SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW,SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW (REF 150F ) Chorzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW,SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW (REF 150F )
Wynagrodzenie: do 1 860 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, sprzedaż, zamawianie, załadunek, rozładunek towarów, wykładanie, utrzymanie standardów ekspozycji, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie czystości stanowiska pracy i przyleegłaych powierzchniach, obsługa i sprzedaż internetowa, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronie internetowej ( branża bieliźniarsko pończosznicza, sklep z belizną )
Data publikacji: 2016-05-18
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, sprzedaż, zamawianie, załadunek, rozładunek towarów, wykładanie, utrzymanie standardów ekspozycji, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie czystości stanowiska pracy i przyleegłaych powierzchniach, obsługa i sprzedaż internetowa, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronie internetowej ( branża bieliźniarsko pończosznicza, sklep z belizną )
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 860 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW,SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW (REF 150F )
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca na targowisku / bazarze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 860 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: mile widziane doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi komputera oraz internetu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Opolska 19, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: Opolska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca na targowisku / bazarze
Data dodania oferty pracy: 18.05.2016
Oferta pracy ważna do: 18.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowe tymczasową, nr wpisu 364.Negocjowanie warunków zakupów materiałów i usług produkcyjnych, poszukiwanie nowych źródeł dostaw, monitorowanie oraz doskonalenie bazy dostaców, prowadznene i aktualizacja bazy zakupowej, sporządzanie zamówień zakupu kompenentów produkcyjnych oraz usług zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, analiza ofert oraz analiza jakościowa dostawców, współpraca z innymi departamenatmi w celu realizacji zadań, stały monitoring rynku dostawców, sporządzanie analiz, zesatwień i raportów.Jedna zmiana: od 7:00-15:00
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Mielec (podkarpackie)
Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywanem i prowadzeniem inwestycji. Dokonywanie przeglądów budynków zgodnie z obowiazującymi przepisami, w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.ZO.O - 2016-08-02 - Konin (wielkopolskie)
-Kompleksowa obsługa zgłoszeń oraz zamówien składanych przez klientów,- Prowadzenie dokumentacji związanejz procesem zakupów i sprzedaży produktów przez internet,- Przygotowywanie zamówień składanych przez klientów oraz wysyłka,- Zarządzanie magazynem produktów,
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zamówień. Szukanie dostawców towarów i usług. Zakładanie kartotek. Archiwizacja dokumentów.
Gwimet Bartosz "System" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
utworzenie bazy danych klientów, wysyłka towaru, tworzenie ofert z zakresu turystyki, administrowanie grup i stron na portalach społecznościowych,kontakt z dystrybutorami
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Istebna (śląskie)
Specjalista sprzedaży artykułów meblowych
Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna - 2016-08-26 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
obowiązki: obsługa zamówień od moment wpłynięcia zamówienia do wysyłki, koordynowanie pracy magazynu, ścisła współpraca z magazynem, terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży, współpraca z firmami spedycyjnymi
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-20 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie dolumentacji kadrowo-płacowej
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Samodzielne przygotowywanie kosztorysów inwestycji w zakresie robót budowlanych.Wycena inwestycji, analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej.
VEBUD sp. z o.o. - 2016-01-05 - Dębica (podkarpackie)
obsługa klienta, realizacja zamówień, realizacja wysyłek, budowanie bazy klientów, prowadzenie dokumentacji biurowej, sprzedaż produktów, opieka nad klientem, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE RUDIMEX MAGDALENA RUDZKA-SIODŁA - 2016-04-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji, współpraca z klientem, dostawcami i producentami, raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej, częste wyjazdy do klientów. Praca w godzinach 8-16.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prace administracyjno-biurowe, zapewnienie wsparcia dla pracowników i gości firmy, wprowadzanie danych z dokumentów do programu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bystrej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy.
HEADHUNTERS SP. Z O. O. - 2016-07-01 - Bystra (śląskie)
Praca z klientem, obsługa biura, organizacja dostaw, współpraca z Matką firmą w Izraelu. Przygotowywanie dokumentów w różnych językach; spotkania biznesowe na terenie Europy oraz Rosji; praca z klientem z Europy oraz wyjazdy zagraniczne (szkolenia, treningi biznesowe, spotkania wymagają niezbędnej znajomości języków: angielskiego, rosyjskiego, niemieckiego, francuskiego; język hebrajski nie jest wymagany ale jest dobrym atutem; bo główna siedziba firmy znajduje się w Izraelu. Umowa o pracę na czas niekreślony. Praca jednozmianowa: 8:00-17:00. Oferta skierowana również dla osób niepełnosprawnych. Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Drobne remonty i koserwacja, porządek na zewnątrz budynków.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Bochnia (małopolskie)
Prowadzenie robót budowlanych, wznoszenie ścian, ścianek działowych, tynkowanie, Praca z elektronarzędziami.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie wstępnych i pogłębionych ocen ryzyka IT. Uczestnictwo w inicjatywach poprawy zarządzania ryzykiem i procesów oceny dostawców w firmie. Zadządzanie incydentami, identyfikowanie problemów i zmniejszanie zagrożenia. Dostarczanie na czas i zgodnie z wymaganymi standardami UB sprawozdań z oceny ryzyka. Prowadzenie regularnych spotkań projektowych. Pełnienie funkcji mentora dla młodszych kolegów; prowadzenie szkoleń.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
Rechabilitacja, fizjoterapia, fizykoterapia.
Centrum Medyczne "SPAMED" Kuczyński i wspólnicy sp.j. - 2018-04-20 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
dozór budowy
KOMANDOS SERWIS Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. w działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników,wewnętrznej komunikacji HR, w działaniach on-boardingowych, badaniach exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2016-02-05 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
- obsługa sprzętu laboratoryjnego- zapisy komputerowe (excel, word)- praca w laboratorium kryminalistycznym- praca w laboratorium akredytowanymPracodawca gwarantuje stabilną pracę w renomowanym laboratorium, cykl szkoleń stanowiskowych i ogólnych zgodnie z normą 17025 PN:ENumowa o pracę/ umowa zlecenie, praca w godz. 8.00-16.00, 9.00-17.00
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgzodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radzanów (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących oraz przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania technik obslugi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktu z partnerami firmy, tworzenie i prowadzenie marki firmy na Facebooku oraz portalach społecznościowych, obsługa klienta, kontakt mailowy z partnerami firmy
Coaching i Doradztwo Izabela Janiuk - 2018-07-18 - Łuków (lubelskie)
Testowanie oprogramowania dla mobilnych aplikacji oraz aplikacji internetowych, koordynacja i kontrola projektów związanych, ścisła wspołpraca z programistami.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
rozwożenie posiłków przygotowanych w restauracji na terenie Inowrocławia
AmRest sp. zo.o. (Restauracja KFC) - 2017-09-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Opoczno (łódzkie)