SPECJALISTA DS. URUCHOMIEŃ Ostrów Wielkopolski oferta pracy Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. URUCHOMIEŃ
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie, komunikatywność i kreatywność;praca polega na wirtualnym oprowadzeniu klientów, po stronie internetowej firmy, nadaniu pierwszego zlecenia, pozyskania numeru do kuriera i dopilnowaniu odbioru przesyłki, dodatkowo obsługa maila, wypełnianie i drukowanie umów oraz potwierdzenia ich wysyłki, pomoc telefoniczna lub mailowa klientom.
Data publikacji: 2015-11-30
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliska 35a/21, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie, komunikatywność i kreatywność;praca polega na wirtualnym oprowadzeniu klientów, po stronie internetowej firmy, nadaniu pierwszego zlecenia, pozyskania numeru do kuriera i dopilnowaniu odbioru przesyłki, dodatkowo obsługa maila, wypełnianie i drukowanie umów oraz potwierdzenia ich wysyłki, pomoc telefoniczna lub mailowa klientom.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. URUCHOMIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: opiekun klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Opiekun klienta
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kaliska 35a/21, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty ul. Kaliska 35a/21,Ostrów, Magna Nettel.62 591 72 72pracaosw (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kaliska
Numer budynku pracodawcy: 35a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.11.2015
Data dodania oferty pracy: 30.11.2015
Oferta pracy ważna do: 29.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż produktów bankowych nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-02-14 - Kluczbork (opolskie)
serwis i utrzymanie systemu informatycznego
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Wdrażanie i koordynowanie działań marketingowych firmy w sieci (SEM i Social Media).Tworzenie kampanii reklamowych oraz badanie i analiza ich efektywności.Kreowanie i optymalizacja komunikacji z klientami firmy: newslettery i mailingi.Współtworzenie działań w sieci mających na celu pozyskiwanie nowych klientów.Inicjowanie akcji budujących znajomość marki na rynku, w oparciu o najnowsze trendy.Tworzenie grafik, banerów wykorzystywanych na stronach.
K & P Kantor Wymiany Walut Paweł Kidaj - 2017-10-27 - Biłgoraj (lubelskie)
Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznych
Bazy i Systemy Bankowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Bydgoszczy - 2016-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bezpośredni kontakt z klientem portugalskojęzycznym, dokonywanie i konsultowanie zakupów w imieniu klientów
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe marketing i zarządzanie, umiejętności: znajomość rynku UE, Europy Wschodniej (branża: zarządzanie kapitałem ludzkim), organizacja pracy podległym pracownikom, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, prawo jazdy kat.B, znajomość j. angielskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy. Opracowywanie kompleksowych ofert skierowanych do zagranicznych klientów. Negocjowanie warunków oraz monitorowanie otoczenia rynkowe w poszukiwaniu potencjalnych klientów poza granicami kraju. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa klienat zagranicznego; realizacja zamówień i aktualizacja ofert eksportowych; analiza raportów sprzedażowych; komunikacja z działami współpracującymi; umiejętności negocjowania z klientem wielokulturowym; obsługa dokumentacjo dostaw WDT i poza UE
ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-05 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za szkolenie klientów jak zamawiać produkty przez internet, obsługa klienta rosyjskojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabierzów (małopolskie)
Kontakty z kontrachentami z terenu Czech i Słowacji, pozyskiwanie nowych.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-09 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy.Opracowanie dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia SIWZ.Przeprowadzanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń oraz informacji zgodnie z ustawą.Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań.Opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy "Prawo zamówień publicznych" oraz przepisów wykonawczych do ustawy.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w jęzuku rosyjskim lub ukraińskim, przygotowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy, monitorowanie pracy zatrudnionych osób, tworzenie baz danych dla księgowości.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Gdynia (pomorskie)
Praca w dziale sprzedaży, stały kontakt z klientem w języku polskim i angielskim, pozyskiwanie kontrahentów i współpraca z obecnymi, bieżące prace administracyjne
Pini Beef Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Końskowola (lubelskie)
Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla w dziedzinie IT, rozwijanie bazy kandydatów pod katem projektów rekrutacyjnych, analiza rynku, ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie w Katowicach.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
zarządzanie zespołem, koordynowanie pracy na stoiskach warzywa/owoced oraz piekarni, dbanie o poprawność ekspozycji, praca z klientem, praca na kasie fiskalnej, towarowanie.
TESCO (POLSKA) SP. Z O. O. - 2016-07-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Analiza zasobów magazynowych i planowaniezakupów - Ewidencja ruchu towarów wprogramie SUBIEKT - Nadzór nad dostawamimateriałów - Wydania z magazynu
STIGAL Marcin Stępień - 2017-06-05 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż usług informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż pokryć dachowych.
Firma Handlowo-Usługowa EURODOM Ewa Kapusta - 2016-05-17 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej
Color Graf Spółka Z o.o. - 2017-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
Praca biurowa, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- pomoc w prowadzeniu biura, obsługa komputera, telefonu, fax-u,- pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej, rejestrów konsultantek i liderów sprzedaży, dokumentacji handlowej,- obsługa klientów - sprzedaż bezpośrednia, praca w terenie, prospekting, podpisywanie umów z nowymi kontrahentami pod nadzorem opiekuna,- obsługa kasy fiskalnej,- usługi marketingowe, promocja, reklama, projektowanie artykułów reklamowych - wizytówek, ulotek.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wieliczka (małopolskie)
doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych
Poczta Polska S.A. - 2017-03-08 - Cieszyn (śląskie)
praca w branży IT, 6 -mczny staż
kontakt przez OHP - 2016-05-19 - Kluczbork (opolskie)
-prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych,-składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu,-nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy,-prowadzenie postępowań szkodowych, -prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych,-piecza nad stanem technicznym urządzeń i systemów łączności i informatyki,-usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatycznego-pełnienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Komenda Powiatowa Policji - 2016-11-15 - Oborniki (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA ARTYKUŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH, SILNIKÓW, NARZĘDZI, ART. GRZEWCZYCH, BHP;ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ W PANELU PRESTASHOP, FAKTUROWANIE, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH;BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAPYTAŃ MAILOWYCH I TELEFONICZNYCH;TWORZENIE BAZ PRODUKTOWYCH W EXCELU;DODAWANIE PRODUKTÓW I KSZTAŁTOWANIE OFERTY SKLEPU INTERNETOWEGO;ANALIZA DOSTĘPNOŚCI I KONKURENCYJNOSCI TOWARÓW;MARKETING INTERNETOWY;
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozwój oprogramowania platform technologicznych m.in. w takich obszarach: struktury danych, interfejs platform, przechowywanie w chmurze, narzędzia wspierające programistów, testy automatyzacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, prowadzenie rozliczeń z US, PFRON. Sporządzanie sprawozdań z GUS. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
ksiegowanie dokumentów firmowych, prace biurowe, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Częstochowa (śląskie)