SPECJALISTA DS. BHP, PPOŻ Ryjewo oferta pracy Przed. Budowy i Remontów Instalacji Przemysłowych Ryjewo
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP, PPOŻ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Data publikacji: 2018-08-07
Lokalizacja: Ryjewo (pomorskie)
Pracodawca: Przed. Budowy i Remontów Instalacji Przemysłowych Ryjewo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 103, 82-420 Ryjewo, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP, PPOŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ryjewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ryjewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Przed. Budowy i Remontów Instalacji Przemysłowych Ryjewo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 117, 82-420 Ryjewo, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Ryjewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ryjewo
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 117
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data dodania oferty pracy: 07.08.2018
Oferta pracy ważna do: 06.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie kanału facebooka Visit Gdansk- Przygotowanie i wysyłka newsletterów Gdańskiej Organizacji Turystycznej- Projektowanie i nadzór nad zintegorwanymi kampaniami promocyjnymi produktów Gdańskiej Organizacji Turystycznej z wykorzystaniem narzędzi: Fast Tony (Facebook), YouTube, GetResponse - Przygotowanie i nadzór nad kampaniami AdWords- Praca z narzędziem do analizy ruchu portalu www.visitgdansk.com (Analytics).
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów hiszpańsko i angielskojęzycznych , usprawnianie kontaktu i pomoc klientom, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
poszukiwanie rynków zbytu i klientów
GAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
RES FINANSE Marzena Czepiel-Chrobak - 2017-11-20 - Rzeszów (podkarpackie)
EKSPOZYCJA TOWARÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE DOSTAW TOWARÓW, OBSŁUGA KLIENTA.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Paradyż (łódzkie)
Przygotowywanie pism oraz niezbędnych dokumentów dotyczących postępowania o zapłatę odszkodowania. Weryfikacja stanów zadłużenia lokatorów. księgowanie wyciągów i opłat czynszowych. Przygotowywanie dokumentów do kancelarii prawnej celem przekazania ich do sądu tytułem windykacji, zadłużenia oraz spraw o uzyskanie eksmisji. Obsługa kasy, przyjmowanie wpłat czynszowych.
"TRROL" NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
nadzór nad powierzonymi budowami, nad ich terminowym i należytym wykonaniem zgodnie z budżetem i harmonogramem oraz umową inwestora. reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z inwestorem, podwykonawcami i usługodawcami, udział w naradach budów. Wspołpraca z dzialem produkcji przy przygotowywaniu ofert, budżetów oraz harmonogramów, nadzorowanie realizacji umów. Bieżąca analiza dokumentacji projektowejrealizowanych budów w zakresie ich poprawności, zgodności oraz możliwości optymalizacji kosztów. wizytacja budów i odcinków robót, raportowanie o trudnościach i zagrożeniach
INSTALBUD-RZESZÓW, SP. Z O.O. - 2018-04-11 - Katowice (śląskie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
DS Contact - 2016-08-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży usług rekrutacyjnych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Analiza rynku. Codzienny kontakt z potecjalnymi klientami firmy. Przygotowywanie ofert handlowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/ brutto/Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach 9:00-17:00. Wykształcenie minimum średnie. Wymagany minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży usług B2B. Wymagana umiejętność nawiązywania kontaktów B2B, znajomość technik sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) leasingteam.pl
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż, zamawianie, załadunek, rozładunek towarów, wykładanie, utrzymanie standardów ekspozycji, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie czystości stanowiska pracy i przyleegłaych powierzchniach, obsługa i sprzedaż internetowa, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronie internetowej ( branża bieliźniarsko pończosznicza, sklep z belizną )
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników produkcyjnych, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, obsługa systemu rejestracji czasu pracy (aktualizacja danych, tworzenie raportów), wdrożenie pracowników produkcyjnych do pracy, zarządzanie narzędziami pracy, prowadzenie rekrutacji, administrowanie flotą samochodową, ścisła współpraca z kierownikami produkcji, wsparcie kierownika HR w innych zleconych zadaniach.
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-10-28 - Ciechanów (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie fixletów; testowanie fixletów; analizowanie przekazanych do produkcji fixletów; konsultowanie zakresu technicznej specyfikacji; szkolenie developerów z języka relevance; tworzenie dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Informatyka / Nauki komputerowe i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe ponad 5 lat na podobnym stanowisku, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza dot.: tworzenia, testowania i analizy Fixletów; tworzenia odpowiedniej dokumentacji technicznej; Doskonała znajomość języka relevance. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z klientami z rynków wschodnich, udzielanie informacji, wysyłanie ofert cenowych
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
wg zakresu czynności dla specjalisty ds obsługi klientów stałych
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2017-10-10 - Jarocin (wielkopolskie)
Wspólnie z zespołem kształtować ofertę Grupy Edukacyjnej, dbając o jej konkurencyjną przewagę, analizować rynek i działania konkurencji, kreować dla klienta rentowne nowe produkty i rozwijać istniejące, opracowywać wdrożenia i komunikacje nowych produktów, dostosowywać narzędzia marketingowe do różnych kanałów dystrybucji i POS.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-01-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-08-04 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta na rynkach wschodnich (Białoruś, Rosja, Kazachstan) przygotowanie dokumentów celnych, sprzedażowych, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe
ROSSY Natallia Yambzhytska - 2017-12-13 - Białystok (podlaskie)
adania:zapoznanie się ze specyfiką pracyi ofertą firmy silnetzapoznanie się z portalami miejskimiakrualizacja treści w portalach miejskichweryfikacja danych w katalogach firmtelemarketing, obsługa klienta, telefoniczne umawianie spotkańprzygotowanie ofert i planÓw marketingowychaktywna sprzedaż usŁugoferta realizowana w ramach projektu PO WER EFS dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ruda Śląska (śląskie)
- obsługa nieruchomości na rynku pierwotnym,- przygotowanie i prezentacja ofert handlowych,- organizacja spotkań oraz prowadzeni prezentacji i Klientów,- przygotowanie ofert,- zawieranie umów,- administrowanie zawartymi umowami,- posprzedażna obsługa klienta,- aktywne pozyskiwanie klientów.czas pracy 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Mielec (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
opracowywanie dokumentacji technicznej, nadzór nad produkcją, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Płock (mazowieckie)
Skręcanie konstrukcji, montaż elektryki/elektroniki
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-03-05 - Pyrzowice (śląskie)
zamawianie części pojedynczych na podstawie zamówień klienta, planowanie produkcji na bazie zamówień oraz terminowe realizowanie dostaw do klienta, zarzadzanie pustymi opakowaniami, prognozowanie wielkości produkcji oraz zapotrzebowania na części pojedyncze, utrzymywanie poziomu zapasów wyrobów gotowych oraz części pojedynczych na wyznaczonym poziomie, zarzadzanie transportem, opracowywanie planu dostaw/ wysyłek na podstawie zamówień klienta, kontrola oraz optymalizacja procesów logistycznych.
SITECH Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Chocicza Mała (wielkopolskie)
obsługa programu księgowego, ewidencjonowanie i księgowanie faktur, przygotowywanie raportów i zestawień, sporządzanie deklaracji PIT, VAT
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)