SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC Rzeszów oferta pracy KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
Data publikacji: 2016-03-21
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-312 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
OFERUJEMY:- Niezbędne narzędzia do pracy, m.in.: Samochód, laptop, telefon- Szeroki zakres bezpłatnych szkoleń- Pracę w miłym oraz dynamicznym i młodym zespole- System wynagrodzeń związany z wynikami sprzedażowymi- Stałe i atrakcyjne warunki zatrudnienia po okresie próbnym- Samodzielną i pełną wyzwań pracę.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B (wymagany staż - lata: 2)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Motywacja do pracy oraz samodzielność,- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, oraz otwartość,- Wysoka kultura osobista, - Dobra organizacja pracy,- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne będą dodatkowym atutem.- Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
Nazwa pracodawcy: KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PODMIEJSKA 12, 35-312 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosimy przesyłać na adres e-mail: praca (at) kserotex.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PODMIEJSKA
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.03.2016
Oferta pracy ważna do: 21.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakty z klientem zagranicznym, prowadzenie dokumentacji sprzedaży eksportowej, przyjmowanie zamówień
Zakład Budowy Maszyn ZREMB - CHOJNICE S.A. - 2017-05-11 - Chojnice (pomorskie)
Nadzór nad kadrami i płacami w oprciu o obowiązujące przepisy
ERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie wniosków rejestracyjnych, przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej, zlecanie, nadzór i koordynacja badań.
ESTICON Sobczyk&Tabor Spółka Jawna - 2016-09-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji, wystawianie faktur
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie książek obiektów, organizowanie przeglądów budynków i instalacji, nadzór nad stanem technicznym budynków i bezpieczeństwem zbiorów, sporządzaniue kosztorysów robót budowlanych, itp.Praca w wymiarze 1/2 etatu w godz. 8.00-16.00 ( 4-8 godzin dziennie ), praca w Siedlcach oraz wyjazdy do oddziałów w Kotuniu, Treblince, Dąbrowie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem :umów o prace, wypowiedzeń, świadectw pracy, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy zlecenia ,umowy o dzieło), obsługa programu kadrowo- płacowego, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, ewidencja zwolnień lekarskich, monitorowanie przepisów z zakresu Prawa pracy
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem niemieckojęzycznym
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa klienta w języku ukraińskim, rosyjskim i angielskim, pozyskiwanie pracowników na Wschodzie do pracy w agencji pracy tymczasowej.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników, wewnętrznej komunikacji HR, wsparciu w działaniach on-boardingowych, exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Analiza danych źródłowych i raportowanie.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2015-12-28 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
współpraca z kontrahentami i pośrednikami związanymi z dostawą towarów, opracowywanie tras transportu, pracodawca wymaga 2-letniego doświadczenia zawodowego
DAKPOL Sp. z o.o. Wolsztyn - 2016-04-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Administracja taborem samochodowym, telefonią komórkową, obsługa ubezpieczeń samochodowych, obsługa procesu napraw oraz likwidacji szkód, prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych użytkowników samochodów służbowych, telefonów w zakresie eksploatacji oraz obowiązujących procedur i regulaminów, administracja systemami dedykowanymi oraz dokumentacją, prowadzenie rozliczeń, weryfikacja obciążeń, przygotowywanie rozdzielników faktur zbiorczych, współpraca z dostawcami usług, towarzystwami leasingowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, serwisami samochodowymi, warsztatami napraw, instytucjami państwowymi np. Wydział komunikacji, kontrola stanu floty, raportowanie, ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz jednostkami terenowymi, koordynacja procesów związanych z wydawaniem, zdawaniem i wymianą floty, administracja oraz rozliczanie kart paliwowych, przygotowywanie raportów, prezentacji, zestawień, analiz na potrzeby firmy.
K-EX Sp z o.o. - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Współpraca z firmami z rynków UE i Europy Wschodniej, praca z kierowcami, sczytywanie kart kierowców, kompletowanie dokumentacji przewozowej i organizacja techniczna transportu w przewozach międzynarodowych. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, znajomość programów MS OFFICE, TACHO SPEED, znajomość dokumentacji transportowej, bardzo dobra znajomość prawa transportowego, prawo jazdy kat B, min 6 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, biegła znajomość jęz. ukraińskiego, podstawowa znajomość jęz. rosyjskiego i angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Lublin (lubelskie)
Główne obowiązki- Prowadzenie bieżącej obsługi klientów Centrum Handlowego- Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńWymagania- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- Dobra organizacja czasu pracy- Bardzo dobra obsługa MS Office i urządzeń biurowych- Komunikatywna znajomość języka angielskiego ( mile widziana )- Kreatywność i inicjatywa w działaniu
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń w zakresie dyscypliny i czasu pracy, szkolenie kucharzy i obsługi restauracyjnej w zakresie standardów obsługi gości obowiązującej w danej restauracji/hotelu
Zbigniew Kowalski Management - 2017-10-24 - Karpacz (dolnośląskie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia), diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie, koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Ekoeuropa Energy Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych. Silna motywacja do pracy, wysoka kultura osobista. Kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.Gotowość do zagranicznych podróży służbowych.Miejsce pracy Łódź, ul. Piotrkowska 317 i cała Polska.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
Negocjowanie warunków handlowych, sporządzanie ofert, sporządzanie umów najmu, planowanie transportu. Praca na umowę o pracę, jedna zmiana, praca w miejscowości Byków gm. Długołęka. Wynagrodzenie do uzgodnienia.Kontakt z pracodawcą: cv przesłać na adres: g.tokarz (at) combros.plInformacja o ofercie w sali G, F, D, E
COMBROS ORZECHOWSCY Sp. J. - 2015-12-01 - Byków (dolnośląskie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert, dobieranie filtrów
SF-FILTER sp. z o.o. - 2016-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
organizowanie, dokumentowanie, archiwizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych, promocja działań Rzeszowskiego Domu Kultury w środowisku lokalnym, a w szczególności przygotowywanie i wprowadzanie materiałów na stronę internetową, ,współpraca z instytucjami oraz organizacjami społecznymi w zakresie kształtowania życia kulturalnego,pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych oraz materiałów potrzebnych do prowadzenia działalności kulturalnej od sponsorów, fundacji i innych podmiotów.współorganizacja imprez zamkniętych oraz plenerowych
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż w agencji zatrudnienia oraz znajomość języka niemieckiego umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/opiekunki, publikację ogłoszeń o pracę, badanie profili osobowościowych. Kontakt z pracodawcą mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-08 - Rybnik (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami, doradztwo handlowe, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Dobrodzień (opolskie)
kontakt z klientami, aukcje internetowe, wykonywanie stron internetowych, fotografowanie i obróbka zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Słubice (lubuskie)
praca sezonowa
Łeba Park spółka cywilna - 2018-03-24 - Nowęcin (pomorskie)
E-maliowa, telefoniczna obsługa klientów, dbanie o dobre relazcje z klientami, profesjonalna obsługa posprzedażowa, obsługa w zakresie sprzedaży.
MiHas Michał Hamułka Jawornik - 2016-06-23 - Jawornik (podkarpackie)
e-mail.: ewelina.drzymota (at) bk-international.com
BISCHOF + KLEIN POLSKA GMBH SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-18 - Walce (opolskie)
dodawanie produktów do niemieckiej i polskiej wersji sklepu internetoweo; obsługa zamówień, zwrotów i klinetów; tłumaczenie w wersji niemieckiej sklepu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)