SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I EKSPEDYCJI TOWARÓW ORAZ OBSŁUGI KLIENTA Pruszcz Gdański oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I EKSPEDYCJI TOWARÓW ORAZ OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 775 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaz bezpośrednia i internetowa. Ekspedycja towarów. Obsługa magazynu.
Data publikacji: 2016-08-19
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaz bezpośrednia i internetowa. Ekspedycja towarów. Obsługa magazynu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 775 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I EKSPEDYCJI TOWARÓW ORAZ OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie /mile widziane techniczne/, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, podstawowa znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
-Proszę o przesłanie CV na adres aadamczyk (at) pup.gda.pl w temacie wiadomości proszę wpisać numer oferty StPr/16/6652
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.08.2016
Data dodania oferty pracy: 17.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad robotami energetycznymi, nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń medycznych, gastronomicznych, dźwigów
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-08-29 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Przygotowywanie i redakcja ogłoszeń w j. polskim i j. obcych, selekcja kandydatów, prowadzenie baz danych CV, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w j. obcych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie pełenj księgowości oraz dokumentacj kadrowej pracowników
Fundacja Rozwoju Warmii i Mazur - 2018-03-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników produkcyjnych, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, obsługa systemu rejestracji czasu pracy (aktualizacja danych, tworzenie raportów), wdrożenie pracowników produkcyjnych do pracy, zarządzanie narzędziami pracy, prowadzenie rekrutacji, administrowanie flotą samochodową, ścisła współpraca z kierownikami produkcji, wsparcie kierownika HR w innych zleconych zadaniach.
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-10-28 - Ciechanów (mazowieckie)
Handel olejem roślinnym, jadalnym. Praca biurowa przy komputerze oraz telefonie komórkowym.Obsługa klientów wg obowiązującej już bazy klientów + poszukiwanie nowych.Składanie ofert drogą elektroniczną. Pensja zasadnicza + premia od sprzedaży. Praca w godzinach 8:00-16:00
Flota Logistic Bis Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
realizacja zadań słuzby BHP,prowadzenie dokumentacji BHP,współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpieczeństwa organizacji pracy, doradztwo z zakresu BHP, inicjowanie projektów, , przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Chorzów (śląskie)
PRZYGOTOWANIE I WYDRUK FOLDERÓW, WIZYTÓWEK, KALENDARZY, ULOTEK REKLAMOWYCH, OFERT PROMOCYJNYCH I INNYCH MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH, UMIESZCZANIE REKLAM W PRZEWODNIKACH, KATALOGACH ITP;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW GRAFICZNYCH (COREL DRAW, POWER POINT, POINT, DOBRA ZNAJOMOŚĆ MIN. 1 JĘZYKA OBCEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN UL. ROMERA;GODZINY PRACY: 06.45 - 14.45;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 914395609 LUB C.V NA MAIL hotel.tur (at) hotele-tur.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HOTELARSKICH I TURYSTYCZNYCH HOTEL TUR SZCZECIN SPÓŁKA Z O.O. - 2016-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, wyceny, oferty handlowe
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2017-02-08 - Adamówka (podkarpackie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Zamość (lubelskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, analiza realizowanych zadań
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
BLENDING SPÓŁKA Z O.O. - 2017-07-17 - Zduny (wielkopolskie)
- OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO - PRZYGOTOWYWANIE UMÓW- TROSKA O WYSOKĄ JAKOŚĆ REALIZOWANYCH USŁUG - UDZIAŁ W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH
TMS AUDIT - 2017-06-05 - Trzebownisko (podkarpackie)
Komunikacja w języku angielskim z kontrahentami firmy. Sporządzanie ofert handlowych oraz zapytań, doradztwo handlowe i techniczne w zakresie sprzedaży produktów. Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów.
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jaości komponentów motoryzacyjnych, prace produkcyjne, współpraca z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Procesowanie dokumentacji klientów przy zachowaniu ustalonych standardów i celów,Obsługa telefoniczna klientów (polaczenia przychodzące i wychodzące) oraz poczty mailowejDostarczanie wysokiej jakości usług aby osiągnąć najwyższy poziom satysfakcji klientów według ustalonych procedur,Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami,Efektywne rozwiazywanie problemów związane z procesem, wewnątrz zespołu lub kontaktowanie się z innymi zespołami w celu dalszej inwestygacji,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na relacje z klientami,Gotowość do podejmowania działań mających na celu udoskonalenie wdrożonych procesów
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i kontrola urlopów- kontrola raportów kasowych i bankowych, rozrachunki z kontrahentami, windykacja należności- dekretacja dokumentów zakupu i kosztów- przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznej księgowości- prowadzenie rozchodów i przychodów wewnętrznych- zajmowanie się dokumentacją dotyczącą systemu kontroli jakości
ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Boguchwała (podkarpackie)
Wykonywanie obmiarów, kosztorysów i ofert na roboty budowlane
"Urbut" Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Zawiercie (śląskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w dziale technologii produkcji; przygotowanie produkcji; testy; próby; kontakt z dostawcami maszyn/materiałów; kontakty wewnętrzne w grupie Bader. Praca w systemie trzyzmianowym od 06:00 do 14:oo ,od 14:00 do 22:00 i od 22:00 do 06:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami, negocjowanie warunków spłaty zadłużeni,a wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie wezwań do zapłaty, monitorowanie spłaty należności , przekazywanie spraw do KRD prowadzenie ewidencji spraw sądowo- komorniczych oraz KRD, współpraca z kancelarią Radcy Prawnego przy przekazywaniu spraw na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego, prowadzenie korespondencji wyjaśniającej , raportowanie wyników z prowadzonych działań windykacyjnych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klientów hurtowych (firma jest hurtownią odzieży) głównie obywateli Turcji
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Raszyn (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych, współpraca ze spedytorami oraz wewnętrznym działem celnym w zakresie realizacji zamówień, planowanie i monitorowanie realizacji zamówień, raportowanie dla klienta
ADAMPOL S. A. - 2018-01-12 - Małaszewicze (lubelskie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-10-26 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
zgodnie z charakterystką pracy
Transport Samochodowy p.Sławomir Banaszak - 2016-01-28 - Broniszewice (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie pracy biurowej, wsparcie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Andrychów (małopolskie)
Przygotowanie i konserwacja urządzeń do aplikowania piany poliuretanowej, natrysk piany, czyszczenie urządzeń.
Pufoteka.pl Maciej Leszczyński - 2017-05-04 - Gostynin (mazowieckie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-07 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie syntezy chemicznej,- nadzór nad prawidłową realizacją procesów,- interpretacja wyników oznaczeń analitycznych,- sporządzanie raportów z badań,- opracowywanie przeglądów literaturowych na podstawie artykułów naukowych oraz patentów,- uczestnictwo w projektach badawczych oraz pracach zleconych z przemysłu
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- przygotowanie powierzchni do lakierowabi i lakierowanie
P.P.H "ROTEX DG" - D.Krawczyk - 2016-04-15 - Myszków (śląskie)