadzenie pełnej księgowości oraz kadr
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Opracowywanie koncepcji i realizacja działań dotyczących wdrażania i realizacji programów rynku pracy, opracowywanie projektów dotyczących zapobiegania bezrobocia, opracowywanie planów i prognoz działalności jednostki podległych
Świetokrzyska Wojewódzka Komenda OHP w Kielcach, ul. Sienkiewicza 36 - 2016-04-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Mapowanie procesów i ich analiza.Monitorowanie rezultatów wdrożeń i wprowadzonych rozwiązań.Tworzenie dokumentacji projektowej i procesowej.Audyty procesów.Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym.Definiowanie i analiza miar procesów (KPIs: procesowych, biznesowych, dot. jakości danych itp. i wskazywanie obszarów do zmiany).Przeprowadzanie przeglądów procesów.Projektowanie rozwiązań i wymagań do rozwoju nowych lub modyfikacji istniejących procesów.Samodzielne prowadzenie inicjatyw i projektów od fazy analizy do wdrożenia.Monitorowanie projektów, tworzenie harmonogramów i dokumentacji projektowej.Prowadzenie warsztatów i spotkań projektowych.
Wealth Voice Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Koordynacja przepływu informacji między chińską firmą generalną a firmą w Polsce. Wsparcie techncizne dla działu rpodukcji w Plsce. Wdrażanie systemu ERP chińskiego koncernu generalnego w Polsce. Kontrola jakości surowców. Usługi posprzedażowe. Usługi reklamacyjne
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Sieradz (łódzkie)
PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności konserwacyjnych, remontowych orazdiagnostycznych urządzeń; - usuwanie bieżących usterek maszyn; -regulacje i udział w przezbrojeniach urządzeń; - analiza problemów iminimalizacja mikro przestoi urządzeń produkcyjnych; - prowadzeniedokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Praca w godzinach: 06.00-14.00.
Strunobet-Migacz Sp. z o.o - 2015-12-03 - Lewin Brzeski (opolskie)
- Wyrkonywanie robót brukarskich- Praca od poniedziałku do piatku w godz. 7:00-15:00- Miejsce pracy: Tczew i okolice- Wynagrodzenie do uzgodnienia z PracodawcąKontakt telefoniczny 601-635-392
INSAN S.C. WYCZYŃSKA KRYSTYNA ZWIERNIK WOJCIECH - 2017-09-20 - Tczew (pomorskie)
.
GMINNA SPÓŁKA WODNA BRZEŚĆ KUJAWSKI - 2016-08-02 - Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Radomsko (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- akrualizowanie i wprowadzanie danych do systemu;- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze wzlgędu na stanowisko.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (m.in.prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie wymaganychprawem dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia,zmianą warunków pracy i płacy oraz rozwiązaniem stosunku pracy,rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzanie danych dosystemu kadrowo-płacowego), przygotowywanie danych do listpłac oraz naliczanie wynagrodzeń, współtworzenie politykipersonalnej Spółki, udział w Targach Pracy udział w projektachHR m.in. adaptacja nowozatrudnionych pracowników, opisystanowisk pracy, organizacja szkoleń. Praca od 7-15
REMAK S.A. - 2018-02-28 - Opole (opolskie)
Praca w magazynie hurtowni, załadunek towaru oraz dostarczenie towaru do klientów firmy, rozliczenia z klientami.
Przedsiębiorstwo Handlowe "Mars" Spółka Jawna Halina i Wojciech Potoczak - 2016-05-16 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista kontroli produkcji
CO.RAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
KFB Polska Spółka z o.o. - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
KORDYNACJA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ, OPRACOWANIE I WDRAŻANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, ANALIZA I OCENA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH RYNKÓW W CELU SKUPIENIA UWAGI NA POSZCZEGÓLNYCH ODBIORCACH, PROWADZENIE PEŁNEJ I RZETELNEJ KORENSPONDENCJI HANDLOWEJ Z OBIORCAMI ZAGRANICZNYMI, WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO.
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-05 - Podgrodzie (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)