SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Wolsztyn oferta pracy FRAWENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: doświadczenie zawodwe mile widziane, praca w biurze
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Wolsztyn (wielkopolskie)
Pracodawca: FRAWENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 7, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
doświadczenie zawodwe mile widziane, praca w biurze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu kadrowo-płacowego PROGMAN
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
FRAWENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 7, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Wolsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolsztyn
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 12.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4b18dbf3a5c3aff69ef771c24c9d746f
Podobne oferty pracy
obsługa sprzedaży, kontakt z klientem, obsługa spraw biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów detalicznych i branżowych, prowadzenie dokumentacji dot. współpracy z klientami, koordynacja procesu realizacji zamówień.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-05-13 - Poznań (wielkopolskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów - Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych- Przygotowywanie ofert handlowych- Prowadzenie negocjacji handlowych- Monitorowanie rynku i analiza konkurencji- Godziny pracy 8.00- 16.00
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Trzebielino (pomorskie)
prowadzenie całokształtu spraw organizacyjnych KKZ i Szkoły Zaocznej, prowadzenie dokumentacji personalnej słuchaczy, przyjmowanie interesantów i bezpośrednie załatwianie spraw bieżących.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie SŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń ,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-10-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
szkolenie pracowników z dziedziny BHP, szkolenie wstępne i okresowe, prowadzenie dokumentacji powypadkowej zgodnie z rozporządzeniem, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, doradztwo w zakresie stosowania się do przepisów oraz zasad BHP, tworzenie raportów dot. stanu BHP w spółce, raportowanie na potrzeby spółki, udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu, udział przy przekazywaniu do użytkowania nowo wybudowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych, uczestnictwo w przekazywaniu infrastruktury do użytkowania, sporządzamoe sprawozdać do GUS-u
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Bielawa (dolnośląskie)
tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategii SOCIAL, projektowanie modułów funkcjonalnych stron www.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Zgierz (łódzkie)
Sprzątanie terenu zewnętrznego, koszenie, grabienie, przycinanie, odśnieżanie chodników.
HOMBRE Service Sp. z.o.o. - 2016-10-06 - Otwock (mazowieckie)
Wykonywanie list płac, odprowadzanie opłat ZUS i inne
Gimnazjum Publiczne nr 4 - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń bankowych, - wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
operacje kasowe, prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, przestrzeganie zasad gospodarki kasowej, obsługa programów księgowych, obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II stopnia im. Mieczysława Karłowicza - 2018-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
wynajem mieszkań i apartamentów dla pracowników w Niemczech. miejsce pracy: pracodawca posiada biura w Tychach, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie ( praca w zależności od miejsca zamieszkania pracownika)
Portal Turystyczny WASZE MARZENIA.PL Barbara Madeja - 2018-01-10 - Tychy (śląskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i rosyjskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-09-15 - Nieciecza (małopolskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.Kopalnia Łupka "Księżyce"Księżyce, 55-340 Damianowo 71
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2018-12-04 - Damianowo (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
MAJA Ewelina Piotrowska - 2016-06-13 - Kańkowo (mazowieckie)
Poszukiwanie klientów w branży turystycznej angielsko i mongolsko języcznych.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwane i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie stałych relacji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zabierzów (małopolskie)
prace remontowo naprawcze i konserwacyjne
ODLEWNIA "STOP" Sp. z o. o. - 2016-02-17 - Strzegom (dolnośląskie)
Sprawy dotyczące działalności eksploatacyjnej, remontowej i inwestycyjnej związane z obiektami małej architekrury miejskiej( place zabaw, place do ćwiczeń, molo, poidełka)
Zarząd Dróg i Zieleni - 2018-11-28 - Gdynia (pomorskie)
- Tworzenie fixletów; testowanie fixletów; analizowanie przekazanych do produkcji fixletów; konsultowanie zakresu technicznej specyfikacji; szkolenie developerów z języka relevance; tworzenie dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Informatyka / Nauki komputerowe i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe ponad 5 lat na podobnym stanowisku, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza dot.: tworzenia, testowania i analizy Fixletów; tworzenia odpowiedniej dokumentacji technicznej; Doskonała znajomość języka relevance. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
księgowanie i wystawianie dow. ksiag, faktur, innych; kwalifikacja kosztowa i podatkowa zdarzeń gospodarczych (pdop, VAT); analizy ekonomiczne; sprawozdawczość finansowa (bilans, RZiS, inne); sprawozdawczość GUS, PEFRON; księgowanie dokumentów bankowych (kredyty, wyciągi bankowe)
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych);rozliczanie czasu pracy pracowników;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym;koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych;prowadzenie procesów rekrutacyjnych;prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego;prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych.Kontakt z pracodawcą: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, kadry (at) dodr.pl, 71 339-86-56Godzina pracy 7:00 - 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Sienno (mazowieckie)
- obsługa komputera oraz znajomość systemów informatycznych, w tym programu EDINET, my Raben, Streamsoft - sporządzanie faktur sprzedaży- współpraca z kontrahentami w zakresie realizacji zamówień- zakładanie i realizacja zleceń transprtowych na wysyłkę towaru- nadzór nad magazynem wyrobów gotowych (przyjęcia i wydania magazynowe)
Animak-Kopcza sp.j. - 2019-02-22 - Legnica (dolnośląskie)
-zawieranie umów-przyjmowanie klientów-ofertowanie klientów
Enpolis Radosław Radziejewski - 2017-01-31 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukrainę; koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem,; tłumaczenie dokumentów kadrowych z j. ukraińskiego na j. polski; kontakt w j. ukraińskim zosobami zainteresowanymi pracą
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Realizacja zadań Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR), funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie, wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie. Ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dotyczącej innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich, upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno spożywczym i na obszarach wiejskich. Przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjno promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Udział w organizacji szkoleń dla rolników. Współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2018-04-03 - Kalsk (lubuskie)