SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU Łuków oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: czynności związane ze sprzedażą i marketingiem wyrobów firmym
Data publikacji: 2016-12-21
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łapiguz 104, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
czynności związane ze sprzedażą i marketingiem wyrobów firmym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Najniższe wynagrodzenie przez pierwszy okres próbny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Data zakończenia pracy: 31.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, staż pracy min. 6 m-cy w handlu lub marketingu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Łapiguz 104, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzajace kwalifikacje
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Łapiguz
Numer budynku pracodawcy: 104
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.12.2016
Data dodania oferty pracy: 21.12.2016
Oferta pracy ważna do: 19.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
NZOZ Centralna Przychodnia Rehabilitacyjno-Lecznicza Jednostka Polskiego Związku Niewidomych - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż usług informatycznych.
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Lublin (lubelskie)
obsługa administracyjna biura, organów stowarzyszenia, stron www, przygotowanie wniosków o płatność, dokumentowanie działań stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Chrzanów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
-Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień młodzieży i dorosłych, zgłaszających się do OSZ,- Planowanie szkoleń pod kątem finansowym i merytorycznym,-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych,- Udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego,- Pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych, w kontekście wyboru zawodu, stanowiska pracy, kierunków kształcenia itp.,- Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych,- Rozliczanie z realizacji szkoleń, sporządzenie sprawozdań i informacji z prowadzonej działalności
WARMIŃSKO MAZURSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W OLSZTYNIE - 2017-09-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branżysanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlaneoraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadańinwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowańprzetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacjimateriałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających zniej należności, przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych ikontrolowanie realizacji tych umów, prowadzenieewidencji zużycia mediów wskazanych w pkt 4), analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji; organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, zabezpieczenie pracowników referatu wykonujących roboty sanitarne w narzędzia, ubrania robocze, środki ochrony, sporządzenierozliczenia czasu pracy konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, wykonywanie autoryzowanychrysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie, sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym, sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków inieprawidłowości, wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności; wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników, sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, - przygotowywaniewniosków o wydanie pozwolenia na budowę, ozmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia izakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji owarunkach zabudowy, udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom, terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych oraz przestrzeganie dyscypliny służbowej, - wykonanieprogramów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów, udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania, udział w przekazywaniu terenu budowy lub obiektu do remontu, sprawdzaniekosztorysów powykonawczych, uwzględnianie wplanach remontów i inwestycji warunków ochronyprzeciwpożarowej, sprawdzanie i opiniowanieprogramów funkcjonalnoużytkowych, koncepcjiarchitektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej, wykonywanej w trybie zleconym, udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca z rodziną z dziećmi. Zakres obowiązków określa ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Praca na terenie gm. Siemyśl na umowę zlecenie (około 15 godz. miesięcznie/ jedna rodzina).
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu - 2018-07-02 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-03-17 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z działem produkcji, monitorowanie procesu produkcji.
AN-SYSTEM SPÓŁKA CYWILNA - ROBERT DANEL, PIOTR JAKÓBIEC - 2016-02-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
PROCESOWANIE TRANSAKCJI PŁATNICZYCH, FAKTUR I ZOBOWIĄŻAŃ FINANSOWYCH, TERMINOWE RAPORTOWANIE WYNIKÓW ANALIZ I NADZÓR NAD PRZEPŁYWEM KAPITAŁU, PODEJMOWANIE STOSOWNYCH KROKÓW W PRZYPADKU WYKRYCIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI AUDYTU, UDZIAŁ W PROJEKTACH I PRZYGOTOWYWANIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE FINANSOWYM
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z sporządzaniem, przyjmowaniem zamówień fakturowaniem tworzeniem ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Mława (mazowieckie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
ORGANIZACJA SZKOLEŃ ZAWODOWYCH SKŁADANIE OFERT NA PODSTAWIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH DOSTĘPNYCH W BAZIE KONKURENCYJNOŚCI
CPB SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- kontrola jakości surowców, półproduktów oraz wyrobów gotowych - tworzenie dokumentacji jakościowej dla wyrobów gotowych - udział w postępowaniu reklamacyjnym wyrobów gotowych
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-27 - Albertów (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych:umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowych itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, ewidencja czasu pracy (listy obecności, weryfikacja, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa, przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczenia wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wpłat itp.), fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowy odpisów na ZFSS, rozliczanie wczasów pod gruszą itp. , udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych), - pozostałe rozliczenia z pracownikamiZagadnienia finansowo-księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp.(bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
Burkle Sp z o o - 2017-10-23 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Zgodny z progrmamem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, gotowość do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych z klientami, zadania określone w porozumieniu i zgodnie z planem firmy, nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami, stałe kontakty z pozyskanymi klientami firmy, rozwój sprzedaży, bieżąca analiza rynku ubezpieczeniowego, kreowanie nowych pomysłów na podstawie właśnych doświadczeń w pracy z klientami, rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów, pomoc klientom w podejmowaniu najlepszych decyzji, zawieranie umów ubezpieczeniowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Strzyżenie damsko-męskie, farbowanie włosów, dekoloryzacja, baleyage, upięcia włosów. W Początkowym okresie umowa zlecenia następnie umowa o pracę, 4 godz. dziennie, grafik do uzgodnienia.Kontakt z pracodawcą tel. 792-846-668
Agnieszka Dowbecka Studio Urody "AGA" - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wg programu stażu (RPO 5/3)
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.firma oferuje : pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-26 - Tajęcina (podkarpackie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów inwestycyjnych, detalicznych i hurtowych firmy,- utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- biezące prowadzenie dokumentacji z działań handlowych,-przestrzeganie obowiązujących w firmie zasad polityki cenowej i rabatowej
Zakłady Stolarki Budowlanej FERNO Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Lubartów (lubelskie)
- Aktywna sprzedaż ofert usług branży turystycznej- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie relacji z obecnymi Klientami- Realizacja planów sprzedaży- Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert i koordynacja ich realizacji- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
AMW REWITA Sp. z o.o. - 2018-05-02 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-04-01 - Sosnowiec (śląskie)