SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK UKRAIŃSKI) Zielona Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK UKRAIŃSKI)
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w języku ukraińskim i rosyjskim, obsługa reklamacji, telefoniczna i internetowa obsługa zamówień na rynek ukraiński i rosyjski
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta w języku ukraińskim i rosyjskim, obsługa reklamacji, telefoniczna i internetowa obsługa zamówień na rynek ukraiński i rosyjski
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK UKRAIŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, obsługa komputera, znajomość j. ukraińskiego i rosyjskiego w stopniu biegłym, język polski w stopniu średniozaawansowanym w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 126A, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 04.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cfcf3a07fbc0ce0ce8336845c4caae94
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów. Wsparcie w zakresie sprzedaży. Ofertowanie. Prentacja biznesowa firmy.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Gdańsk (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków: 1) zapewnienie właściwego stanu sprzętu transportowego,2) wykonywanie drobnych napraw pojazdów samochodowych,3) wykonywanie obowiązków dyspozytora sprzętu transportowego,4) prowadzenie magazynu technicznego.praca w godz. 7.15-15.15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-14
Szkoła Policji w Słupsku - 2016-04-21 - Słupsk (pomorskie)
kompleksowe przygotowanie pochówku osoby zmarłej
Usługi Pogrzebowe "Tanatos" Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Swarzędz (wielkopolskie)
obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie procesu realizacji zamówienia
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Turowo (zachodniopomorskie)
Sprzedaż pożyczek, zakładanie lokat, pośrednictwo ubezpieczeniowe.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa JAWORZNO - 2017-10-26 - Gniezno (wielkopolskie)
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży budowlanej w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); opracowywanie planów przeglądów i remontów obiektów budowlanych w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; nadzorowanie dla powierzonego obszaru realizacji zadań i ich rozliczania we wszystkich aspektach utrzymania ruchu; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych. sporządzanie sprawozdań finansowych, praca w godz. 9-17
APB SP. Z O.O. - 2016-08-18 - Opole (opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Żary (lubuskie)
Księgowanie dokumentów źródłowych.Windykacja należności w opłatach.Rozliczanie mediów na budynkach.Dekretacja dokumentów.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 3 lata doświadczenia; znajomość zagadnień techniczno-eksploatacyjnych w zasobach mieszkaniowych; znajomość przepisów prawa budowlanego; mile widziane uprawnienia budowlane; dozorowe instalacje; sporządzanie specyfikacji zamówień; sprawdzanie, sporządzanie kosztorysów, obsługa mieszkańców; korespondencja z mieszkańcami i podmiotami zewnętrznymi; nadzór i kontrola robót; odbiór i organizowanie robót; prowadzenie dokumentacji przetargowej; udział w przetargach; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, al. Majowa
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ALEJA MAJOWA" - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,mile widziane doświadczenie w branży,znajomość środowiska internetu,znajomość narzędzi Adwords, Google Analitics,znajomość zasad reklamy internetowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy,praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Moderator Konrad Piechota - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
organizowanie spotkań z beneficjentami,doradztwo dla potencjalnych beneficjentówmonitoring aktów prawnych dotyczących PROWweryfikacja wniosków skłądanych przez beneficjentówwspółpraca z URZĘDEM MARSZAŁKOWSKIM - TORUŃ
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "TRZY DOLINY" - 2018-02-16 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki:- Obsługa klienta- Efektywna sprzedaż- Dbałość o właściwą ekspozycję towarów i wizerunek marki- Przyjmowanie dostaw- Informowanie o potrzebach zakupowych- Odpowiedzialność za powierzone mienie- Realizacja procedur dobrej praktyki higienicznej, w tym dbałość o czystość punktu sprzedażyWymagania:- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego- Aktualne badania SANEPID-u- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- Zaangażowanie, aktywność, samodzielność- Umiejętność szybkiego uczenia się- Odpowiedzialność- Łatwość i szybkość dostosowania się do warunków pracy- Dyspozycyjność w okresie pracy terminala lotniskowego- Doświadczenie w zakresie branży zdrowej żywności będzie dodatkowym atutemOFERUJEMY- BRAK OGRANICZEŃ WIEKOWYCH-miłą atmosferę w pracy- Atrakcyjne wynagrodzenie z elementem motywacyjnym zależnym od wygenerowanego obrotu.- Elastyczny harmonogram pracy- Ciekawe międzynarodowe środowisko pracy
Hubigo Patrycja Karpiesiuk - 2018-10-01 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Budowanie sieci sprzedaży na terenie Ukrainy.Gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Siedlątków (łódzkie)
- Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji Stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji. Współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów. Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do: kontaktu z kandydatami do pracy i pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji; prowadzenia procesu rekrutacji zespołu pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji oraz pomocy w koordynowaniu pracy pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji; pomocy w załatwianiu spraw urzędowych, pomocy w załatwianiu zakwaterowania, tłumaczenia zakresu obowiązków.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice + teren całej POLSKI według zleceń.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na podobnym stanowisku w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (przerwa w zawodzie nie może być dłuższa nić 3 lata). Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka rosyjskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Katowice (śląskie)
obsługa maszyn i urządzeń rolniczych , praca fizyczna przy produkcji papryki
Mariusz Tomczyk - 2016-03-18 - Wrzeszczów (mazowieckie)
Prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji, utrzymania w pełnej sprawności, przeglądami i remontami oraz dokumentacją: budynków i budowli, pozostałej infrastruktury Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania: maszyn i urządzeń produkcyjnych, urządzeń kontrolno-pomiarowych i pomocniczych, środków transportu wewnętrznego oraz innych instalacji i urządzeń. Prowadzenie remontów i napraw, konserwacji parku maszynowego. Obsługa techniczna maszyn i urządzeń produkcyjnychOpiniowanie i doradztwo przy projektach i zakupach inwestycyjnych w zakładzie w zakresie mechaniczno-automatycznym.Przygotowywanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo- budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków.
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie do systemów informacji gospodarki wodnej informacji w zakresie wydanych decyzji i zgód wodnoprawnych, prowadzenie ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów, wprowadzanie do systemów informacji gospodarki wodnej informacji w zakresie wydanych decyzji i zgód wodnoprawnych, prowadzenie ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów, prowadzenie ewidencji danych dotyczących: ilości i jakości pobranych wód podziemnych i powierzchniowych, ilości, stanu i składu ścieków wprowadzonych do wód lub do ziemi, ilości wód odprowadzonych do wód, wielkości i rodzaju uszczelnionej powierzchni, systemu odbioru wód opadowych lub roztopowych oraz wszelkiej retencji w procesie wielkości spływu, wielkości produkcji ryb lub innych organizmów wodnych w stawach o wodzie stojącej oraz powierzchni użytkowej tych stawów, wielkości średnich przepływów, zasobów wód podziemnych.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Nysa (opolskie)
Pełna obsługa dokumentacji pracowniczej i nalicznie wynagrodzeń. Praca w biurze firmy w Bielsku-Białej od pn do pt.
Joanna Kwiatkowska - Firma Handlowo - Usługowa "OMEGA" - 2016-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży oraz dla osób poszukujących pracy, upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynowanie i wsparcie trenerów goszczących w COE; Przeprowadzanie wymaganych sesji treningowych zgodnie z potrzebami COE; Wspomaganie platformy Uber Learning; Przygotowywanie nowych materiałów szkoleniowych; Przeprowadzanie spotkań z partnerami biznesowymi; Pomiar, analiza, udoskonalanie oraz ewaluacja programu efektywności; Ulepszanie doświadczeń płynących z treningu poprzez rozwój oraz odpowiedź na metryki i KPI programu; Identyfikowanie, analiza potrzeb szkoleniowych poszczególnych gałęzi biznesu; Motywowanie oraz zachęcanie CSR do ciągłego rozwoju zawodowego; Analizowanie najlepszych strategii wymaganych do harmonijnego funkcjonowania biznesu; Opracowanie planu strategicznego nauki i rozwoju; Śledzenie, monitorowanie, analizowanie informacji zwrotnych płynących od uczestników treningu, prezenterów oraz menedżerów; Opracowanie i wdrażanie strategii rozwoju CSRa, tak by jego umiejętności wykraczały poza dotychczasowy zakres obowiązków i dostosowywały się do zmieniającej się dynamiki biznesu; Kreowanie i wdrażanie nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Gdynia (pomorskie)
sprzatanie terenu zewnętrznego
ROKA ZPCH SP. Z O.O. Oddział w Lublinie - 2017-09-26 - Hrubieszów (lubelskie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
zawieranie umów z klientami, przygotowywanie grafiku zajęć, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Izabelin (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)