SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów księgowych pod względem prawnym i formalnym, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola rozrachunków, odpowiedzialność za stan dok. księgowej.
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 4-6, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola dokumentów księgowych pod względem prawnym i formalnym, dekretacja i księgowanie dokumentów, kontrola rozrachunków, odpowiedzialność za stan dok. księgowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godz. pracy 7:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żagań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomiczne/księgowość
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomiczne/księgowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy w księgowości, znajomość zasad księgowości (ustawa o rachunkowości), znajomość przepisów VAT, CIT, umieętność pracy w zespole, odpowiedzialnść, sumienność.
Nazwa pracodawcy:
PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Fabryczna 4-6, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Składanie CV, skierowanie z urzędu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - składanie CV, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 4-6
Profil działalności pracodawcy: produkcja wyrobów z terrazo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.09.2017
Data dodania oferty pracy: 28.08.2017
Oferta pracy ważna do: 27.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wsparcie systemów informatycznych - wykorzystując technologię Apache Hadoop, Spark, Flume, Oozie, Hive
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientem, w tym udzielanie informacji oraz rozwiązywanie problemów, doradztwo w zakresie gamy produktowej, promowanie wyrobów na targach, zdobywanie zamówień oraz monitoring ich realizacji, prezentowanie produktów oraz usług firmy, obróbka graficzna zdjęć, prospektów, podnoszenie wiedzy z zakresu techniki oraz sprzedaży
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrolowanie oraz planowanie postępu prowadzenia dostaw materiałów na budowie, przyjmowanie i realizacja zamówień sprzętowych, organizowanie dostaw na placach składowych, kontrolowanie dostarczonych ilości materiałów, prowadzenie rejestracji przyjętych materiałów, informowanie przełożonego o zaistniałych nieprawidłowościach i zagrożeniach w obszarze realizowanych zadań.
METROSTAV SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-01-12 - Koszwały (pomorskie)
obsługa klientów zagranicznych (branża odzieżowa)
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i koordynacja biura firmy (odbieranie telefonów, umawianie spotkań, organizowanie podróży służbowych, bieżąca współpraca z dostawcami usług do biura, m.in. firma sprzątająca, usługi telefoniczne i informatyczne, dostawcy mediów, wykonywanie zamówień do biura, prowadzenie korespondencji służbowej:, nadzór i obsługa procesu uzyskiwania różnego rodzaju pozwoleń (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem), zarządzanie i przygotowanie dokumentacji bieżącej, w zależności od potrzeb, sporządzanie bieżących raportów i analiza kosztów, negocjacje z dostawcami usług, sporządzanie ofert i kalkulacji inwestycji, zapewnienie obiegu i archiwizacji dokumentacji, wsparcie działu zakupów i marketingu w codziennym funkcjonowaniu, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie administracji i bieżących potrzeb, wykonywanie drobnych tłumaczeń.
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-05-04 - Żabno (małopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Katowice (śląskie)
-zarządza polityką handlową spółki, - opracowuje strategię sprzedaży i nadzruje ich realizację, - pozyskuje nowych klientów i utrzymuje dobre relacje z partnerami biznesowymi, -prowadzenie negacjacji handlowych, -bada rynek i trendy dfirmy oraz monitopruje działania konkurencji,- bieżąca analiza trendów, wskaźników ekonomicznych i konkurentów, - inicjuje działałania zmierzajace do maksymalizacji wyników sprzedaży, - buduje wizrunek spółki i bazę klientów, - negocjuje warunki współpracy i umowy handlowe, -odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem, --odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązujacym prawem, -organizuje i nadzoruje gospodarkę magazynową spółki,- współpracuje z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi i Ukrainy w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej spółki.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Częstochowa (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE FORMALNO-PRAWNE INWESTYCJI DO REALIZACJI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ FORMALNYCHW IMIENIU INWESTORA, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (ADMNISTRACJA, BUDOWNICTWO, OCHRONA ŚRODWISKA), ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚC AUTOCAD,
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
CBRE CORPORATE OUTSOURCING Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa taśmy produkcyjnych, pakowanie wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Zielona Góra (lubuskie)
kontrola zgodności surowców, opakowań, półfabrykatów, wyrobów gotowych ze specyfikacjami, kontrola jakościowa na kazdym etapie procesu produkcyjnego i sporządzania niezbędnej dokumentacji jakościowej, wykonywanie badań laboratoryjnych związanych z kontrolą surowców, produktów i produkcją w toku
Bolero Premium sp. z o.o. - 2016-07-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów, współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
PROWADZENIE I PRZYGOTOWANIE POSTĘPOWAŃ O UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,PRACE KOMISII PRZETARGOWEJ,PROWADZENIE DOKUMENTACJI,OPRACOWYWANIE UMÓW I SPRAWOZDAŃ
INSTYTUT OGRODNICTWA - 2017-02-03 - Skierniewice (łódzkie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Tczew (pomorskie)
zawieranie kontraktów z kontrahentami z UE, Rosji i Białorusi, kontrola procesów produkcji wyrobów gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)
- Czuwanie nad obiegiem dokumentów Działu Controllingu. Czynności związane z planowaniem, budżetowaniem oraz rozliczaniem planów i budżetów. Rejestracja i weryfikacja danych (arkusze Excel, ERP). Analiza i wyjaśnianie odchyleń. Sporządzanie raportów i zestawień.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Umiejętność pracy pod presją czasu. Dobra zanjomość obsługi Excel i Power Point, umiejętność analizy i syntezy danych. Skrupulatność, obowiązkowość i punktualność, kreatywność. Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu klasy ERP. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Maria.Rudkowska (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, skaładanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Kontakt z klientem, sprzedaż usług, doradztwo
GeNeo Call Center Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
Praca w siedzibie firmy we Wrocławiu ,a także cała Polska, pracodawca zapewnia dojazd oraz zakwaterowanie dyspozycyjność od 6 do 17 w różnych dniach,ok 168 godzin miesięcznie ,umowa zlecenie , a po okresie próbnym umowa o prace, w zależności od zlecenia monitoring pracowników,poszukiwanie nowych kandydatów,wprowadzanie pracowników na zakłady oraz poszukiwanie zakwaterowania ,praca w delegacjach ,prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny, Oferta pracy dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania: znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny), biegła obsługa MS Office oraz internetu, komunikatywność i dobra organizacja, znajomość drugiego języka w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
FEROCITY Ewelina Kampik - Nowak - 2016-02-12 - Bolesław (śląskie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
Enforest Sp.zo.o - 2016-11-04 - Wińsko (dolnośląskie)
realizacja zamówień, prowadzenie i nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej
WUPPERMANN POLSKA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Małomice (lubuskie)
ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH, WNIOSKI O PŁATNOŚĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-08-29 - Rzeszów (podkarpackie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy; kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, współpraca z agencjami reklamowymi czy domami mediowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbałość o miejsce pracy, sporządzanie ofert dla klientów, obsługa programów touroperatorów do sprzedaży oferty, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Katowice (śląskie)