SPECJALISTA BHP I KADR Białystok oferta pracy Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH”
Stanowisko: SPECJALISTA BHP I KADR
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - obsługę Kontroli Inspekcji Pracy i ZUS (odbywających się systematycznie min. raz w roku);- przeprowadzanie kontroli warunków pracy;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;- przygotowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Specjalista BHP w imieniu pracodawcy jest zobowiązany udostępnić pracownikom, do stałego korzystania, aktualne instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczące:- stosowanych w zakładzie procesów technologicznych oraz wykonywania prac związanych z zagrożeniami wypadkowymi lub zagrożeniami zdrowia pracowników,- obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych,- postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi,- udzielania pierwszej pomocy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;- współpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;- prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny dla pracodawcy i pracowników;- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych;- prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy;- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;- sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;- sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;- rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- rozliczanie delegacji pracowniczych;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- ewidencja zwolnień lekarskich;- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;- organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;- udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;- prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Aktywności;- współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);- sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Data publikacji: 2019-07-26
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH”
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Antoniuk Fabryczny 34, 15-762 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługę Kontroli Inspekcji Pracy i ZUS (odbywających się systematycznie min. raz w roku);- przeprowadzanie kontroli warunków pracy;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;- przygotowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Specjalista BHP w imieniu pracodawcy jest zobowiązany udostępnić pracownikom, do stałego korzystania, aktualne instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczące:- stosowanych w zakładzie procesów technologicznych oraz wykonywania prac związanych z zagrożeniami wypadkowymi lub zagrożeniami zdrowia pracowników,- obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych,- postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi,- udzielania pierwszej pomocy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;- współpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;- prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny dla pracodawcy i pracowników;- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych;- prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy;- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;- sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;- sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;- rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- rozliczanie delegacji pracowniczych;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- ewidencja zwolnień lekarskich;- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;- organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;- udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;- prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Aktywności;- współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);- sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BHP I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: 1.Szczegółowa wiedza w zakresie prawa pracy, zatrudniania osób z niepełnosprawnościami;2.Szczegółowa wiedza w zakresie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy;3.Gotowość do nauki;4.Wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej roczny staż pracy w służbie BHP, lub ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej roczny staż pracy w służbie BHP;5.Kurs Kadry i płace mile widziany.Wymagania dodatkowe:1.Dojrzałość emocjonalna, odporność psychiczna, asertywność;2.Umiejętność organizacji pracy;3.Umiejętność nawiązywania i budowania relacji, komunikatywność;4.Umiejętność pracy samodzielnej, w zespole i z drugim człowiekiem;5.Dyspozycyjność, konsekwencja, odpowiedzialność, elastyczność, kreatywność;6.Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Nazwa pracodawcy: Stowarzyszenie „MY DLA INNYCH”
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Antoniuk Fabryczny 34, 15-762 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Termin i miejsce składania dokumentów: Termin: do dnia 09.08.2019 r., do godziny 12:00. Decyduje data wpływu do biura; Miejsce: dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail rekrutacja (at) mydlainnych.pl, w tytule: służba BHP, bądź dostarczyć osobiście/pocztą tradycyjną do biura Stowarzyszenia MY DLA INNYCH - ul. Antoniuk Fabryczny 34, 15-741 Białystok.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: http://www.mydlainnych.pl/
Ulica pracodawcy: Antoniuk Fabryczny
Numer budynku pracodawcy: 34
Profil działalności pracodawcy:
Prowadzenie placówki poświęconej dorosłym osobom niepełnosprawnym intelektualnie oraz działania na rzecz wszechstronnego rozwoju młodzieży.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 26.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?751386369eb676d98091df6037e20851
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż produktów SKOK dla klientów indywidualnych (m.in. kredyty, depozyty); dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; udział w akcjach marketingowych
"SKOK" Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Beskidy" - 2018-01-24 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych pod względem technicznym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z.BIELECKI - 2016-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)
do uzgodnienia
Galileo Komputery Maciej Mazur - 2016-09-15 - Sanok (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klientów (obsługa gotówkowa i bezgotówkowa)
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. - 2016-02-04 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Pracodawca przewiduje bezpłatne 2 - 3 dniowe szkolenie na miejscu w siedzibie. Paszportyzacja sieci energetycznej: wprowadzanie w syst. informatycznym graficznego przebiegu sieci energet., przypisywanie obiektom parametrów oraz danych atrybutowych. ----> Jest to odczytywanie danych z mapek, czytanie dokumentów i uzupełnianie danych w systemie informatycznym dotyczących zużycia energii w danym rejonie zaznacznym na mapie.Praca 6:00-14:00, 14:00- 22:00.Poszukiwane również osoby bez doświadczenia zawodowego oraz bez kwalifikacji
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-06-07 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat.B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
księgowanie, rozliczanie, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów zakupowych, właściwa klasyfikacja podatkowa (m.in. w zakresie vat i podatku dochodowego od osób prawnych)księgowanych dokumentów, rozliczanie podatku vat spółki – współpraca w tym zakresie z głównym specjalistą ds. podatków, raportowanie dotyczące informacji o schematach podatkowych (mdr) – nadzór i/lub wsparcie, nadzór nad inwentaryzacją majątku trwałego i obrotowego w spółce, sporządzanie sprawozdań gus z zakresu działania wydziału, prowadzenie i analiza rozliczeń międzyokresowych, naliczanie wynagrodzeń / pit/zus, analiza i uzgadnianie sald rozrachunków w tym uzgadnianie rozrachunków z tytułu wynagrodzeń, zus, pit, windykacja należności, prowadzenie spraw dotyczących zajęć komorniczych wierzytelności kontrahentów. [Kontakt przez pocztę] : "ELTUR-SERWIS" sp. z o.o. ul. Młodych Energetyków 12; 59-916 Bogatynia; email: rekrutacja (at) eltur-serwis.com.pl[Godziny pracy] :07.00- 15:00[Praca na okres próbny] : docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony
"ELTUR-SERWIS" sp. z o.o. - 2019-06-05 - Bogatynia (dolnośląskie)
Rozliczanie bieżącej sprzedaży.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne w zakresie zastosowań metod wykonania robót budowlanych
MB Młodawski s.c., Paweł Młodawski, Piotr Iwański - 2017-11-23 - Ksawerów (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac - stanowisko samodzielne
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Skawina (małopolskie)
Koordynowanie transportu. Realizacja zamówień. Planowanie i zamawianie opakowań, udział w inwenturze.
"ALGONTEC POLSKA" Spółka z o.o. - 2015-12-08 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Utrzymanie czystości w określonym rejonie (zamiatanie, mycie podłóg, mycie okien, odkurzanie itp). Okresowe dyżury na portierni.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie, archiwizacja dokumentacji, wsparcie działu kadr i rekrutacji,tworzenie raportów.
DUOTEAM 24 SP. Z O.O. SP. K. - 2018-02-14 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klienta w języku ukraińskim i rosyjskim, obsługa reklamacji, telefoniczna i internetowa obsługa zamówień na rynek ukraiński i rosyjski
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientację na klientów działu, profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzedzi zapewniających skuteczny przepływ informacji od/do pracowników firmy.Wymagania:- wykształcenie wyższe,- umiejętność przygotowywania dokumentów i korespondencji, terminowość i dokładność, umiejętnośc obsługi komputera (pakiet MS Office),- znajomość języka ukraińskiego (stopień C1).
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
-przygotowywanie i realizacja nowych projektów biznesowych spółki,-pozyskiwanie nowych dostawców i odbiorców spółki,-negocjowanie kontaktów,-sprzedaż hurtowa nowych grup towarowych
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)
jw.
Salon fryzjersko-kosmetyczny Donata Teresiak-Dorra - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:bieżący kontakt z klientem w zakresie realizowanych projektów w celu właściwego organizowania dostaw zgodnych z oczekiwaniami klienta, zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów oraz pomoc w przygotowywaniu optymalnych rozwiązań na bazie oferty firmy, utrzymywanie właściwych relacji z klientami, uzgadnianie bieżących planów produkcyjnych z klientem po zatwierdzeniu wewnętrznym, realizowanie zadań związanych z obowiązującymi procedurami obsługi klienta, współpraca z innymi działami firmy.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-11-26 - Mielec (podkarpackie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-20 - Tczew (pomorskie)
w/g stanowiska
DS SMITH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
naprawy, konserwacje, przeglądy maszyn, usuwanie awarii, wykonywanie napraw
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Porszewice (łódzkie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacji w Systemie Monitorowania Kształcenia5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych6. Archiwizacja dokumentacji; Godz. pracy 10-12.
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Słupsku - 2018-01-16 - Słupsk (pomorskie)
- kosztorysowanie- analiza dokumentacji przetargowej
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EBUD" - PRZEMYSŁÓWKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola dokumentów księgowych pod względem prawnym i formalnym, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola rozrachunków, odpowiedzialność za stan dok. księgowej.
PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Żagań (lubuskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Kluczbork (opolskie)
wykształcenie średnie,handlowiec w salonie Orange
BazKom Dominik Paś - 2017-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace konserwacyjne i naprawy (usuwanie drobnych usterek) urządzeń technicznych oraz dbanie o ich sprawność
PALMIARNIA POZNAŃSKA - 2019-07-15 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe; rok doświadczenia zawodowego; znajomość j. chińskiego na poziomie C1. Obowiązki: montowanie i uruchamianie maszyn i urządzeń przemysłowych na stanowisku pracy; diagnozowanie przyczyny awarii maszyny lub urządzenia przemysłowego; demontowanie zespołów lub podzespołów maszyn lub urządzeń przemysłowych; naprawianie maszyn poprzez regulowanie, wymianę lub dorobienie części; przekazywanie informacji do pracodawcy pochodzenia chińskiego oraz wszelka niezbędna komunikacja w celu uzupełnienia zapotrzebowania na części oraz materiały wymagane do naprawy.
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków kuchni polskiej w restauracji w galerii handlowej.
''POLAKOWSKI M1'' S.C. Adam Sergiusz Galos, Paweł Cisowski - 2016-01-12 - Kraków (małopolskie)