SPECJALISTA DO SPRAW KADR Słupsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: - organizacja stanowiska pracy,- opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie kandydatów do pracy,- przygotowywanie dokumentów związanych z przyjmowaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia,- podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwem w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia,-tworzenie regulaminów organizacyjnych,- prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych,- planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego,
Data publikacji: 2020-02-21
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- organizacja stanowiska pracy,- opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie kandydatów do pracy,- przygotowywanie dokumentów związanych z przyjmowaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia,- podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwem w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia,-tworzenie regulaminów organizacyjnych,- prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych,- planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego,
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2020
Data zakończenia pracy: 05.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: zarządzanie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: socjologia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: programy graficzne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Rekrutacja w ramach programów : RPO- EFS: skierowana do osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia spełniających dodatkowo jedno z nw. warunków tj. długotrwale bezrobotnych tzn. pozostających bez pracy dłużej niż rok okres stażu 6 miesięcy, POWER- EFS: program skierowany do osób bezrobotnych w wieku do 29 roku życia w tym: osoby do 25 roku życia pozostające w ewidencji urzędu pracy nie dłużej niż 4 miesiące okres stażu 6 miesięcy; Program Regionalny Praca dla Pomorzan 2020 - FP program skierowany jest do osób bezrobotnych w wieku 30-50 lat; osób bezrobotnych z obszarów wiejskich; osób o niedopasowanych kompetencjach i kwalifikacjach zawodowych np. o niskich kwalifikacjach), osób z niepełnosprawnościami, kobiet powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka okres stażu 4 miesiące.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Leszczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 03.03.2020
Oferta pracy ważna do: 02.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?df9aed07d5cc6d90c9dab753c17b5232
Podobne oferty pracy
sporządzanie kosztorysów i ofert, wysyłanie zapytań ofertowych, analiza ofert i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych, analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, optymalizacja kosztów w ramach przygotowanych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, aktualizacjia cen materiałów i usług budowlanych
Jacek Jaksa - 2016-01-25 - Piątkowisko (łódzkie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
POZYSKIWANIE I WSPÓŁPRACA Z KONTRAHENTAMI FIRMY: KRAJOWYMI I ZAGRANICZMYMI. WYSTAWIANIE FAKTUR. SPORZĄDZANIE UMÓW Z KONTRAHENTAMI. KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH. WYMAGANE:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSZARZE MARKETINGU LUB SPRZEDAŻY, BIEGŁA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO. KONTAKT TELEFONICZNY 91 433 06 78 WEW. 334, CV NA EMAIL - KADRY (at) SELSIN.COM.PL
WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SELSIN - 2019-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa gości hotelowych, obsługa komutera, przygotowanie i wystawianie faktur, przyjmowanie rezerwacji hotelowych, meldunek i wymeldunek , obsługa baru, utrzymanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kluczbork (opolskie)
-
FUTURE LED DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Kaliska Kościerskie (pomorskie)
kontakty z klientami (w kraju i poza granicami ,głównie Niemcy);obsługa dzialłu sprzedaży;wyjazdy do klientów;współpraca z działem produkcyjnym
PRIMA SP. Z O. O. - 2017-08-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-13 - Siedlce (mazowieckie)
- Wykonanie prac budowlano-wykonczeniowych. Dojazd do miejsca pracy samochodem służbowym.- Praca wykonywana na terenie woj. śląskiego oraz całej Polski według zleceń.- W przypadku wykonywania pracy powyżej 50 kilometrów od Katowic Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.- Praca w godzinach: 8:00-17:00 (w tym godzinna przerwa na obiad). Praca będzie wykonywana również w niektóre soboty.
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Katowice (śląskie)
Planowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, aktywne wspieranie sprzedaży, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi, fakturowanie i śledzenie przepisów prawnych.Praca w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe inf. na temat warunków pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ - 2019-01-11 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów, raportowanie, sprzedaż i zakup (krajowy, unijny, importowy) w oparciu o program SAP B1, przygotowywanie dokumentów na potrzeby odpraw celnych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych
"CPS-IEP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Mareza (pomorskie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"-prowadzenie nadzoru przyrodniczego i ochrony środowiska na budowie,-przygotowywanie sprawozdań,sporządzanie pism dot.powyższego zakresu,-wsparcie zespołu Inżyniera Kontraktu w działaniach techniczno-administracyjnych
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
- Naliczanie i wypłata wynagrodzeń, zasiłków i świadczeń pracowniczych dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych dla obsługiwanych jednostek oświatowych,- Sporządzanie dokumentacji zawiązanej z naliczaniem i rozliczaniem składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, świadczeń ZUS od pracowników,- Sporządzanie zaświadczeń o wysokości dochodów emerytów i rencistów i przekazywanie ich w określonym odrębnymi przepisami prawa terminie do ZUS- Przygotowanie dokumentów płacowych dla pracowników przechodzących na emeryturę,- Naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego pracowników obsługiwanych jednostek oświatowych, sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych PIT,- Przygotowanie i przekazywanie danych płacowych dla wybranych jednostek oświatowych w celu przygotowania sprawozdań,
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach - 2018-04-09 - Tychy (śląskie)
PRZEPROWADZANIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY W FIRMIE ORAZ NA TERENIE FARM WIATROWYCH, DOPRADZTWO W ZAKRESIE STOSOWANIA PRZEPISÓW ORAZ ZASAD BHP, PROWADZENIE DOCHODZEŃ POWYPADKOWYCH, ORGANIZACJA I PROWADZENIE SZKOLEŃ BHP, PROWADZENIE I ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z OBSZAREM BHP I PPOŻ, PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE PRACOWNIKOM TECHNICZNYM SPRZĘTU OCHRONY OSOBISTEJ, WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ZADAŃ OKREŚLONYCH W ROZPORZĄDZENIU W SPRAWIE SŁUŻBY BHP, WSPARCIE INNYCH DZIAŁÓW W FIRMIEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP LUB WYŻSZE UZUPEŁNIONE STUDNIAMI PODYPLOMOWYMI Z ZAKRESU BHPUMIEJĘTNOŚCI:ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU BHP, OCHRONY ŚRODOWISKA I OCHRONY PRZECIWPOOŻAROWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, DUŻA SAMODZIELNOŚĆ W WYKONYWANIU ZADAŃ, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE ORAZ ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ SZYBKIEGO REAGOWANIA, DOKŁADNOŚĆ, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ,PRAWO JAZDY B, DOŚWIADCZENIE W SŁUŻBIE BHP, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2CV WYSŁAĆ NA E-MAIL; biuro (at) wpm.com.pl
WPM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa kadrowa, naliczanie płac, rozliczenia ZUS, podatku
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-03-07 - Kutno (łódzkie)
Serwis/ Naprawa drukarek kserokopiarek urządzenia wielofunkcyjnego MFP, instalacje/ deinstalacje sprzętu wdrożenia zaawansowanych rozwiązań z zakresu monitorowania UFP budowanie i utrzymanie trwałych realcji z klientamiPraca od 8:00 do 16:00Miejsce pracy: Łódź
FAST - 2018-10-31 - Łódź (łódzkie)
1. Przeszkolenie w zakresie BHP.2. Pomoc przy załadunku i rozładunku samochodów.3. Sprzątanie magazynu.4. Sprawdzanie dat przydatności towaru.5. Wyjazd z kierowcą do klienta.6. Pomoc przy rozładunku towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kartuzy (pomorskie)
1)Kompletowanie faktur i rachunków obcych, sprawdzenie pod względem formalno – rachunkowy oraz opisanie ich.2)Dekretacja dokumentów zgodnie z paragrafami klasyfikacji budżetowej, 3)Wyodrębnienie i klasyfikacja wydatków strukturalnych, 4)Sporządzanie kalkulacji kosztów związanych z wynajmem sal gimnastycznych, holu, sal dydaktycznych i bufetu, opracowywanie planu wydatków rzeczowych i wynagrodzeń nauczycieli, administracji i obsługi w ramach programu PABS, 5)Pobieranie i rozliczanie zaliczek w kasie ZOJM na bieżące potrzeby szkoły, 6)Rozliczanie wydatków opłacanych kartą płatniczą.7)Bieżący kontakt z pracownikami ZOJM w zakresie obsługi finansowo-księgowej placówki, 8)Dostarczanie dokumentów do księgowości i działu płac ZOJM.9)Kompletowanie dokumentów dotyczących płac.Kontakt e-mail: gm40wroc (at) poczta.fm.Oferta w sali E.
Gimnazjum nr 40 im. Noblistów Polskich - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola podległego zespołu, wprowadzanie standardów i ich kontrola, wyznaczanie kierunków rozwoju, opieka i organizacja przyjęć okolicznościowych i cateringowych, prowadzenie kalendarza rezerwacji, prezentowanie ofert klientom.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-21 - Zagórze (mazowieckie)
Obsługa całościowa zatrudnienia pracowników. Naliczanie wynagrodzeń. Obsługa benefitów, potrąceń. Dokumentacja ZUS.Wynagrodzenie 3300 brutto + premia regulaminowa, ZFŚS, karta MultiSport.
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2019-12-24 - Kraków (małopolskie)
operacje kasowe, prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, przestrzeganie zasad gospodarki kasowej, obsługa programów księgowych, obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II stopnia im. Mieczysława Karłowicza - 2018-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
mieszanie betonu
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Luchowo (wielkopolskie)
Jesteśmy ekspertem w produkcji palet drewnianych. Dołącz do naszego zespołu!Do czego Cię potrzebujemy:- nawiązania i utrzymywania relacji biznesowych z aktualnymi i potencjalnymi Klientami,- przygotowywania ofert handlowych, - prowadzenia negocjacji handlowych,- obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi w naszej firmie procedurami,- tworzenia zestawień sprzedażowych w programie MS Excel.
Markus Sajewicz Sp. z o.o. - 2019-10-30 - Żmigród (dolnośląskie)
- Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach wydawniczych (prasa i internet). Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży w strukturach call center, B2B lub jako konsultant, doradca. Umiejętność pracy z klientem (sprzedaż telefoniczna/ sprzedaż B2B). Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych. Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji. Umiejętność utrzymania długofalowych relacji z klientami. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: poczta (at) starvestgroup.pl
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie księgowości, sprawozdawczość finansowa, rozliczanie finansowe, zapewnienie terminowego ściagania należności, archiwizowanie i należyte przekazywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowych;
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
j.w.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, fakturowanie, ewidencjonowanie zakupów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wałcz (zachodniopomorskie)
sprzedaż oferty turystycznej, obsługa biura
OMEGA Beata Skarzyńska - 2017-04-05 - Wołomin (mazowieckie)