SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. DUŃSKIM (K/M) Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. DUŃSKIM (K/M)
Wynagrodzenie: od 5 800 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Plus prowizja miesięczna w wys. od 2000 zł netto. Zakwaterowanie w Warszawie na czas szkolenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. DUŃSKIM (K/M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: duński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; obsługa komputera - MS Office. Znajomość języka duńskiego w stopniu biegłym (min. C1). Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; obsługa bazy danych. Administracja i praca z wewnętrznym systemem. W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy - warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie). Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center). Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne. Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres. Motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8.00 a 21.00 od pon. do niedz.). Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy. Premiowanie dobrych wyników. System szkoleń. Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon). Zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy. Praca w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych. Możliwość używania na co dzień języków obcych. Możliwość awansu i rozwoju. Możliwość pracy w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania są proszone o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.04.2018
Oferta pracy ważna do: 13.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
CEO DESIRE AGENCY Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
planowanie, przygotowywanie organizacyjne i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków pod kątem potrzeb remontowych i komernacyjnych, stały nadzór nad pracami powierzonymi wykonawcom zewnętrznym, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich i wycen dokumentacji technicznej na potrzeby przetargów prac remontowych i komernacyjnych, odbiór dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie sprawozdań, podejmowanie działań w przypadkach awarii, przygotowywanie postępowań przetargowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE - 2017-11-06 - Piastów (mazowieckie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
W/g stanowiska.
P.P.U."JAMAR" Sp z o.o. w Kielcach - 2016-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok w sprzedaży drzwi; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
MAT-BUD MATERIAŁY BUDOWLANE KAZIMIERZ KULA - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż usług informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, sprzedaz artykułów budowlano-remontowych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa kontaktów telefonicznych i mailowych, raportowanie prowadzonych działań.
REFUNDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Przed. Budowy i Remontów Instalacji Przemysłowych Ryjewo - 2018-08-07 - Ryjewo (pomorskie)
- Aktualizacja baz danych w systemie rozliczeniowym Subiekt GT. Bieżąca realizacja zamówień klienta. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (9:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Nasuty (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Gdynia (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż perfum i kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
Załadunek, przewóz, ładunków, rozładunek.
Przedsiębior. Handlowo Usługowe Bistrans Kłopotowski Kutno - 2018-01-29 - Kutno (łódzkie)
Zapoznanie z systemem kontroli i certyfikacji gospodarstw ekologicznych i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
negocjacje handlowe,współpraca z dostawcami, pozyskiwanie nowych dostawców, analiza rynku
EFEKT Professional Fasteners Manufacturing Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Lębork (pomorskie)
Do zdań specjalisty ds. administracyjnych będzie należało m.in. :- Przyjmowanie zleceń od klientów- Przygotowywanie wycen i pilnowanie terminów- Prowadzenie grafiku zleceń- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie gotówki- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Zamawianie materiałów eksploatacyjncych- Zakup materiałów biurowych- Przygotowywanie zestawień miesięcznych- Podliczanie czasu pracy pracowników- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysyłanie przesyłek kurierem, pocztą
SECANS Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wystawianie zleceń transportowych Kontrola listów przewozowychKontrola faktur przewoźników Rozliczanie kosztów dla transportu
Silva Sp. z o.o - 2016-10-21 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE w tym dokumentacji aplikacyjnej w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/dotacji UE
Fundacja Nowe Technologie - 2016-12-16 - Tarnów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Puławy (lubelskie)
-obsługa klienta-poszukiwanie klientów-tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków-monitorowanie rynku
TOALETY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
- Ewidencjonowanie, prowadzenie gospodarki substancjami kontrolowanymi. Pisanie sprawozdań. Wysyłanie sprawozdań do właściwych Urzędów. - Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Istnieje możliwość przejścia na pełny etat.- Praca na 1/2 etatu po 4 lub 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagana - > pracodawca zapewnia przyuczenie. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub francuskiego w stopniu średnim. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-204-18-09) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 125 A, 40-156 Katowice - TEREN GEOLOGII).
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KLIMATYZACYJNYCH Z SERWISEM HIROSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
Montaż stolarki drzwiowej. Praca na terenie Polski od pon. do pt. w godzinach 7:00-15:00.
Tomasz Tomasik PPHU "QMA WOOD" - 2016-09-29 - Bierna (śląskie)