Specjalista ds. Usług i Kredytów Sanok oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Specjalista ds. Usług i Kredytów
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: Odpowiedzialny będziesz m.in. za:
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Data publikacji: 2017-01-12
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Specjalista ds. Usług i KredytówMiejscowość: Sanok
Województwo: podkarpackie
Powiat: sanocki
Adres miejsca pracy: ul. Dworcowa 11a
Data dodania ogłoszenia: 2017-01-12
Wymagania dla kandydatów:
Od kandydatów oczekujemy:
doświadczenia w sprzedaży usług lub udzielaniu kredytów ratalnych (mile widziane)
chęci poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży
łatwości w nawiązywaniu kontaktów
umiejętność radzenia sobie ze stresem
niekaralności
Oferowane korzyści:
Co możesz zyskać pracując u nas:
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
bardzo dobre wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym łącznie nawet do 800 zł brutto (średnie wynagrodzenie 4300 zł brutto)
ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport
specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe
pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialny będziesz m.in. za:
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
obsługa biura ruchu turystycznego, polisy ubezpieczeniowe,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Chorzów (śląskie)
wykonywanie operacyjnych procesów ITIL, zarządzanie dokumentacją, wiedzą w odniesieniu do dostarczanych usług
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja wyjazdu i pobytu personelu opiekuńczego w Niemczech oraz obsługa klienta niemieckojęzycznego.
Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-29 - Częstochowa (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku. Szczegółowe informacje i wymagania dostępne na stronie BIP VIII LO: www.lo8.lublin.pl
VIII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ZOFII NAŁKOWSKIEJ W LUBLINIE - 2015-12-07 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa przetargów organizowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwie Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów dotyczących sprzedaży, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej
Neuca S.A. - 2018-03-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleńdla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
współtworzenie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, współtworzenie i moderacja treści pojawiających się na profilach społecznościowych, komunikacja z użytkownikami, tworzenie i angażowanie społeczności, projektowanie interakcji
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Świlcza (podkarpackie)
Przyjmowanie przelewów,obsłuka kasowa,przygotowanie wniosków kredytowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Twardogóra (dolnośląskie)
3.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:- prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,-udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowegodotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadańzwiązanych z dostępem do informacji niejawnych,7) opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z kartą stażu - aktywne wspieranie sprzedaży usług porządkowych, pozyskiwanie i obsługa klientów. I zmiana
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Siedlce (mazowieckie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
obsługa klienta detalicznego-dobór płytek i wyposażenia łazienek według potrzeb klienya oraz oraz wykonywanie projektu aranżacji łazienek
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-02-09 - Skawina (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych/umów
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Smolice (łódzkie)
Wdrażanie i koordynowanie działań marketingowych firmy w sieci (SEM i Social Media).Tworzenie kampanii reklamowych oraz badanie i analiza ich efektywności.Kreowanie i optymalizacja komunikacji z klientami firmy: newslettery i mailingi.Współtworzenie działań w sieci mających na celu pozyskiwanie nowych klientów.Inicjowanie akcji budujących znajomość marki na rynku, w oparciu o najnowsze trendy.Tworzenie grafik, banerów wykorzystywanych na stronach.
K & P Kantor Wymiany Walut Paweł Kidaj - 2017-08-21 - Biłgoraj (lubelskie)
Obsługa zamówień i negocjacja cen, obsługa pakietu Office
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-07-15 - Piętno (wielkopolskie)
- koordynowanie prac działu magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z działem sprzedazy firmy- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów , materiałów- kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań logistycznych
"ECO-LINE" Piotr Potocki - 2016-12-02 - Krosno (podkarpackie)
Wymagane wyształcenie wyższe, kierunek- mechanika i budowa maszyn, półroczne doświadczenie, umiejętnośc czytania rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: przygotowywanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach producentów, przygotowanie i prowadzenie aukcji elektronicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej. Aplikacje nadsyłać na adres kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10,-Kontakt e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2018-01-16 - Tczew (pomorskie)
do uzgdn.
"Grosar" Spółka Z. O. O - 2017-11-07 - Sanok (podkarpackie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
l
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
Pisanie zamówień,wykładanie towaru,obsługa klienta, doradztwo przy wyborze artykułów profesjonalnych,układanie ekspozycji sklepowej,odpisywanie na zapytania mailowe,udział w szkoleniach
F.H.U EVA - 2017-08-04 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, znajomość branży i trendów rynkowych, umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy, umiejętność wpływania na innych, negocjacji, planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania. Zgłoszenia wypełniać za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line na stronie: www.kariera.tesco.pl
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Rybnik (śląskie)
sprzedaż sprzętu elektronicznego
Elektrons Mateusz Lisik ; Wieruszów - 2016-05-24 - Wieruszów (łódzkie)
- pomoc techniczna w zakresie obsługi zleceń i zdarzeń,- analiza i rozwiązywanie problemów bieżących,- tworzenie i wdrażanie ulepszeń i nowych rozwiązań,- zarządzanie problemami i zmianą,-organizacja i usystematyzowanie wiedzy, dzielenie się wiedzą,-usprawnienie komunikacji z klientami i udziałowcami,
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Naliczanie płac pracowników, przygotowywanie sprawozdań do GUS i ZUS, praca w oparciu o program Płatnik.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2017-08-09 - Gdynia (pomorskie)