SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Podzamcze oferta pracy SAWMET MECHANIKA MASZYN STANISŁAW SAWICKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie zleceń od klientów, sporządzanie kalkulacji robót, fakturowanie
Data publikacji: 2018-01-10
Lokalizacja: Podzamcze (pomorskie)
Pracodawca: SAWMET MECHANIKA MASZYN STANISŁAW SAWICKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:82-500 Podzamcze 1A, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie zleceń od klientów, sporządzanie kalkulacji robót, fakturowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto, w zależności od kwalifikacji kandydata
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podzamcze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SAWMET MECHANIKA MASZYN STANISŁAW SAWICKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
82-500 Podzamcze 1A, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Podzamcze
Adres strony pracodawcy: http://www.sawmet.pl
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy:
Zakład oferuje swoje usługi w zakresie remontów i konserwacji maszyn urządzeń i linii produkcyjnych do przemysłu spożywczego oraz obróbki wiórowej i plastycznej metali, urządzeń specjalistycznych produkcji krajowej i zagranicznej. SAWMET jest firmą świadczącą usługi w branży metalowej od 1988 roku. Specjalizują się głównie w naprawach układów roboczych oraz jezdnych koparek, spycharek itp. Ponadto zajmują się produkcją wyrobów na zlecenie. Wykonują produkty nietypowe, specjalistyczne bądź pod indywidualne wymagania klienta.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.01.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współpraca z serwisami, zlecanie napraw na zewnątrz, współudział przy weryfikacjach maszyn, ocena stanu technicznego maszyn, wprowadzanie danych
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
Udział w rozwoju nowych formatów opakowań dla wyrobów czekoladowych z uwzględnieniem standardów bezpieczeństwa, wzrostu poprzez innowacje oraz satysfakcji konsumenta poprzez:Projektowanie nowych koncepcji opakowań Zarządzanie projektamiWpływ na zarządzanie ryzykiemRozwijanie alternatywnych rozwiązań i podnoszeniem efektywności opakowańRozwijanie prototypów dla badań marketingowych i rynkowych we współpracy z odpowiednimi agencjami / dostawcamiEfektywną komunikację i współpracę z kolegami z innych działówWspółpracę z lokalnymi, regionalnymi i globalnymi działami badawczo-rozwojowymiKonsultacje z ekspertami i naukowcami z innych krajów.Miejsce pracy: Czekoladowa 1 Bielany Wrocławskie Kontakt telefoniczny z pracodawcą. Oferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-12-15 - Szepietowo (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
prace montażowe przy uruchomieniu linii produkcyjnej
INCOTEC SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-02 - Radomsko (łódzkie)
Pakowanie produkcji, obsługa maszyn pakujących.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
- dokonywanie pomiarów pracowników w celu dopasowania odzieży,- prowadzenie procesu reklamacji,- dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach,- sortowanie odziezy brudnej,- przyjmowanie zgłoszeń od pracowników zatrudnionych u Klienta dotyczących rozmiarów itp.,- prowadzenie rozmów z Klientem w celu zbierania informacji niezbędnych do zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług,- przyjmowanie zgłoszeń od Klienta i przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta,- udział w spisach odzieży u powierzonych Klientów
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-02-05 - Mutowo (wielkopolskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-09-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków do sprzedaży, obsługa klienta, sprzedaż posiłków.
Kopalnia Soli w Bochni sp. z o.o. - 2017-06-05 - Bochnia (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
PHU SERWIS OGMIENIA DERA - 2016-08-30 - Kowalew (wielkopolskie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW I KIEROWCÓW POCHODZENIA UKRAIŃSKIEGO,UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z NIMI,ZAŁATWIANIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z POBYTEM CUDZOZIEMCA W POLSCE.
ARTO-PLUS PUH S.C. J. ROJEK T. STĘPNIEWSKI - 2018-02-07 - Nowogard (zachodniopomorskie)
produkcja, przygotowanie i montaż reklam i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Parczew (lubelskie)
Sporządzanie list płac, doknywanie rozliczeń, składek ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych
Pomorska Insytutucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2017-02-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
organizacja i zlecanie wysyłek, wystawianie faktur, kompletowanie dokumentacji , przygotowywanie dokumentów dla Zespołu Księgowości,rozliczanie sald paletowych klientów, bieżący kontakt z klientem,
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie poczty tradycyjnej i elektronicznej, nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów od i do klientów, weryfikacja i numeracja dokumentów przyjmowanych i odsyłanych, wprowadzanie danych do systemu, praca z arkuszami danych w XLS, generowanie dokumentów księgowych ( FV, Not, Deklaracji, etc), obsługa centrali telefonicznej i innych urządzeń biurowych, nadzór nad zamówieniami i gospodarką materiałami biurowymi
Alfa-Net Rachunkowość dla MSP Leszek Rąpała - 2015-12-30 - Raszyn (mazowieckie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl. Miejsce pracy Wejherowo lub Gdynia.
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-11-14 - Wejherowo (pomorskie)
Praca polegająca na pozyskiwaniu kontaktów oraz utrzymywaniu relacji z dotychczasowymi klientami.Wynagrodzenie zasadnicze + premia
Co.RAL - 2016-08-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie nadzoru transakcji i raportów w celu wykrycia potencjalnie nieuczciwych działań handlowych (tj. nadużyć rynkowych, manipulacji rynkowych lub niewłaściwego traktowania klientów), - Śledzenie naruszeń określonych lokalnych wymogów prawnych lub zasad giełdowych i ich eskalacja w odpowiednich przypadkach; - Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z różnymi podmiotami na całym świecie, wspieranie wdrażania wszelkich działań, przyczynianie się do rozwoju i podnoszenia reputacji zespołu; - Identyfikacja ryzyka i przyczynianie się do zwiększania skuteczności i efektywonści istniejących procedur nadzoru, jak również rozowju nowych procedur.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2016-01-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Siedlisko (wielkopolskie)
Rejestrowanie zgłaszajacych się bezrobotnych i poszukujacych pracy, wprowadzanie danych bezrobotnych i poszukujących pracy, ustalanie statusu bezrobotnego i uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych, ustalania statusu poszukującego pracy, terminowe dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i ubezpieczeń społecznych,udzielanie informacji osobom rejestrujacym się o usługach świadczonych przez Urząd, sporzadzanie i wydawanie postanowień i decyzji w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym, obsługa systemu Syriusz,eKancelaria,itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wyszukiwanie informacji o przetargach, sporządzanie ofert przetargowych, prowadzenie rejestru i archiwizowanie prowadzonych postępowań , wyjazdy do klientów, aktywne pozyskiwanie nowych zleceń.
Hamacher Elektrotechnika i Rozdzielnice Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
Tworzenie bazy klientów, analizowanie ofert, rozmowy telefoniczne z potencjalnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Lubartów (lubelskie)
Pozyskiwanie dostawców z terenów wchodnich, kontakt z dostawcą, utrzymanie współpracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Ostrołęka (mazowieckie)
rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z urzędami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Sprzedaż, obsługa zamówień internetowych zgodnie ze standardami firmy, prowadzenie ewidencji sprzedaży, obsługa korespondencji mailowej, prezentacja, promowawnie nowych produktów na stronie sklepu i nie tylko, ścisła współpraca z działem marketingu i PR, dbanie o dobry wizerunek firmy i wygląda strony internetowej sklepu, kreaowanie polityki sprzedażowej.
Mzuri Spółka z o. o. - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, wsparcie procesów rekrutacyjnych, sporządzanie, raportów związanych z kosztami wynagrodzeń, kontrola i koordynacja ewidencji, rozliczenie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp., znajomość zagadnień podatkowych związanych z zatrudnieniem, przygotowywanie sprawozdań ZUS, PIT, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, obsługa programów kadrowo-płacowych, przygotowywanie raportów, zestawień w zakresie kadr i płac, zaświadczeń dla pracowników.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, obsługa klienta, obsługa strony internetowej biura, obsługa kasy fiskalnej, obsługa poczty
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Płock (mazowieckie)