SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (Z) Łęg Tarnowski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (Z)
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z klientami z rynków wschodnich, udzielanie informacji, wysyłanie ofert cenowych
Data publikacji: 2016-11-04
Lokalizacja: Łęg Tarnowski (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łęg Tarnowski, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z klientami z rynków wschodnich, udzielanie informacji, wysyłanie ofert cenowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (Z)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęg Tarnowski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2016
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego. Zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z klientami z rynków wschodnich, udzielanie informacji, wysyłanie ofert cenowych. Praca w Łęgu Tarnowiskm, jedna zmiana w godz. 8.00-16.00, wynagrodzenie: 1850zł brutto.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.11.2016
Data dodania oferty pracy: 04.11.2016
Oferta pracy ważna do: 21.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów - export, obsługa i opieka nad klientami pozyskanymi - export, obsługa targów, wizyty handlowe - export, obsługa bieżąca kontaktów mailowych - export, bieżąca praca w dziale sprzedaży - export
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Kompleksowa obsługa kilkunastu podmiotów gospodarczych w zakresie podatkowej książki przychodów i rozchodów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2016-02-03 - Częstochowa (śląskie)
przyjmowanie rezerwacji, odbieranie telefonów z zapytaniami o ceny i dostępność
AKOR Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Promocja dzialalności MGDK w Głogowie Małopolskim w lokalnej prasie, radio, telewizji poprzez zamieszczanie informacji o organizowanych wydarzeniach, przygotowywanie i umieszczanie plakatów/materiałów/ informacji na stronie internetowej MGDK, przygotowywanie fotoreportaży z organizowanych imprez, pozyskiwanie partnerów, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Księgowanie faktur kosztowych w programie finansowo – księgowym
Miesięczne zamykanie ksiąg rachunkowych
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych sprawozdań finansowych i statystycznych
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Media Expert - 2016-12-20 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okolicznościwypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników, planowanie działań prewencyjnych, prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w gospodarstwie rolnym, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobach zawodowychoraz o zasadach ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa i higieny w rolnictwie, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętui odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp,informowanie rolników o możliwości nieodpłatnego korzystania z rehabilitacji leczniczej realizowanejza pośrednictwem KRUS oraz przyjmowanie wniosków o skierowanie ubezpieczonego na rehabilitację leczniczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnika.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-07-19 - Rawicz (wielkopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, przygotowywanie akcji reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
* kontakt z klientami* dostarczanie materiałów, ulotek, artykułów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Mycie i dezynfekcja hal i urządzeń produkcyjnych.
PK SP. Z O.O. - 2017-05-19 - Pionki (mazowieckie)
kompletowanie dokumentów do rozliczenia podatku niemieckiego - pracana programie rozliczeniowym (niemieckojęzycznym) - mailowy oraztelefoniczny kontakt z klientem - Sporządzanie pism niemieckojęzycznych -kontakt telefoniczny z niemieckim urzędem skarbowym, praca od godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
organizowanie sprzedaży polskich towarów do krajów Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
wykształcenie średnieznajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i piśmie min. w stopniu komunikatywnym
CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-22 - Chotów (wielkopolskie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space, udział w projektach jak w Polsce tak i innych państw, programowanie w róznych językach oprogramowania.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawca elektroniczny.Oferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentacji przetargowej pod względem formalno-prawnym, w tym ustalenie zakresu merytorycznego przygotowanych treści zapytań ofertowych i SIWZ, współpraca z Inżynierem Kontraktu i kopalniami w zakresie przygotowania zapytań ofertowych i SIWZ oraz sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, rady Nadzorczej oraz Ministra Skarbu Państwa, we współpracy z Inżynierem Kontraktu i kopalniami przygotowanie odpowiedzi i wyjaśnień na składane przez oferenta zapytania, kompleksowa obsługa przetargów
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-08-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Roboty wykończeniowe w budownictwie, malowanie budowlane, układanie glazury i posadzek.PRACE OGÓLNOBUDOWLANE NA TERENIE WROCŁAWIA I OKOLIC, ZGODNIE Z ODDELEGOWANIEM, ADRES AKTUALNEJ INWESTYCJI: UL. ŻEGIESTOWSKA 13, NOWY GAJ, WROCŁAWPraca na czas określony 1 rok
BudSK Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Pakowanie wyrobów gotowych do opakowań, zaklejanie, dbanie o czystość w miejscu pracy, przestrzeganie zasad BHP
kontakt przez OHP - 2017-03-08 - Brzeg (opolskie)
OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Spała (łódzkie)
Zakres obowiązków obejmuje zarządzanie platformami ecommerce. Do obowiązków pracownika należy aktualizacja oferty, import nowych produktów, uzupełniania informacji na ich temat takich jak kody EAN, opisy, zdjęcia oraz linkowanie contentu z social media. Istnieje możliwość podjęcia pracy zdalnie w elastycznie dobranych godzinach. Ostateczna kwota wynagrodzenia będzie zależna od formy zatrudnienia, sposobu rozliczania (zadaniowe, godzinowe) oraz rzeczywistych umiejętności pracownika.
KARO SP. JAWNA - 2018-08-28 - Suchy Las (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik odpowiedzialny będzie za opracowanie, przygotowanie i prowadzenie akcji w mediach społecznościowych. Będzie brał udział w programach promocyjnych i marketingowych realizowanych przez firmę. Realizacja zadań z zakresu public relations .
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:1. Administracja SAP Business One2. Administracja serwerami Windows (AD, Exchange, SQL) 3. Serwisowanie i konserwacja sieci LAN i WAN4. Bieżąca pomoc użytkownikom (HelpDesk)
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2015-12-03 - Pilzno (podkarpackie)
pozyskiwanie kontrahentów na Ukrainie obsługa wysyłek
PHU POLMAX - 2016-04-22 - Stary Franciszków (lubelskie)
Rozwój handlu zagranicznego oraz poszukiwanie nowych rynków zagranicznych, utrzymywanie kontaktów z aktualnymi kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca kontrola realizacji kontraktów zagranicznych, sporządzanie dokumentów niezbędnych w eksporcie, praktyczna realizacja gospodarczych procedów celnych, współpraca z pośrednikami na rynkach zagranicznych, udzielanie bieżących informacji o planowanych dostawach i przybliżonych terminach ETA do właściwych działów wraz z odpowiednią dokumentacją, nadzór i czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów handlowych, dbanie o wizerunek i dobre imię Firmy, uczestnictwo w tworzeniu projektów na rynku zagranicznym oraz w targach i wystawach międzynarodowych, promocja importu i eksportu, współpraca z Urzędami, Bankami oraz firmami ubezpieczeniowymi, odbywanie podróży służbowych, udział w projektach wspierających rozwój zawodowy i osobisty oraz udział w kontraktacji, przygotowywanie, monitorowanie oraz kontrola budżetów, sporządzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, raportów finansowych oraz prognoz, rozliczanie oraz raportowanie swoich działań, prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi, realizacja planów sprzedaży, współpraca z innymi działami w zakresie analiz i kontrolingu, wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd lub bezpośredniego Przełożonego.
WÓJCIK FASHION SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kłoda (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów rosyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozmowa z klientem; przedstawianie ofert firmy; wstępna wycena usługi; wyjazdy na pomiary; tworzenie ofert handlowych; pozyskiwanie nowych klientów; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętności: obsuga programów komputerowych, znajomość rynku Europy Wschodniej (rekrutacja pracowników- branża budowlana), doświadczenie zawodowe: min. 4 lata na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogolny zakres obowiązków: prowadzenie naboru pracowników z rynku Europy Wschodniej, weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych, prowadzenie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Lublin (lubelskie)