SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Bielsko-Biała oferta pracy WÓJCIK FASHION SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Rozwój handlu zagranicznego oraz poszukiwanie nowych rynków zagranicznych, utrzymywanie kontaktów z aktualnymi kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca kontrola realizacji kontraktów zagranicznych, sporządzanie dokumentów niezbędnych w eksporcie, praktyczna realizacja gospodarczych procedów celnych, współpraca z pośrednikami na rynkach zagranicznych, udzielanie bieżących informacji o planowanych dostawach i przybliżonych terminach ETA do właściwych działów wraz z odpowiednią dokumentacją, nadzór i czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów handlowych, dbanie o wizerunek i dobre imię Firmy, uczestnictwo w tworzeniu projektów na rynku zagranicznym oraz w targach i wystawach międzynarodowych, promocja importu i eksportu, współpraca z Urzędami, Bankami oraz firmami ubezpieczeniowymi, odbywanie podróży służbowych, udział w projektach wspierających rozwój zawodowy i osobisty oraz udział w kontraktacji, przygotowywanie, monitorowanie oraz kontrola budżetów, sporządzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, raportów finansowych oraz prognoz, rozliczanie oraz raportowanie swoich działań, prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi, realizacja planów sprzedaży, współpraca z innymi działami w zakresie analiz i kontrolingu, wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd lub bezpośredniego Przełożonego.
Data publikacji: 2017-02-23
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: WÓJCIK FASHION SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyzwolenia 93, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozwój handlu zagranicznego oraz poszukiwanie nowych rynków zagranicznych, utrzymywanie kontaktów z aktualnymi kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca kontrola realizacji kontraktów zagranicznych, sporządzanie dokumentów niezbędnych w eksporcie, praktyczna realizacja gospodarczych procedów celnych, współpraca z pośrednikami na rynkach zagranicznych, udzielanie bieżących informacji o planowanych dostawach i przybliżonych terminach ETA do właściwych działów wraz z odpowiednią dokumentacją, nadzór i czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów handlowych, dbanie o wizerunek i dobre imię Firmy, uczestnictwo w tworzeniu projektów na rynku zagranicznym oraz w targach i wystawach międzynarodowych, promocja importu i eksportu, współpraca z Urzędami, Bankami oraz firmami ubezpieczeniowymi, odbywanie podróży służbowych, udział w projektach wspierających rozwój zawodowy i osobisty oraz udział w kontraktacji, przygotowywanie, monitorowanie oraz kontrola budżetów, sporządzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, raportów finansowych oraz prognoz, rozliczanie oraz raportowanie swoich działań, prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi, realizacja planów sprzedaży, współpraca z innymi działami w zakresie analiz i kontrolingu, wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd lub bezpośredniego Przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe handlowe, doświadczenie na takim samych lub porównywalnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, umiejętności negocjacyjne i handlowe, znajomość języków obcych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: WÓJCIK FASHION SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Wyzwolenia 93, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wskazany kontakt telefoniczny w godz. 8-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 93
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.02.2017
Data dodania oferty pracy: 23.02.2017
Oferta pracy ważna do: 08.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Ropczyce (podkarpackie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do odbycia kursu.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-14 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Prowadzenie bieżącej kontroli, wewnętrznych prób jakościowych, zgłaszanie i prowadzenie rejestru wykrytych nieprawidłowości, ścisła współpraca z działem produkcji, magazynem wyrobów gotowych oraz magazynem surowców i opakowań, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, kontrola higieny na terenie zakładu produkcyjnego, prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
NOWEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Legionowo (mazowieckie)
Poznawanie metod badawczych w laboratorium chemicznym - pobieranie próbek , badania terenowe , analityka
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-14 - Częstochowa (śląskie)
Doradztwo techniczno-handlowe, przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)
warzenie pieczarek, segrgowanie pieczarek, dbanie o warunki mikroklimatyczne w pieczarkarni
Pieczarkarstwo Jarosław Górny - 2017-04-14 - Czempiń (wielkopolskie)
Palacz kotłów parowych; oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności; osoby zainteresowane są proszone o zgłaszanie się osobiste do firmy pod adresem Pabianice, ul. Mariańska 14/16.
Fabryka Mebli DREWNOPOL Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Pabianice (łódzkie)
Negocjowanie warunków handlowych, sporządzanie ofert, sporządzanie umów najmu, planowanie transportu. Praca na umowę o pracę, jedna zmiana, praca w miejscowości Byków gm. Długołęka. Wynagrodzenie do uzgodnienia.Kontakt z pracodawcą: cv przesłać na adres: g.tokarz (at) combros.plInformacja o ofercie w sali G, F, D, E
COMBROS ORZECHOWSCY Sp. J. - 2015-12-01 - Byków (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych dostawców(głównie jabłek), budowanie bazy kontrahentów, zakup owoców i warzyw, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami, kontrola jakości towarów, współpraca z działem sprzedaży
PRIMA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa i kontakt bz klientami w języku niemieckim lub angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-01-02 - Zawadzkie (opolskie)
Wyszukiwanie kontrahentów, nowych klientów (odbiorców części zamiennych) na Kubie i w krajach Afryki Północnej. Znajomość rynku motoryzacyjnego w tych krajach, negocjowanie umów i warunków zbytu części zamiennych. Kontakty z potencjalnymi kontrahentami na Kubie.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Stróżewko (mazowieckie)
obsługa komputera, drukarki, zapoznanie się z asortymentem pawilonu handlowego, wystawianie faktur, obsługa klientów, składanie zamówień na towary, przygotowywanie paczek oraz dokumentów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kościan (wielkopolskie)
Praca przy komputerze, obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Brzesko (małopolskie)
1. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów,2. Utrzymanie standardów handlowych,3. Profesjonalna obsługa klienta w salonie.
Liberty Poland SA - 2018-04-05 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa klienta firmy, przygotowywanie wycen produktów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy, doradztwo
EKO OKNA S.A - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie i rozliczanie urlopów. Rozliczanie listy płac, wspieranie działu księgowości. Poszukiwanie pracowników z UA. Współpraca z PUP, DUW. Przewidywany okres zatrudnienia 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gniezno (wielkopolskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowch do systemu, obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń.
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse Łukasz Borowicz - 2017-03-01 - Dynów (podkarpackie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukrainę i do Rosji, koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Ukraina (Ukraina)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Monitoring obiektu, wydawanie kluczy, kontrola ruchu osobowego
AGENCJA SOLID SECURITY - 2016-04-14 - Września (wielkopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta przy sprzedaży mebli
Fabryka Mebli BODZIO - 2015-12-15 - Staszów (świętokrzyskie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego, przygotowywanie ofert handlowych, doboru systemów stropowych oraz rysunków technicznych (CAD), Przygotowanie dokumentów magazynowych i handlowych, Doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów i usług.
Fabryka Stropów Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Konarzyce (wielkopolskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płac. Wymagane wykształcenie średnie i doświadczenie na stanowisku. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
ROKA Zakład Pracy Chronionej Sp. z o. o. - 2016-11-29 - Łódź (łódzkie)
Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące, bieżący nadzór nad realizacją usług, zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów, rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamawianych usług, współpraca z podmiotami z rynku UE/Azja. Poziom wykształcenia: wyższe; umiejętności: znajomości rynku turystycznego w UE/Azji; doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata w branży turystycznej; znajomość języków obcych: j. angielski, j. chiński w stopniu biegłym. Miejsce wykonywania pracy w Lublinie.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Lublin (lubelskie)