SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Łódź oferta pracy Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadzanie postępowań przetargowych
Data publikacji: 2018-09-19
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: przeprowadzanie postępowań przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Franciszkańska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie list płac, przygotowanie akt osobowych, zgłaszanie do ZUS i wyrejestrowanie pracowników, bieżąca obsługa klienta - przygotowanie umowy o pracę itp.
OPTYMER CZĘSTOCHOWA Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
jw
IGD Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Rogoźnica (dolnośląskie)
współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień
MR Bogdanka Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Bogdanka (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, negocjowanie umów i warunków handlowych, przygotowanie raportów- analiza wyników, obsługa reklamacji, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych ( konferencje, targi)
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Zegartowice (małopolskie)
ZAŁĄCZNIK NR 5kontrola jakości detali, obsługa narzędzi pomiarowych, raportowanie i opracowywanie wyników dla biura w Korei i dla zarządu.
KCP SP. z o.o. - 2017-01-09 - Żarów (dolnośląskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych kontrahentów, tworzenie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe VENTI Piotr Suława - 2017-09-18 - Mazańcowice (śląskie)
Zarządzanie zespołem podległych pracowników, zapenienie sprawności maszyn i urządzeń.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Zakrze (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień. Tworzenie ofert handlowych. Realizacja planów sprzedażowych.
BAĆ-POL S.A. - 2016-07-25 - Niepołomice (małopolskie)
DO UZGODNIENIA OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2016-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie prac związanych z obsługą kadrowo-płacową pracowników, dbało.ść o dobro pracownika i pracodawcy
Health Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2016-11-28 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
zarządzanie ludźmi, kontrola procesu produkcji, odpowiedzialność za realizację planu produkcyjnego, raportowanie rezultatów produkcyjnych, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu ulepszenie procesu produkcji
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Bielawa (dolnośląskie)
przeprowadzanie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Radomsko (łódzkie)
układanie posadzek żywicznych
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Jaworzno (śląskie)
- organizowanie i nadzorowanie całego procesu usługi spedycyjno-transportowej,- monitorowanie spraw związanych z załadunkiem, przeładunkiem i przewozem towarów,- współpraca z działem handlowym,- identyfikowanie potrzeb i wymagań Klientów,- współpraca z Klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wymagane doświadczenie na stanowisku oraz znajomość zagadnień zamówień publicznych. Praca w przedziale czasowym 7-15 lub 8-16.
Usługowa Spółdzielnia Światowid - 2017-11-03 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta na refundowane stanowisko pracy dla osób bezrobotnych do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Gogolin (opolskie)
ubój, rozbiórka mięsa
Wytwórnia Wędlin Zbigniew Zabrocki - 2017-09-19 - Wiele (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
poznanie organizacji w firmie, produkcji i produktu końcowego, poznanie technik obsługi klienta, umiejętność konstruowania zamówień, pozyskiwanie dostawców i odbiorców, przygotowywanie ofert dla odbiorców
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Oświęcim (małopolskie)
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach bliskowschodnich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie współpracy z instytucjami biznesu nauki; pozyskiwanie partnerów biznesowych i nowych członków Izby na terenie Polski Zachodniej; promowanie działalności Izby; organizacja spotkań biznesowych, szkoleń i konferencji; realizacja projektów dofinansowanych ze środków UE, prowadzenie biura Oddział Izby.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz umów od zleceń. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem. Rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie). Prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne.Kontakt z pracodawcą telefoniczny Sibińska Wanda 71 368 15 05Umowa o pracę na okres próbny.Oferta pracy znajduje się w sali E.
BIURO OCHRONY RANGER Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyn i urządzeń stolarskich. Doświadczenie mile widziane
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2017-09-26 - Ulanów (podkarpackie)
przyjmowanie zleceń od klientów, sporządzanie kalkulacji robót, fakturowanie
SAWMET MECHANIKA MASZYN STANISŁAW SAWICKI - 2018-01-10 - Podzamcze (pomorskie)
Wykształcenie: średnie, preferowane wyższe; min. dwa lata stażu pracy; praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; znajomość programu Comarch ERP Optima - moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, w tym składników dodatkowych, sporzadzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Gliwice (śląskie)