SPECJALISTA DS. UCZNIOWSKICH K/M Warszawa oferta pracy Pa艅stwowa Szko艂a Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UCZNIOWSKICH K/M
Wynagrodzenie: od 2聽720 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - prowadzenie korespondencji szko艂y- przepisywanie korespondencji szkolnej- prowadzenie ksi臋gi g艂贸wnej uczni贸w- prowadzenie alfabetycznego skorowidza uczni贸w- sporz膮dzanie kart ocen- zak艂adanie teczek uczniowskich- wypisywanie legitymacji szkolnych- udzielanie informacji rodzicom i uczniom w sprawach organizacyjnych- wsp贸艂praca z kierownikiem gospodarczym przy przyjmowaniu ankiet do rekrutacji- prowadzenie zeszytu uczni贸w, kt贸rzy przyst膮pili do egzaminu wst臋pnego- cechowanie nowo nabytych przedmiot贸w- wydawanie dziennik贸w i 艣wiadectw promocyjnych nauczycielom- zg艂aszanie zapotrzebowania druk贸w szkolnych- prowadzenie archiwum szkolnego- przyjmowanie darowizn na fundusz szko艂y, ich ewidencja i odprowadzanie na konto bankowe- za艂atwianie spraw s艂u偶bowych poza terenem szko艂y- kontrola og艂osze艅 na tablicy, aktualizacja- obs艂uga organizacyjna (m. in. harmonogramy, dyplomy) przes艂ucha艅, konkurs贸w i festiwali muzycznych w szkole- kontakt z administratorem strony internetowej, aktualizacja strony- obowi膮zki wynikaj膮ce z terminarza szko艂y- opieka nad uczniami- obs艂uga kserokopiarki i bindownicy- obs艂uga komputera- pomoc przy koncertach, Radach Pedagogicznych- stosowanie si臋 do przepis贸w o dyscyplinie pracy- czynna wsp贸艂praca z dyrektorem, kierownikiem gospodarczym, g艂贸wnym ksi臋gowym- inne czynno艣ci zlecone przez dyrektora szko艂y
Data publikacji: 2020-08-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Pa艅stwowa Szko艂a Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Globusowa 24, 02-428 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- prowadzenie korespondencji szko艂y- przepisywanie korespondencji szkolnej- prowadzenie ksi臋gi g艂贸wnej uczni贸w- prowadzenie alfabetycznego skorowidza uczni贸w- sporz膮dzanie kart ocen- zak艂adanie teczek uczniowskich- wypisywanie legitymacji szkolnych- udzielanie informacji rodzicom i uczniom w sprawach organizacyjnych- wsp贸艂praca z kierownikiem gospodarczym przy przyjmowaniu ankiet do rekrutacji- prowadzenie zeszytu uczni贸w, kt贸rzy przyst膮pili do egzaminu wst臋pnego- cechowanie nowo nabytych przedmiot贸w- wydawanie dziennik贸w i 艣wiadectw promocyjnych nauczycielom- zg艂aszanie zapotrzebowania druk贸w szkolnych- prowadzenie archiwum szkolnego- przyjmowanie darowizn na fundusz szko艂y, ich ewidencja i odprowadzanie na konto bankowe- za艂atwianie spraw s艂u偶bowych poza terenem szko艂y- kontrola og艂osze艅 na tablicy, aktualizacja- obs艂uga organizacyjna (m. in. harmonogramy, dyplomy) przes艂ucha艅, konkurs贸w i festiwali muzycznych w szkole- kontakt z administratorem strony internetowej, aktualizacja strony- obowi膮zki wynikaj膮ce z terminarza szko艂y- opieka nad uczniami- obs艂uga kserokopiarki i bindownicy- obs艂uga komputera- pomoc przy koncertach, Radach Pedagogicznych- stosowanie si臋 do przepis贸w o dyscyplinie pracy- czynna wsp贸艂praca z dyrektorem, kierownikiem gospodarczym, g艂贸wnym ksi臋gowym- inne czynno艣ci zlecone przez dyrektora szko艂y
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽720 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + wys艂uga lat+ premia uznaniowa+ pakiet socjalny
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UCZNIOWSKICH K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽720 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 17.08.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie i do艣wiadczenie zawodowe min. 5 lat lub wy偶sze i do艣wiadczenie min. 2 lata, znajomo艣膰 rozporz膮dzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt, praktyczna umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera (pakiet MS Office), skuteczna komunikacja, obs艂uga klienta, odporno艣膰 na stres.Obowi膮zki: - prowadzenie korespondencji szko艂y- przepisywanie korespondencji szkolnej- prowadzenie ksi臋gi g艂贸wnej uczni贸w- prowadzenie alfabetycznego skorowidza uczni贸w- sporz膮dzanie kart ocen- zak艂adanie teczek uczniowskich- wypisywanie legitymacji szkolnych- udzielanie informacji rodzicom i uczniom w sprawach organizacyjnych- wsp贸艂praca z kierownikiem gospodarczym przy przyjmowaniu ankiet do rekrutacji- prowadzenie zeszytu uczni贸w, kt贸rzy przyst膮pili do egzaminu wst臋pnego- cechowanie nowo nabytych przedmiot贸w- wydawanie dziennik贸w i 艣wiadectw promocyjnych nauczycielom- zg艂aszanie zapotrzebowania druk贸w szkolnych- prowadzenie archiwum szkolnego- przyjmowanie darowizn na fundusz szko艂y, ich ewidencja i odprowadzanie na konto bankowe- za艂atwianie spraw s艂u偶bowych poza terenem szko艂y- kontrola og艂osze艅 na tablicy, aktualizacja- obs艂uga organizacyjna (m. in. harmonogramy, dyplomy) przes艂ucha艅, konkurs贸w i festiwali muzycznych w szkole- kontakt z administratorem strony internetowej, aktualizacja strony- obowi膮zki wynikaj膮ce z terminarza szko艂y- opieka nad uczniami- obs艂uga kserokopiarki i bindownicy- obs艂uga komputera- pomoc przy koncertach, Radach Pedagogicznych- stosowanie si臋 do przepis贸w o dyscyplinie pracy- czynna wsp贸艂praca z dyrektorem, kierownikiem gospodarczym, g艂贸wnym ksi臋gowym- inne czynno艣ci zlecone przez dyrektora szko艂y[Zg艂oszenia: 22 863 73 02, wieniawski5 (at) gmail.com, do wype艂nienia kwestionariusz https://bip.e-cea.pl/1615/Praca
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy:
Pa艅stwowa Szko艂a Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego
danePracodawcy_nip: 5221968168
danePracodawcy_regon: 000276446
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Globusowa 24, 02-428 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Globusowa
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 17.09.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 18.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff866c5f8c84983b528771f67fa29feb
Podobne oferty pracy
- prowadzenie dokumentacji przebiegu toku studi贸w,- obs艂uga student贸w z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
Budimex S.A. Najwi臋ksza sp贸艂ka w bran偶y budowlanej w Polsce od 1968r. Niekwestionowany lider bran偶y budowlanej w Polsce. Polska firma z kapita艂em 艣wiatowego lidera bran偶y budowlanej - firmy Ferrovial. Zesp贸艂 zaanga偶owanych ludzi, kt贸rzy z pasj膮 realizuj膮 swoje zadania. Hojny i stabilny p艂atnik.Pracowa艂e艣 przy realizacji kontrakt贸w drogowych?Znasz i przestrzegasz zasady BHP na budowie?Dba艂e艣 o powierzony materia艂 i sprz臋t?Szukamy w艂a艣nie Ciebie!Co b臋dzie nale偶a艂o do Twoich zada艅?Realizacja prac ciesielskich: monta偶 szalunk贸w na obiektach mostowych, tunelach, przepustach;Mile widziana umiej臋tno艣膰 czytania rysunku technicznego.Zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋 na d艂ugo (z pe艂nymi 艣wiadczeniami ZUS, urlopem oraz chorobowym);艢rednie wynagrodzenie 4700 brutto (podstawa + premie);Najlepsze narz臋dzia do wykonywania pracy;Opiek臋 medyczn膮 w prywatnych plac贸wkach;Ubezpieczenie grupowe na 偶ycie;Ciep艂y posi艂ek ka偶dego dnia (my zap艂acimy);Nowe ubranie ochronne (my zap艂acimy);Zakwaterowanie (my zap艂acimy);Za polecenie kolegi otrzymasz dodatkow膮 nagrod臋 (otrzymasz przelew na konto);Dofinansowanie Twoich wydatk贸w na artyku艂y dzieci臋ce, dzia艂ania kulturalne, sportowe i turystyczne;PRAC臉 W ZESPOLE LIDERA RYNKU BUDOWLANEGO.
BUDIMEX SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-05-18 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
J.H JAN HERZOG - 2019-04-05 - Gda艅sk (pomorskie)
Sporz膮dzanie raport贸w (mierzenie, wa偶enie), wsparcie procesu sortowania oraz roz艂adunku, weryfikacja przesy艂ek, przygotowanie dokumentacji przesy艂ek, wyja艣nianie przesy艂ek niezidentyfikowanych, przygotowanie hali do procesu operacyjnego.Miejsce wykonywania pracy: Wroc艂aw, ul. Bierutowska 75,Mirk贸w, ul. Topolowa 10.
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga klient贸w, pozyskiwanie klient贸w, promocja produkt贸w sp贸艂ki
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Try艅cza (podkarpackie)
Przew贸z powierzonego towaru
A.M. TRANS Marian Wojtala - 2019-06-04 - Kuleje (艣l膮skie)
Ostrzenie pi艂 trakowych, tarczowych, no偶y i frez贸w, kontrola jako艣ci, umiej臋tno艣膰 dobrania odpowiednich parametr贸w szlifowania, umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 urz膮dzeniami pomiarowymi (suwmiarka, mikrometr)
Toru艅skie Przedsi臋biorstwo Przemys艂u Drzewnego S.A. - 2018-07-12 - Rytel (pomorskie)
Prowadzenie i koordynacja dokumentacji ISO dla Pionu Badawczo-Rozwojowego, t艂umaczenie dokumentacji technicznej i opis贸w technicznych urz膮dze艅
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
- rozpatrywanie odwo艂a艅 od decyzji administracyjnych/ za偶ale艅- prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji - sporz膮dzanie raport贸w , prowadzenie monitoringu i analiz- terminowe i prawid艂owe wykonywanie zada艅 zleconych - sporz膮dzanie list zlece艅 p艂atno艣ci , prognoz finansowych i innych dokument贸w ksi臋gowych
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddzia艂 Regionalny - 2018-06-13 - Gdynia (pomorskie)
Obs艂uga klient贸w zagranicznych, rozliczanie p艂atno艣ci kontrahent贸w, sporz膮dzanie ofert dla klient贸w, organizowanie transportu towaru. Pierwsza umowa na okres pr贸bny 3 miesi膮ce (wynagrodzenie 3 150 z艂 brutto + premia uznaniowa), nast臋pna na czas nieokre艣lony (wynagrodzenie 4 150 z艂 brutto + premia uznaniowa). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Us艂ugowa Ceramika Artystyczna WIZA Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Parowa (dolno艣l膮skie)
specjalista ds logistyki i planowania produkcji
kontakt przez OHP - 2020-06-01 - Ligota Dolna (opolskie)
zbieranie ofert, rozmawianie z klientami, negocjacje.
Zak艂ady G贸rniczo-Metalowe Z臉BIEC w Z臋bcu Sp贸艂ka Akcyjna - 2017-04-19 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
W programie sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Czeszyce (dolno艣l膮skie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosk贸w wraz z niezb臋dnymi za艂膮cznikami doustalenia prawa do 艣wiadcze艅 rodzinnych oraz 艣wiadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestr贸w (decyzji, zasi艂k贸w, 艣wiadczeniobiorc贸w),d) przygotowywanie pism do wnioskodawc贸w o uzupe艂nienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych brak贸w dokumentacyjnych,e) wsp贸艂praca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezb臋dnej dla przyznania prawa do 艣wiadcze艅 rodzinnych oraz 艣wiadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projekt贸w decyzji przyznaj膮cych prawo do 艣wiadcze艅 rodzinnych oraz 艣wiadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo 艣wiadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy pa艅stwa w wychowywaniu dzieci,g) sporz膮dzanie sprawozda艅,h) tworzenie, bie偶膮ce prowadzenie i aktualizacja wykaz贸w, informacji i rejestr贸w przyznanych 艣wiadcze艅 rodzinnych oraz 艣wiadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pe艂nej dokumentacji zwi膮zanej z wyp艂at膮 艣wiadcze艅, sporz膮dzanie list wyp艂at.
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Pruszczu Gda艅skim - 2017-09-01 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
- SZCZEG脫艁Y OG艁OSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zak艂adka Oferty pracy.- G艂贸wne obowi膮zki i czynno艣ci:1) realizowanie zada艅 w zakresie inwestycji i remont贸w i ich nadz贸r,2) planowanie bud偶etowe i rozliczanie finansowe zada艅 inwestycyjnych i remontowych,3) wsp贸艂praca z uczestnikami proces贸w inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami rob贸t, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remont贸w,5) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na czas okre艣lony powy偶ej 6 miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za prac臋 wyp艂acane jest raz w miesi膮cu. Data rozpocz臋cia pracy: po zako艅czeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
S膭D OKR臉GOWY W KATOWICACH - 2017-01-25 - Katowice (艣l膮skie)
Specjalista sprzeda偶y internetowej
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Pieszyce (dolno艣l膮skie)
-prowadzenie spraw dotycz膮cych przekazywania w zarz膮d las贸w pa艅stwowych grunt贸w stanowiacych w艂asno艣膰 Skarbu pa艅stwa-prowadzenie postepowania w sprawach scalenia i wymiany grunt贸w-prowadzenie spraw dot. gospodarowania zasobem nieruchomo艣ci Powiatu i Skarbu Pa艅stwa-przygotowywanie zezwole艅 na prowadzenie dzia艂alo艣ci
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
-sta艂e doskonalenie systemu zapewnienia jako艣ci;-przygotowywanie raport贸w jako艣ciowych i nadzorowaniu dokumentacji;-przeprowadzanie wewn臋trznych audyt贸w jako艣ciowych;szkolenie pracownik贸w w zakresie GHP, GMP, HACCP;-pobieranie i wysy艂anie pr贸bek do bada艅;-rozpatrywanie reklamacji;-odbi贸r jako艣ciowy wyprodukowanych wyrob贸w gotowych;-prowadzanie ilo艣ciowej i jako艣ciowej ewidencji wytworzonych odpad贸w;-wsp贸艂pracy z firmami 艣wiadcz膮cymi us艂ugi w zakresie dzia艂u jako艣ci;-reprezentowanie firmy podczas kontroli urz臋dowych.
ERBIL FOOD SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-10 - Wi膮zowna (mazowieckie)
Obs艂uga proces贸w zwi膮zanych z zatrudnianiem, tzn. przygotowanie um贸w, kierowanie pracownika na badania lekarskie oraz szkolenia BHP. Zapewnienie formalno-prawnych norm dla wszelkich zmian w warunkach zatrudnienia. Dba艂o艣膰 o formaln膮 stron臋 spraw dotycz膮cych pracownik贸w. Rozliczanie godzin pracy zatrudnionych pracownik贸w. Godziny pracy: do ustalenia. Oferta dost臋pna w sali E, A. Oferta skierowana tak偶e do os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 792 706 792.
ROBOSERVICE SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Tworzenie i realizacja projekt贸w z zakresu mi臋kkiego HR m.in. badania zaanga偶owania
i satysfakcji pracownik贸w, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udzia艂
w procesach AC/DC, dzia艂ania employer brandingowe, zarz膮dzanie talentami, oceny okresowe dla pracownik贸w organizacji.
Bie偶膮ce wsparcie Dzia艂u HR m.in. w dzia艂aniach szkoleniowych i rozwojowych pracownik贸w,wewn臋trznej komunikacji HR, w dzia艂aniach on-boardingowych, badaniach exit interview oraz innych wynikaj膮cych z przyj臋tej strategii HR.
Wsp贸艂tworzenie materia艂贸w szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry mened偶erskiej, Standard Obs艂ugi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2016-02-05 - Centrala Z艂ot贸w (wielkopolskie)
Kompleksowa obs艂uga klienta, sprzeda偶, obs艂uga posprzedazowa, dzia艂alno艣膰 marketingowa, prowadzenie serwera internetowego.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie sprz臋tu/oprogramowania/diagnostyka problem贸w w sieci/rozwi膮zywanie problem贸w przez telefon dla klient贸w i u偶ytkownik贸w; przekazywanie problemu do wewn臋trznych grup wsparcia I.M.; koordynacja i zarz膮dzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, kt贸rzy dostarczaj膮 sprz臋t/software/rozwi膮zywanie problem贸w sieciowych; administrowanie i zapewnienie u偶ytkownikom dost臋pu i kontroli; korzystanie z funkci Tracking System dokumentowania i zarz膮dzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pruchnik (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
czynno艣ci sprzeda偶owe
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Warka (mazowieckie)
za艂膮cznik
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Ryczyw贸艂 - 2016-02-15 - Ryczyw贸艂 (wielkopolskie)
kompleksowe realizowanie proces贸w rekrutacyjnych w obszarze IT, prowadzenie rozm贸w rekrutacyjnych, aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydat贸w, redagowanie i publikowanie og艂osze艅 rekrutacyjnych, ci膮g艂y monitoring rynku pracy IT, proponowanie nowych strategii oraz 藕r贸de艂 dotarcia do pasywnych kandydat贸w, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami oraz obecnymi konsultantami firmy
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie szkole艅 wst臋pnych i okresowych, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, prowadzenie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Poniatowa (lubelskie)
j/w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-06 - Gda艅sk (pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji p艂acowej oraz sporz膮dzanie listy p艂ac-naliczanie wynagrodze艅 wynikaj膮cych ze stosunku pracy i um贸w cywilnoprawnychobs艂uga kadrowo-p艂acowa pracownik贸w (kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracownik贸w)rozliczanie czasu pracy, urlop贸w, zwolnie艅 lekarskichrozliczanie zaliczek, delegacji, itp.przygotowanie pask贸w p艂acowychsporz膮dzanie za艣wiadcze艅 dla pracownik贸wsporz膮dzanie rocznych deklaracji podatkowychprzygotowanie raport贸w na potrzeby operacyjnesporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowych dla ZUS, PFRON, GUSnadz贸r nad obowi膮zkowymi badaniami lekarskimi pracownik贸w, jak r贸wnie偶 nad szkoleniami BHPkontakty i wsp贸艂praca z instytucjami zewn臋trznymi (US, ZUS, GUS, itp.)
METS sp. z o.o. - 2018-01-18 - Lubin (dolno艣l膮skie)