SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI, KADR I PŁAC Gliwice oferta pracy "EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI, KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie, preferowane wyższe; min. dwa lata stażu pracy; praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; znajomość programu Comarch ERP Optima - moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, w tym składników dodatkowych, sporzadzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2018-08-20
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie, preferowane wyższe; min. dwa lata stażu pracy; praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; znajomość programu Comarch ERP Optima - moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, w tym składników dodatkowych, sporzadzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI, KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 206, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 206
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż hurtowa metali i rud metali/Gospodarowanie odpadami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.08.2018
Data dodania oferty pracy: 20.08.2018
Oferta pracy ważna do: 19.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
doświadczenie w sprzedaży samochodów używanych , umiejętność wyceny samochodu używanego
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Świlcza (podkarpackie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Praszka (opolskie)
sprzedaż produktów bankowych w tym kredytów dla klienta indywidualnego i MSP,przyjmowanie i procesowanie wniosków kredytowych,obsługa klienta, realizacja zleceń i dyspozycji składanych przez klienta, realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych, obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2016-08-31 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie zakładu (pomieszczenia biurowe oraz socjalne) obsługa maszyny czyszczącej
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Olszowa (wielkopolskie)
obsługa klienta, wypełnianie raportów, fakturowanie, przyjmowanie należności
GÓRAŻDŻE BETON Sp.zo.o. - 2016-06-07 - Jarocin (wielkopolskie)
poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi oraz zagranicznymi, wysyłanie ofert klientom, obsługa dokumentacji importowej i eksportowej
KORINEX - JADWIGA BOGACZ - 2016-07-27 - Turek (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Prowadzenie składu podatkowego w zakresie: Obsługi systemu EMCS. Obsługi programu akcyzowego. Obsługi komunikatów celnych. Prowadzenia ewidencji wyrobów akcyzowych Przygotowywania deklaracji podatkowych. Uczestnictwa w czynnościach organów celnych wykonywanych na terenie składu podatkowego. Sporządzania raportów, analiz, innej dokumentacji dot. składu podatkowego. Koordynowania saldowania wyrobów akcyzowych. Prowadzenia korespondencji pisemnej z organami służby celnej. Kontroli stanów magazynowych. Współpracy z kontrahentami i firmami transportowymi
EKOBENZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bogumiłów (łódzkie)
jw.
VIPoL Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-09 - Opole (opolskie)
Szycie pokrowców meblowych.
PIOTR MORAWSKI SKLEPY MEBLOWE - 2017-04-06 - Sulimy (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta w sklepie. Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację. Kontakt ze środowiskiem medycznym/reklama sklepu w środowisku medycznym.
LEMAR E. Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - sporządzanie raportów kasowych (rozliczanie kierowców) - wypisywanie dokumentów - dowodów dostaw i zwrotów na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - planowanie zapotrzebowania surowcowego jak i wyrobów gotowych - dbanie o ład i porządek na terenie zakładu
PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c. - 2016-04-25 - Września (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, deklaracji PIT, dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym CDN OPTIMA, prowadzenie teczek osobowych, współpraca z urzędami, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń z ZUS-em, Urzędem Skarbowym, PFRON-em, sporządzanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych.
P.P.H.U.JOL-MARK Marek Krzysiak - 2016-05-23 - Żywiec (śląskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-05-09 - Racibórz (śląskie)
praca ratownika na pływalni
Centrum Sportu i Kultury w Garwolinie - 2017-08-24 - Garwolin (mazowieckie)
Organizacja oraz nadzór nad sprzętem i transportem.
"ELEKTROMONTER" S.C. Zakład Wykonawstwa Instalacji i Sieci Elektrycznych Jan Kuczko Mirosław Cieślak - 2018-05-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, bieżąca realizacja planów sprzedaży, doradztwo w zakresie doboru usług i produktów analitycznych oferowanych przez firmę (raporty, analizy, badania rynku zamówien publicznych); przygotowywanie ofert i prezentacji dla Klientów, raportowanie w zakresie sprzedaży oraz innych wyznaczonych zadań, dbanie o najwyższy standard obsługi klienta
Grupa Marketingowa TAI Sp z o.o. - 2016-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane osoby posiadające doświadczenie w obsłudze klienta, w pracy w branży szkoleniowej; prawo jazdy kat. B, doskonała znajomość obsługi komputera- pakiet Office, poczta outlook, elokwencja, dbałość o jakość kontaktu z klientem, poprawność językową. Umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, sumienność, zaangażowanie; obsługa szkoleń w miejscach ich organizacji; analiza i rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych klientów; sprzedaż szkoleń, negocjacje handlowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2016-02-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne, znajomośc programu CDN Optima
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-05-10 - Panki (śląskie)
PROWADZENIE DZIENNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY ZATRUDNIONYCH PZREZ AGENCJĘ PRACOWNIKÓW,SKANOWANIE PASZPORTÓW,
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Skierniewice (łódzkie)
jw.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu spółki oraz spraw kadrowo-płacowych, dokumentacji kadrowej, sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, US i PFRON. Praca w godzinach 7:15 - 15:15 od poniedziałku do piątku. Na początek umowa na okres próbny 3 miesiace.
AUTO PORT Renice Spółka Jawna W.Boguslawska U.Malinowicz - 2016-01-20 - Renice (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
1. Udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni.2. Dokonanie wyceny robót.3. Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4. Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6. Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7. Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów. Umowa do 31.12.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-08-21 - Słupsk (pomorskie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Mielec (podkarpackie)