SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Drawsko Pomorskie oferta pracy Enpolis Radosław Radziejewski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 13 PLN
Zakres obowiązków: -zawieranie umów-przyjmowanie klientów-ofertowanie klientów
Data publikacji: 2017-01-31
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Enpolis Radosław Radziejewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 17, 78-500 Drawsko Pomorskie, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-zawieranie umów-przyjmowanie klientów-ofertowanie klientów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
13 zł. za godz. do uzgodnienia podczas rekrutacji
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Drawsko Pomorskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: drawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Drawsko Pomorskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy: Enpolis Radosław Radziejewski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Adres pracodawcy:
Poznańska 3A, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: jarociński
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarocin
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 3A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.01.2017
Data dodania oferty pracy: 31.01.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-05-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz ich księgowanie, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego Enowa, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie pracowników. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
KANWOD-INVEST - 2016-09-13 - Psarskie (wielkopolskie)
czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami,organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentówzlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów,prowadzenie książek obiektów,przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowychuczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowychprzygotowywanie zleceń i projektów umównadzór nad realizacją robótrozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Analiza rynku.Tworzenie ofert handlowych na rynku polskim i algierskim.Negocjowanie umów handlowych, w tym z klientami z Algierii.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Błonie (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
•Aktywna sprzedaż telefoniczna do aptek i sklepów zielarskich ze stałej bazy danych•utrzymywanie dobrych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,•praca przy komputerze (obsługa programu sprzedażowego CRM, sporządzanie ofert handlowych)
NELFARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Czeladź (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana obsługa pakietu ms office 2010, znajomość ms excel, umiejętność poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań, analiza finansów przedsiębiorstwa, analityka finansowa udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; udział w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych; minimum roczne doświadczenie w pracy w finansach, księgowości lub prognozach finansowych; wiedza i doświadczenie w zakresie Funduszy Europejskich; wiedza i doświadczenie metod ocen ryzyka, tworzenia rezerw oraz zarządzania kapitałem w działalności kredytowej/pożyczkowej
SMB Consulting - 2016-01-25 - Lublin (lubelskie)
Meldowanie gości hotelowych, obsługa klienta, wypisywanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Stare Marzy (kujawsko-pomorskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Słupsk (pomorskie)
wdrażanie nowych pozycji do produkcji, nadzór nad procesem obróbkimechanicznej, opracowywanie przebiegów technologicznych obróbkiskrawaniem, szkiców technologicznych do obróbki mechanicznej,opracowywanie planów montażu, wykazów materiałowych i wykazów części, opracowywanie norm czasowych dla obróbki skrawaniem, tworzenierysunków w systemie CAD. Praca od 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Ozimek (opolskie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym, - obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży, - prowadzenie bazy kursantów w programie, komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami). Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca (at) lektor.com.pl
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. j. - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, wystawianie produktów na sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Suwałki (podlaskie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-29 - Toszek (śląskie)
Obsługa klubów sportowych.
H2OSHOP.PL SPORT COMPANY POLSKA JACEK KRYGER - 2017-10-03 - Rytel (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kont społecznościowych, udział w kreowaniu oraz planowaniu nowych akcji marketingowych i promocyjnych dla projektu. Obsługa klienta poprzez media społecznościowe oraz e-mail. Przygotowywanie raportów z kampanii marketingowych dla Partnerów
kontakt przez OHP - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji, realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kęty (małopolskie)
SAMODZIELNE POSZUKIWANIE I SELEKCJA KANDYDATÓW DO PRACY, KIEROWANIE ICH DO PRACODAWCY- UŻYTKOWNIKA, KONTAKT Z AGENCJAMI ZE WSCHODU I KLIENTAMIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I ANGIELSKIEGO, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-12:00
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
negocjowanie warunków transakcji handlowych, pozyskiwanie nowych klientów
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-06-21 - Zawiercie (śląskie)
Przygotowanie posiłków
Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. Św.Jadwigi Królowej w Sandomierzu - 2017-06-30 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Prace biurowe, rejestracja korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
Specjalisty do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Sopot (pomorskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
sprzedaz ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)