SPECJALISTA DS. KSIEGOWO-FINANSOWYCH/OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy Powiatowy Zespół Obsługi Finansowej Oświaty
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIEGOWO-FINANSOWYCH/OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw księgowo-finansowych dla placówek oświatowych, sprawozdawczość budżetowa, rozliczanie podatku VAT
Data publikacji: 2017-09-15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: Powiatowy Zespół Obsługi Finansowej Oświaty
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza Henryka 16, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw księgowo-finansowych dla placówek oświatowych, sprawozdawczość budżetowa, rozliczanie podatku VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIEGOWO-FINANSOWYCH/OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, znajomość przepisów VAT, znajomość księgowości budżetowej; zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.pzofo.tarnogorski.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Zespół Obsługi Finansowej Oświaty
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza Henryka 16, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
należy składać zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.bip.pzofo.tarnogorski.pl do dnia 28.09.2017 r. do godz. 14:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza Henryka
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 28.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw rolzliczeń finansowo-księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Śrem (wielkopolskie)
Murowanie, pomoc na budowie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Zieleniewie.
Usługi Remontowo Budowlane Wiesław Łapa - 2017-11-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWO PŁACOWA PRACOWNIKÓW FIRMY, SPORZĄDZANIE ORAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ ZWIĄZANEJ Z NAWIĄZYWANIEM, PRZEBIEGIEM ORAZ ROZWIĄZYWANIEM STOSUNKU PRACY, SPORZĄDZANIEM ORAZ PROWADZENIEM UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, ROZLICZANIE I PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, PROWADZENIE REJESTRÓW Z PRZEPROWADZONYCH SZKOLEŃ I BADAŃ LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PFRON, PIT, SPRAWOZDAŃ GUS, OBSŁUGA SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO GRATYFIKANT NEXO ORAZ PROGRAMU PŁATNIK;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, 1 ROK STAŻU PRACY,
MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SP. Z O.O. SP. K. - 2016-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów biznesowych, tworzenie ofert wydawnictwa, obsługa biura, obsługa strony internetowej wydawnictwa, rozmowy handlowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI, ZE SZKOŁAMI, POZYSKIWANIE SPONSORÓW, REKLAM, FUNDUSZY
REGIONALNA FUNDACJA FILMOWA - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z działem produkcji i logistyki w ramach realizowanych projektów, przygotowanie ofert handlowych, kontakt z klientem niemieckojęzycznym, obsługa zamówień, przegląd rynku, poszukiwanie zleceń
Inter-Expert Polska - 2016-05-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
praca przy wtryskarce do produkcji tworzyw sztucznych
PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZE USŁUGOWO-HANDLOWE "PLAST-ROL" SPÓŁKA JAWNA J.J.KAŁUŻA - 2018-08-27 - Lotyń (wielkopolskie)
przygotowywanie raportów, analiza efektywności działań, realizacja ustalonych działań
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
-KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH-INICJOWANIE I OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW NA REALIZACJĘ PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH, INWESTYCYJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; min. 14 lat doświadczenia w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji czujników azotu, znajomość japońskiej technologii; zakres zadań: sprawdzanie jakości sensorów NOX, ulepszanie procesu produkcji, przygotowywanie raportów dla przełożonych w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)
•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie, pomoc przy sporządzaniu surówek, obsługa kasy fiskalnejMiejsce wykonywania Namysłów Plac Wolności 3
Mezopotamia Gökhan Yoldaș - 2018-08-03 - Namysłów (opolskie)
wg stanowiska
Firma Produkcyjno-Handlowa BLENDER - 2015-12-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-02-15 - Skwierzyna (lubuskie)
Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków Planowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzne Realizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeń Utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeń Optymalizacja kosztów utrzymania ruchu Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji, Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy, Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Pakiet świadczenia medycznych i sportowych Jeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!! Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacje Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Tczew (pomorskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zduny (wielkopolskie)
Obsługa klienta, wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera.
A-OTOKA Aldona Ligęska - 2018-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
I. Od kandydatów wymagamy:- min. średniego wykształcenia- znajomości programów komputerowych (Kadry Optivum, Pakiet Office)- co najmniej pięcioletniego zatrudnienia w dziale kadrII. Do obowiązków pracownika należeć będzie:1. Ewidencja i przygotowanie list obecności2. Ewidencja nieobecności3. Planowanie urlopów pracowniczych4. Sprawozdania dla potrzeb GUS5. Spisywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów6. Prowadzenie rejestru, wydawanie i rozliczanie delegacji7. Obsługa programu Kadry Optivum.8. Prowadzenie rejestru kart drogowych oraz ich rozliczanie9. Sporządzanie informacji dot. nieobecności Pracowników dla potrzeb innych działów10. Monitorowanie, planowanie, prowadzenie rejestru dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zgodnie z regulaminem i sporządzanie protokołów z prac komisji oraz rocznego rozliczenia z Doskonalenia Zawodowego Pracowników"11. Przygotowywanie informacji dla działu księgowości do celów dodatkowego wynagrodzenia rocznego.12. Współpraca z Działem Księgowości dotycząca analizy i rozliczania godzinponadwymiarowych13. Udział lub przewodniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych i kasacyjnych.14. Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb OśrodkazynowejIII. Dokumenty niezbędne do ubiegania się o w/w stanowisko:- list motywacyjny- życiorys- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do zajmowaniaw/w stanowiska- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
administracyjne wsparcie procesów rekrutacyjnych ( tworzenie ról i profili kandydatów ), organizowanie rozmów kwalifikacyjnych dla klienta biznesowego w tym rozmów videokonferencyjnych, dbanie o zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta i obsługi wybranych procesów z obszaru HR
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie działań administracyjnych związanych z realizacją procesów rekrutacyjnych osób z Ukrainy; kontakt z Publicznymi Służbami Zatrudnienia odpowiedzialnymi za legalizację pobytu pracowników z Ukrainy;
MAJK-TEXTILE WÓJCIK MACIEJ - 2017-02-23 - Wełnica (zachodniopomorskie)
Obsługa bezpośrednia klientów; utrzymywanie kontaktów z firmami; pozyskiwanie nowych kontrahentów; tłumaczenie ofert
INOVA PLUS Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów. Udział w tworzeniu ofert dla klientów. Rozmowy handlowe z klentami. Obsługa posprzedażowa. Udział w działaniach promocyjnych. Udzielanie podstawowych informacji o produktach. Prace biurowe związane z obsługą dokumentów. Wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kluczbork (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane ze specjalnym uwzględnieniem budowy saun drewnianych ogrzewanych systemem naturalnym.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Ciućkowo (mazowieckie)
zarzadzanie finansami, przygotowywanie dokumentów pod kontrolę
Centrum Szkoleniowe UFE - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
Sporządzanie opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, w zakresie specjalności stanowiska.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2016-04-08 - Płock (mazowieckie)