SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Katowice oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl

Data publikacji: 2017-11-07

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Karolinki 1, 40-483 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach: Ul. Karolinki 1, ul. Dębowa 7, ul. Witosa 17.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: (Katowice, ul. Karolinki 1) 6:30-14:30, (Katowice, ul. Dębowa 7) 9:15-17:15, (Katowice, ul. Witosa 17) 9:15-17:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacjia do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobre umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych.

Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Tychy

Gmina pracodawcy: Tychy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tychy

Ulica pracodawcy: Nowokościelna

Numer budynku pracodawcy: 35

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej

Data dodania oferty pracy: 07.11.2017

Oferta pracy ważna do: 06.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 345 PLN

Do glównych zadań specjalisty ds. turystyki będzie należała sprzedaż oferty Coral Travel Wezyr Holidays w biurze własnym touroperatora oraz udzielanie informacji klientokm i agentom.
Wezyr Holiday Service Sp. Z o.o. - 2015-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00-16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-11-10 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS SPRAW OBSŁUGI KLIENTA W DZIALE EKSPORTU - od 3 900 PLN

przygotowanie ofert dla klientów,opracowanie zamówień,prowadzenie dokumentacji handlowej do eksportu
EDER Wojciech Eder - 2015-12-08 - Fałkowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BHP I P/POŻ - od 2 600 PLN

wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami na stanowisku
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2017-05-18 - Kutno (łódzkie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH* - od 2 100 PLN

Mechanik pojazdów samochodowych*
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Mirosławiec (zachodniopomorskie)

KONSULTANT DS. REKRUTACJI - od 2 400 PLN

Kontakt i budowanie relacji z kandydatami poszukującymi pracy z Ukrainy, Rosji i Białorusi, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PODOLOGII - od 2 100 PLN

Diagnozowanie i wykonywanie zabiegów podologicznych, utrymanie bezpieczeństwa i standardów higieny pracy w gabinecie, praca z klientam. Praca wg grafiku w godz. 10-18.
Studio ISABEL Centrum Zdrowych Stóp Izabela Kwella - 2018-05-17 - Rumia (pomorskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

Przewożenie surowca wózkiem widłowym w zakładzie drzewnym.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Zaklików (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 150 - 3 800 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i proceduramiMiejsce pracy: Wrocław ul. Słonimskiego 6Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Prowadzenie badań rynku, organizowanie procesu sprzedaży, wdrażanie strategii i metod promocji. Umowa o pracę na czas określony 4 m-ce.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA (NR 0380) - od 2 100 PLN

Zakres zadań:- zapewnienie prawidłowości działań funkcji logistycznych i zaopatrzeniowych,- kontaktowanie się z dostawcami i klientami,- nawiązywanie pozytywnych relacji handlowych,- ewidencjonowanie i realizowanie zamówień od klientów,- bieżące kompletowanie i przekazywanie dokumentów zaopatrzeniowych,- ewidencjonowanie stanów magazynowych,- tworzenie zamówień na asortyment rotujący;
MEDSEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA (ENG: ASSOCIATE - PROJECTS) - od 6 525 PLN

Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

sprzedaz wyrobów firmowych, przymowanie zamówień, przygotowywanie zleceń na produkcję
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNKU AZJATYCKIM - od 1 000 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Mroków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - 2 500 - 3 000 PLN

- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA UPRAW KRZEWÓW - od 2 500 PLN

pielęgnacja krzewów - Dębu czerwonolistnego, Clonu kanadysjkiego
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Suchy Las (wielkopolskie)

PRACOWNIK SKLEPU INTERNETOWEGO - od 3 500 PLN

Obsługa zamówień. Praca na terenie powiatu bielskiego.
HARRIOT DYNAMIC FINANCE AND LAW GROUP SPÓŁKA Z O. O. - 2015-12-02 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 25 000 PLN

- OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO - PRZYGOTOWYWANIE UMÓW- TROSKA O WYSOKĄ JAKOŚĆ REALIZOWANYCH USŁUG - UDZIAŁ W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH
TMS AUDIT - 2017-06-05 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ TRANSPORTOWYCH - 2 000 - 2 500 PLN

Specjalista do spraw rozliczeń transportowych - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, obsługa komputera, mile widziana znajomość języka angielskiego.
"ZET TRANSPORT" Spółka z o.o. - 2017-04-27 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

WYMAGANIAProfesjonalna obsługa klienta,Doradztwo techniczne,koordynowanie realizacji zamówień dla klientów,Aktywna obsługa i pozyskiwanie klientów,Dbałość o jakość obsługi klienta.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-06 - Przemyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 2 500 - 4 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej, Przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie listy płac, Naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom, Zawieranie, rozwiązywanie i naliczanie umów, Rozliczanie czasu pracy, Prowadzenie akt osobowych, Współpraca z pozostałymi działami , Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu.Wymagania:Wykształcenie wyższe, Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych, Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie oraz terminowość, Bardzo dobra znajomość zagadnień Prawa Pracy, ZUS oraz przepisów podatkowych, Obsługa urządzeń biurowych, Dobra znajomość pakietu Ms Office.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2016-01-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Sprzedaż usług reklamowych/gadżetów reklamowych/reklamy wizualnej do firm/instytucji państwowych, wykonywanie min. 40-60 telefonów dziennie, utrzymywanie relacji z pozyskanymi klientami, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godz. 8-16Umowa o pracę 12/24 m-ceKontakt z pracodawcą: 71 707 16 69
DAR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA - 2 400 - 3 000 PLN

Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistaniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp.Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-04-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 1 850 PLN

Montowanie mebli. Wyjazdy na montaże.
3TOP S.C. - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)