SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ TRANSPORTOWYCH Nowy Sącz oferta pracy "ZET TRANSPORT" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ TRANSPORTOWYCH
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw rozliczeń transportowych - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, obsługa komputera, mile widziana znajomość języka angielskiego.
Data publikacji: 2017-04-27
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: "ZET TRANSPORT" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Flisaków 1, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw rozliczeń transportowych - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, obsługa komputera, mile widziana znajomość języka angielskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ TRANSPORTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: "ZET TRANSPORT" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Flisaków 1, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Adres strony pracodawcy: http://www.zettransport.pl/
Ulica pracodawcy: Flisaków
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2017
Data dodania oferty pracy: 24.04.2017
Oferta pracy ważna do: 24.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie czynności w zakresie taboru kolejowego zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2017-02-23 - Zduńska Wola (łódzkie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2900-3400 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
sporządzanie listy płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika - 2017-07-31 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Polkowice (dolnośląskie)
Wsparcie infrastruktury IT, różnorodnych aplikacji, przygotowywanie stacji roboczych, bieżąca obsługa zgłoszeń w ITSM. Wykorzystywane technologie: AD, SCCM, Virtualizacja, Windows Server 2008/2012, VNC, RDP i inne.
Qumak S.A. - 2017-02-07 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych: umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów dostawy. Sporządzanie zleceń, kompletowanie dokumentów rejestrowych kontrahentów. Przygotowywanie zabezpieczeń umów. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, w tym dok. rozliczeniowych. Prowadzenie rejestru zawartych umów. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi oraz negocjowanie warunków współpracy w toku realizowanych projektów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
- Oragnizacja i przeprowadzanie spotkań rekrutactyjnych, - Utrzymywanie kontaktu z kandydatami i firmami partnerskimi, - Aktywne pozyskiwane nowych kandydatów, - Prowadzenie dokumentacji związanej z rekrutacjami. Praca w godz.: 8;00-16:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - CV na adres: sylwia.paszkiewicz (at) medi.com.pl
Medi.com Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Odpowiedzialny będziesz m.in. za:
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-01-12 - Sanok (podkarpackie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej,– naliczanie wynagrodzeń,– sporządzanie list płac,– sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku,– naliczanie urlopów,– rozliczanie wszystkich rodzajów nieobecności,– obsługa umów cywilnoprawnych,– współpraca z instytucjami zewnętrznymi,– sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON,– ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PHU "Partner" sp. z o.o. - 2017-05-23 - Żagań (lubuskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Częstochowa (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-07 - Rogoźno (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-12-15 - Chełm (lubelskie)
Ogólny zakres obowiązków:1. Przyjmowanie i rejestracja zamówień w systemie, 2. Informowanie klientao dostępności towaru i terminach wysyłki, 3. Przygotowywanie ofert,zestawień, 4. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem, 5. Fakturowanie,archiwizacja dokumentów oraz kontrola należności, 6. Współpraca z innymidziałami
"POLIAMID PLASTICS" S.C. - 2016-05-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
Budowa i administracja sieci komputerowych opartych na różnych architekturach, obsługa Active Directory w celu zarzadzania kartami użytkowników i stacji roboczych w administrowanych sieciach, praca z aplikacjami opartymi o technologię SAP, sprawowanie nadzoru nad właściwym użytkowaniem eksploatacyjnym systemów teleinformatycznych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, z możliwością dalszego zatrudnienia. Godziny pracy pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. 07.00 - 13.00. Zatrudnienie od kwietnia 2017r.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Bochnia (małopolskie)
Tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądów maszyn i urządzeń. Odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń. Tworzenie , nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń. Prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury. Zarządzanie i obsługa dokumentacji technicznej dotyczącej Utrzymania Ruchu. Obsługa i zarządzanie w systemie Przeglądów maszyn i urządzeń. Diagnozowanie i usuwanie awarii urządzeń i podzespołów. Uzupełnienie i aktualizacja wykazów części zamiennych. Przeprowadzanie napraw mechanicznych. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw serwisowych maszyn i urządzeń.
EUROCERAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
.
P.H.U. "REZA" Anetta Nowicka - 2016-08-08 - Jarocin (wielkopolskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców suplementów diety, kosmetyków oraz wyrobów medycznych na rynku zagranicznym (Rosja, Ukraina, Azerbejdżan, Tadżykistan. Kazachstan. Uzbekistan, itp.). Realizacja planów sprzedażowych na wybranym rynku zagranicznym. Monitorowanie trendów rynkowych w podległym regionie. Realizowanie długofalowych projektów produktowych. Przygotowywanie prezentacji oraz ofert handlowych, Negocjowanie warunków współpracy. Sporządzanie raportów i analiz. Przygotowywanie prezentacji dotyczących rynków międzynarodowych. Stały kontakt z klientami, analiza ich potrzeb, monitorowanie możliwości rozszerzenia współpracy oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych dot. konkurencji.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + częste wyjazdy służbowe do Państw typu Rosja, Ukraina, Azerbejdżan, Tadżykistan. Kazachstan. Uzbekistan, itp.- Wynagrodzenie: 6400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe farmaceutyczne lub medyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku farmaceutycznym, w zakresie współpracy z rynkami europejskimi i międzynarodowymi w sprzedaży suplementów diety, kosmetyków oraz wyrobów medycznych - warunek konieczny. Wymagane umiejętności: wysoka skuteczności działania, zdolności analitycznego myślenia, samodzielność, ambicja i motywacja do osiągania celów, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów. Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Grójec (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży ( kontakt z pracodawcą tel : 722337773 )
Enforest Sp.zo.o - 2017-06-21 - Wińsko (dolnośląskie)
Specjalista ds. zakupów i marketingu
Henryka Romualda Węgrzynowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
PROGRAMOWANIE PHP,WordPress,
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kielce (świętokrzyskie)
nawiązywanie kontaktów z dostawcami z turcji, przygotowyanie umów, raporty
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wprowadzanie danyc do systemu SAP, obsługa klientów, kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-18 - Ciechanów (mazowieckie)
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FIRMY WŚRÓD KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH ORAZ FIRMOWYCH- REALIZOWANIE STANDARDÓW SPRZEDAŻY OPARTYCH NA PRECYZYJNYM BADANIU POTRZEB KLIENTA- DOCIERANIE DO NOWYCH KLIENTÓW ORAZ WSPÓŁPRACA Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI- PRZYGOTOWANIE OFERT DLA KLIENTÓW- REALIZOWANIE WYZNACZONYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)