SPECJALISTA DS KSIĘGOWYCH ( ANGIELSKI) M/K Warszawa oferta pracy INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWYCH ( ANGIELSKI) M/K
Wynagrodzenie: od 3 493 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al .Bohaterów Września, 02-389 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWYCH ( ANGIELSKI) M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta dla pełnosprawnych i niepełnosprawnych wykształcenie: średnie. Kierunek: ekonomiczny/ogólny. 2 lata doświadczenia zawodowego. Znajomość języka angielskiego w komunikatywnym. Obowiązki: Zakres obowiązków: prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy. Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. Rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych, w tym w szczególności sald bankowych i rozrachunkowych. Sporządzanie raportów i ewidencji w systemie informatycznym. Uczestnictwo przy sporządzaniu wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań finansowych, statystycznych i innych wymaganych prawem. Utrzymywanie stałych relacji z klientami w powierzonym zakresie, w tym komunikowanie się w piśmie i w mowie w języku angielskim. Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem działu. Przygotowanie płatności oraz ich wprowadzanie do aplikacji bankowych w miarę potrzeb klientów. Inne czynności zlecone przez przełożonego niezbędne do prawidłowej obsługi spółek, w ramach umów z nimi zawartych. Kontakt z pracodawcą CV na e-mail: rekrutacja (at) mrrollo.pl. Praca w Warszawie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-389 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: http://mrrollo.pl/
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 02.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca wymaga artystycznego podejścia i doświadczenia orazi wiedzy o gładziach dekoracyjnych - wenecka, ottoczento, marmorino, traubertino tivolii, papinus, sachora, inne. Praca na umowę zlecenie, 100 godzin pracy w miesiącu, dyspozycyjność w godz. 8-19, od poniedziałlku do piątku. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata. Oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
Dino Polska S.A. - 2016-11-24 - Przyprostynia (wielkopolskie)
samodzielne stanowisko -prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac.Praca sklep Intermarche Gniezno
"RONDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gniezno (wielkopolskie)
przygotowanie dokumentacji procesu produkcji, ocena możliwości technicznych, kalkulacja wagowa, optymalizacja odpadów, analiza rysunków budowlanych na zgodność z zamówieniemwynagrodzenie do uzgodnienia
"DROZAPOL-PROFIL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
OPERATOR OBRABIAREK CNC
MET-CHEM ZAKŁADY METALOWO CHEMICZNE - 2016-02-19 - Pilzno (podkarpackie)
nawiązywanie i utrzymywanie efektywnych kontaktów z klientami
ZAKŁADY WYTWÓRCZE CHEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw dotyczących marketingu hotelowego (hotel 4- gwiazdkowy), praca w godz. 8-16 (elastyczne godziny pracy), umowa zlecenie na 1/2 roku, następnie umowa o pracę na czas nieokreślony, wynagrodzenie: 3000,00-4500,00 zł brutto + premia uznaniowa
HOTEL GWARNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie oświadczeń o zamierze powierzenia wykonywania pracy, przygotowywanie wniosków do uzyskania zezwoleń na pracę, wsparcie merytoryczne rekruterów oraz oddziałów firmy w Polsce i na Ukrainie, administrowanie dokumentami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców na terenie RP. Prace biurowe w dziale, raportowanie do kierownika.niezbędne prace biurowe w dziale
Progres HR Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, kontrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
"MAIK" AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA - BABICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-08 - Lublin (lubelskie)
dostarczenie wyrobów z piekarni do sklepów, zbieranie zamówień,
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Sławno (zachodniopomorskie)
1.Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie;
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
zadawanie pytań do przetargów, uzupełnianie systemu CMR, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów w oparciu o specyfikację (w języku angielskim i polskim), kontakt telefoniczny z klientami. Branża sprzęt medyczny.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2018-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-04-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa bazy krajowych i zagranicznych klientów; kompleksowe sporządzanie ofert i kalkulacji; opracowywanie planów sprzedażowych; aktywne budowanie trwałych relacji z klientem; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; działania marktingowe; uczestnictwo i organizacja targów; aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "MIKRO-MET" Grzegorz Kłosowski - 2018-03-20 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Kontakt w imieniu Kancelarii z osobami poszkodowanymi w wypadkach. Wymagania: komunikatywność, prawo jazdy kat B. Preferowany kontakt z pracodawcą e-mail: dulek (at) adwokatdulek.pl System wynagradzania miesięczny + prowizja. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wejherowo (pomorskie)
Doradztwo w zakresie rozliczenia projektów , przeprowadzenie procesu naboru wniosków , monitorowanie wdrożenia LSR oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-06-11 - Chodzież (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej Emir Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB;Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i sposobów poszukiwania zatrudnienia;Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych;Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności;Udział w opracowywaniu strategii Biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania;Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier;Rozwijanie współpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi;Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów poprzez nawiązywanie kontaktów, negocjonowanie warunków współpracy, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, analizowanie czynników mających wpływ na poziom sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z działań marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kolbuszowa (podkarpackie)
prace związane z reklamąmarketingiem w firmje, organizowanie akcji promocyjnej w internecie, produkcja i druk gażetówreklamowych oraz rozprowadzanie wśród klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Ozorków (łódzkie)
Prezentacja i sprzedaż sprzętu audio-video i sprzętu elektrycznego, przygotowanie ofert handlowych, prezentacja sprzętu i oferty, fakturowanie, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
Praca w oparciu o umowę zlecenie na w wymiarze 1/2 etatu.
Diana Łaskawska SenioDi24 - 2017-03-30 - Steblów (opolskie)
Niszczenie dokumentów. Wpisywanie ilości zniszczeń do komputera.
kontakt przez OHP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa zamówień internetowych
ŁUKASZ KRETOWICZ DCC TRADE - 2016-06-30 - Barłogi (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa korespondencji w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2015-05-21 - Pszczyna (śląskie)