SPECJALISTA BUDOWY SAUN Ciućkowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA BUDOWY SAUN
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prace ogólnobudowlane ze specjalnym uwzględnieniem budowy saun drewnianych ogrzewanych systemem naturalnym.
Data publikacji: 2016-11-24
Lokalizacja: Ciućkowo (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ciućkowo, powiat: płocki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace ogólnobudowlane ze specjalnym uwzględnieniem budowy saun drewnianych ogrzewanych systemem naturalnym.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w Ciućkowie, gm. Mała Wieś na jedną zmianę w godz. 7.00-15.00, oferta złożona pod wydanie informacji starosty
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BUDOWY SAUN
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciućkowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali technicy budownictwa (wymagany staż - lata: 10)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, budowlane, kierunek: budownictwo z drewna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obróbka drewna i jego konserwacja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w budowie saun naturalnych, praca w Ciućkowie, gm. Mała Wieś na jedną zmianę w godz. 7.00-15.00,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
GOSPODARSTWA DOMOWE ZATRUDNIAJĄCE PRACOWNIKÓW/ zatrudniające cudzoziemców
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2016
Data dodania oferty pracy: 24.11.2016
Oferta pracy ważna do: 07.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie dokumentacji, pisanie procedur, wykonywanie walidacji i kwalifikacji urządzeń.
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "SULPHUR ZDRÓJ EXIM" w Busku-Zdroju - 2018-03-17 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Prowadzenie szkoleń dla rolników w zakresie stosowania środków ochrony roślin-przeprowadzanie badań technicznych opryskiwaczy (po uprzednim uzyskaniu uprawnień).
DANIEL SOCHACKI SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie rachunków klientów.Bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
wystawianie produktów na sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Suwałki (podlaskie)
WYKONYWANIE KONTROLI I BADAŃ ZGODNIE Z FUNKCJONUJĄCYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI WDROŻONEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PROWADZENIE ZAPISÓW Z BADAŃ I KONTROLI ORAZ ARCHIWIZACJA ICH; NADAWANIE WŁAŚCIWYCH STATUSÓW KONTROLI I BADAŃ DLA SUROWCÓW
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-13 - Ozorków (łódzkie)
samodzielne prowadzenie działu kadr i płac wraz z rozliczaniem ZUS, GUS, US, PFRON, zatrudnienie cudzoziemców, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowywanie harmonogramów pracy dla pracowników
MARBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-08 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa programu TRANS, kontakty z kierowcami
Renova sp. z o.o. - 2018-03-02 - Brzeziny (łódzkie)
Do obowiązków specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy:1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi będącymi w zakresie działalności ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz ewidencji odpadów wytworzonych w ramach działalności ZGK. 3. Nadzór i koordynacja funkcjonowania Punktu Przeładunkowego Odpadów Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.5. Przekazywanie przyjętych odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla uprawnionych firm zajmujących się recyklingiem poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji umów związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej działalności zakładu w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkniętych wysypisk odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Zakładu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie Zapewniającym sprawne funkcjonowanie Zakładu.11. Realizacja zakupów zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz zasadą gospodarności zakupów.12. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowań zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetargów.14. Przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2016-03-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
jw.
ZWIĄZEK REWIZYJNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH RP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielny kontakt z klientem w celu uzgodnienia wymagań potrzebnych do stworzenia Trading Data, implementacja i wykonywanie scenariuszy testowych
RC Software Consulting - 2016-02-09 - Kopanino (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE POTRAW, NAPOI I DESERÓW Z ZAKRESU KUCHNI BENGALSKIEJ.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Skierniewice (łódzkie)
sprzedaż i wykonywanie art.reklamowych i usług poligraficznych
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż urządzeń dźwigowych.
Lift Plus PL Kaczmarczyk Spółka Jawna - 2015-12-02 - Wrzosowa (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Jabłonowo (mazowieckie)
- Zdobywa nowych klientów (sprzedaż B2B); Poszerzanie wewnętrznej sieci sprzedaży w ramach linii biznesowej; Aktywna sprzedaż przez telefon połączona z doradztwem marketingowym; Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie/ przygotowywanie ofert sprzedażowych, w języku angielskim; Raportowanie wyników w systemie CRM; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Obsługa klientów angielskojęzycznych z całego świata z uwzględnieniem klientów pochodzenia amerykańskiego i angielskiego.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w zawodzie 1 rok. Znajomość j. angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Mile widziana znajomość innych języków obcych.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Katowice (śląskie)
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej dla działu produkcji• Obróbka techniczna zamówień• Przygotowywanie wycen technicznych węzłów• Wykonywanie rysunków w AutoCAD• Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
GEBWELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚIĄ - 2017-11-13 - Chwaszczyno (pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Białystok (podlaskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
usługi kurierskie i pocztowe. wprowadzanie danych z listów przewozowych, wózkowy załadunek paczek i listów, układanie przesyłek,weryfikacja wagi, wypłata pobrań , odbieranie połączeń, raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
księgowość w biurze rachunkowym, obsługa pakietów gospodarki płac
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
MAN Bus Sp. z o. o. - 2017-05-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
- wykonywanie prac biurowych, - układanie i upinanie dokumentów, - wysyłka korespondencji, - wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych, - wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń na życie.
4Life Direct - 2017-11-07 - Lublin (lubelskie)
Akywana sprzedaż w Orange ( dostęp do internetu)
"Adecco Poland" Sp. z o.o. - 2015-11-05 - Sosnowiec (śląskie)
Kelner w restauracji hotelowej.
Restauracja "PANORAMA" pokoje gościnne Marian Oleksy - 2016-06-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
udzielanie informacji beneficjentom o możliwości pozyskiwania środków w ramach realizacji LSR oraz merytoryczna obsługa beneficjentów BLGD w szczególności doradztwo i udzielanie konsultacji potencjalnym wnioskodawcom;współpraca z bezpośrednim przełożonym w sprawach związanych z realizacją zadań bieżących, a także realizacja zadań w zakresie przypisanym do danego stanowiska; wykonywanie powierzonych obowiązków w sposób zapewniający prawidłową realizację zadań; prowadzenie dokumentacji członkowskiej; przygotowywanie sprawozdań ze szkoleń, konferencji i imprez niezwłocznie po ich zakończeniu; organizowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników Biura, Rady i Zarządu; przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie korespondencji i przesyłek; podejmowanie działań na rzecz rozwoju Stowarzyszenia oraz udział w działaniach promocyjnych BLGD; realizowanie innych zadań zleconych przez Prezesa, Kierownika Biura oraz Zarząd BLGD;Przestrzeganie ustalonego w biurze czasu pracy, porządku oraz przepisów BHP i ppoż.; należyta dbałość o mienie BLGD tj. powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp.
BIALSKOPODLASKA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-25 - Biała Podlaska (lubelskie)