SPECJALISTA DS. KADR I ADMNISTRACJI(NR 6871) Bydgoszcz oferta pracy METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I ADMNISTRACJI(NR 6871)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: – kompleksowe prowadzenie akt osobowych,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– obsługa programu kadrowego wykorzystywanego przez firmę SAGE SYMFONIA oraz programu Płatnik,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, - obsługa administracyjna Biura Zarządu polegająca na prowadzeniu i koordynowaniu obiegu korespondencji służbowej; redagowaniu pism, wysyłce korespondencji, segregowaniu i archiwizowaniu dokumentów.Praca na okres próbny: 3-ce, następnie czas określony.Wynagrodzenie miesięczne składa się z dwóch składników płacy zasadniczej oraz premii. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona podczas indywidualnej rozmowy i uzależniona jest od umiejętności i kompetencji kandydata.
Data publikacji: 2018-10-30
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– obsługa programu kadrowego wykorzystywanego przez firmę SAGE SYMFONIA oraz programu Płatnik,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, - obsługa administracyjna Biura Zarządu polegająca na prowadzeniu i koordynowaniu obiegu korespondencji służbowej; redagowaniu pism, wysyłce korespondencji, segregowaniu i archiwizowaniu dokumentów.Praca na okres próbny: 3-ce, następnie czas określony.Wynagrodzenie miesięczne składa się z dwóch składników płacy zasadniczej oraz premii. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona podczas indywidualnej rozmowy i uzależniona jest od umiejętności i kompetencji kandydata.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie miesięczne składa się z dwóch składników płacy zasadniczej oraz premii. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona podczas indywidualnej rozmowy i uzależniona jest od umiejętności i kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I ADMNISTRACJI(NR 6871)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Wykształcenie minimum średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe I lub II stopnia.[Umiejętność 1] : Praktyka w dziale kadr. Bieżąca znajomość przepisów prawa pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt e-mail: metalko.info (at) metalko.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 30.10.2018
Oferta pracy ważna do: 29.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapewnienie wsparcia procesów technicznych i biznesowych dla poszczególnych modułów SAP ( MM, SD, PM, FI / CO, PP, APO, GTS, EWM, TM) i / lub aplikacji wspomagających ( VISTEX, VENDAVO, HYBRIS, SALESFORCE CRM); - współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów biznesowych wprowadzania innowacyjnych rozwiązań; - zapewnienie, iż odpowiednia jakość obsługi klienta jest dostarczana do poszczególnych systemów SAP i związanych z nimi procesów biznesowych i klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
praca w branży recyklingu tworzyw sztucznych/praca na terenie kraju
REPLAST TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Lisewo Kościelne (kujawsko-pomorskie)
organizowanie spotkań z beneficjentami,doradztwo dla potencjalnych beneficjentówmonitoring aktów prawnych dotyczących PROWweryfikacja wniosków skłądanych przez beneficjentówwspółpraca z URZĘDEM MARSZAŁKOWSKIM - TORUŃ
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "TRZY DOLINY" - 2018-02-16 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówień, obsługa procesu realizacji zamówień, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Chludowo (wielkopolskie)
•kompletowanie dokumentacji•pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Klucze (małopolskie)
-prowadzenie sekretariatu, nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji, nadzór nad infrastrukturą i ubezpieczeniami, działania związane z rekrutacją nowych pracowników, realizacja obowiązków prawnych związanych z ochroną środowiska, nadzór nad wszystkimi sprawami prawnymi przekazywanymi do kancelarii prawnej, koordynowanie spraw związanych z BHP, załatwianie spraw urzędowych, nadzór nad pracami podległych pracowników
INVENTRONICS sp. z o.o - 2016-12-19 - Jawor (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, naliczanie list płac, ZUS, sporządzanie sprawozdań GUS, dodatkowo prowadzenie ewidencji środków trwałych i ubezpieczeń
PHU "ZAM-POL" Sp.C Małgorzata Zamelczyk, Karol Zamelczyk - 2017-01-18 - Kiełczewo (wielkopolskie)
bieżące wspieranie pracowników działu handlowego oraz samodzielna praca w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych
FIRMA AMTECH Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-06-08 - Rytel (pomorskie)
prace instalacyjne
Zakład Budowlano Instalacyjny WOD-KAN i C.O. Ryszard Rozmiarek - 2018-07-11 - Poznań (wielkopolskie)
przeprowadzanie postępowań przetargowych
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi - 2018-09-19 - Łódź (łódzkie)
jw.
Ekoeuropa Energy Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, komputera
MAJSTER PLUS FHU PIOTR FURTAK - 2018-08-02 - Gorzyce (podkarpackie)
jw.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników, obsługa kadrowo-płacowa
P.P.U.H. "PLANDEX" SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-02 - Stęszew (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
sprzedawca (branża ogólnospożywcza).
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabrze (śląskie)
obsługa pras, walcarek, maszyn, wiertarek
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Końskie (świętokrzyskie)
.
"AGRO-TRANS" Justyna Olejniczak - 2016-03-03 - Gostyń (wielkopolskie)
Ścinka, przygotowanie drewna pod zrywkę, prace związane z zagospodarowaniem lasu
Maciej Grabski Międzychód - 2016-03-16 - Międzychód (wielkopolskie)
praca w laboratorium kryminalistycznym genetyki i fizykochemii toksykologii sądowej
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie, komunikatywność i kreatywność;praca polega na wirtualnym oprowadzeniu klientów, po stronie internetowej firmy, nadaniu pierwszego zlecenia, pozyskania numeru do kuriera i dopilnowaniu odbioru przesyłki, dodatkowo obsługa maila, wypełnianie i drukowanie umów oraz potwierdzenia ich wysyłki, pomoc telefoniczna lub mailowa klientom.
Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2015-11-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zambrów (podlaskie)
Wykształcenie: zawodowe, 5 lat doświadczenia zawodowego na ww. stanowisku; praca na stanowisku brukarz, umiejetność samodzielnego wykonywania zlecenia od projektu do urządzenia terenu; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice;
"FABER I SPÓŁKA SPÓŁKA JAWNA" - 2016-08-03 - Gliwice (śląskie)
Okresowe raportowanie wykonania budżetu UR dla wszystkich obszarów CIECH Soda Polska; Weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez specjalistów Działów Utrzymania Ruchu; Weryfikacja planów, realizacji zadań, kosztów i remontów w obszarze utrzymania ruchu; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania; Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zależnymi CIECH S.A. w zakresie wykonywanych zadań
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Administracja taborem samochodowym, telefonią komórkową, obsługa ubezpieczeń samochodowych, obsługa procesu napraw oraz likwidacji szkód, prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych użytkowników samochodów służbowych, telefonów w zakresie eksploatacji oraz obowiązujących procedur i regulaminów, administracja systemami dedykowanymi oraz dokumentacją, prowadzenie rozliczeń, weryfikacja obciążeń, przygotowywanie rozdzielników faktur zbiorczych, współpraca z dostawcami usług, towarzystwami leasingowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, serwisami samochodowymi, warsztatami napraw, instytucjami państwowymi np. Wydział komunikacji, kontrola stanu floty, raportowanie, ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz jednostkami terenowymi, koordynacja procesów związanych z wydawaniem, zdawaniem i wymianą floty, administracja oraz rozliczanie kart paliwowych, przygotowywanie raportów, prezentacji, zestawień, analiz na potrzeby firmy.
K-EX Sp z o.o. - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)