SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Opole oferta pracy REMAK S.A.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (m.in.prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie wymaganychprawem dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia,zmianą warunków pracy i płacy oraz rozwiązaniem stosunku pracy,rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzanie danych dosystemu kadrowo-płacowego), przygotowywanie danych do listpłac oraz naliczanie wynagrodzeń, współtworzenie politykipersonalnej Spółki, udział w Targach Pracy udział w projektachHR m.in. adaptacja nowozatrudnionych pracowników, opisystanowisk pracy, organizacja szkoleń. Praca od 7-15
Data publikacji: 2018-02-28
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: REMAK S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielonogórska 3, 45-955 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (m.in.prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie wymaganychprawem dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia,zmianą warunków pracy i płacy oraz rozwiązaniem stosunku pracy,rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzanie danych dosystemu kadrowo-płacowego), przygotowywanie danych do listpłac oraz naliczanie wynagrodzeń, współtworzenie politykipersonalnej Spółki, udział w Targach Pracy udział w projektachHR m.in. adaptacja nowozatrudnionych pracowników, opisystanowisk pracy, organizacja szkoleń. Praca od 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy związanej zzatrudnianiem obcokrajowców,znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym, biegłaznajomość obsługi komputera, środowisko Windows (dobra znajomość Excela, Word, Outlook), prawo jazdy kategorii B(czynne), odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków, nastawienie zadaniowe i umiejętnośćnadawania priorytetów, dyspozycyjność i elastyczność, umiejętność efektywnego działania pod presją czasu,kreatywność i entuzjazm.
Nazwa pracodawcy: REMAK S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Chłodna 51, 00-867 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach: 07:00-15:00, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Chłodna
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy:
instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 01.03.2018
Oferta pracy ważna do: 27.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Reklama i marketing firmy. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie kontrahentów, zawieranie umów, realizacja kontraktów w Rosji i na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Przemyśl (podkarpackie)
prowadzenie działań promocyjnych w prasie, w internecie i na ekranach świetlnych LED; - prowadzenie akcji ulotkowych; opracowywanie materiałów promocyjnych i ofert; pozyskiwanie klientów; opracowywanie propozycji nowych inicjatyw; opracowywanie propozycji akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie nowych oraz modyfikacja istniejących wyrobów; tworzenie i nadzór nad dokumentacją techniczną; analiza zapotrzebowania na maszyny, narzędzia i materiał niezbędny do przygotowania i prowadzenia procesu produkcyjnego; określenie standardów jakościowych i czasowych; współpraca przy wdrażaniu nowych projektów do produkcji; nadzór nad procesami produkcyjnymi; rozwiązywanie bieżących problemów związanych z procesami produkcyjnymi.
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA - 2016-04-18 - Sieradz (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 2 lata; obsługa komputera, w tym MS Office, Excel; przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przyg. zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
•obsługa klienta – międzynarodowej firmy ubezpieczeniowej•rejestracja nowych umów w bazie danych•prowadzenie, aktualizacja i dokonywanie zmian w umowach•przygotowanie dokumentacji i generowanie dokumentów (dokumenty programowe, listy itp.)•kontrola (przegląd) umów terminowych•rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z członkami zespołu i przedstawicielami klienta
Infosys BPO s.r.o. - 2015-12-30 - Czechy (Czechy)
przyjmowanie zleceń, obsługa klienta, marketing usług
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
Realizacje zakupów i idostaw, obsługa dokumentów handlowych, analiza i bieżąca ocena stanów magazynowych.
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
-
RRB INVEST Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie mechaniczne;prawo jazdy B. Zakres obowiązków: sprzedaż części maszyn i urządzeń na terenie kraju, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Gliwice (śląskie)
jw.
Narodowy Instytut Zdrowia Publiczego - Państwowy Zakład Higieny - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
staz
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika, dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców, obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR, programu Płatnik oraz programu finansowo-księgowegoFK, kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym w świetle wymogów określonych w ustawie o rachunkowości,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajdują się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
praca na stanowisku do spraw procesów i systemów w dziale zarządzania łańcuchem dostawpraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
QIAGEN Business Services Sp. z o.o. - 2018-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Opoczno (łódzkie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
bezpośrednia obsługa interesantów, pozyskiwanie pracowników i pracodawców, podpisywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prace administracyjne- prowadzenie biura, uzupełnienie stron internetowych, marketing internetowy
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kartuzy (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy
PROFITO MAYER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Gostyń (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji kart przekazania odpadów,Przygotowywanie raportów związanych z eksploatacją, wydajnością produkcji, pracą instalacji, Sporządzanie analiz przerobu, bilansów strumieni odpadów, dla instalacji przetwarzania odpadów
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2017-08-30 - Opole (opolskie)
Kompletowanie dokumentacji pracowników; sporządzanie umów, wystawianie zaświadczeń pracowniczych oraz świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji PIT oraz deklaracji dla ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE, OBSŁUGA PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, UMIEJNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, SPRAWY INTELEKTUALNE
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2017-02-27 - Sulęcin (lubuskie)
wymagania pracodawcy:wykształcenie zawodowe mechaniczne, 2 letnie doświadczenie oraz prawo jazdy kat. C+E. Zakres obowiązków: naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kołczygłowy (pomorskie)
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Bodtech Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)