SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI GOŚCI Międzyzdroje oferta pracy AMW REWITA Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI GOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - Aktywna sprzedaż ofert usług branży turystycznej- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie relacji z obecnymi Klientami- Realizacja planów sprzedaży- Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert i koordynacja ich realizacji- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
Data publikacji: 2018-05-02
Lokalizacja: Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Pracodawca: AMW REWITA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Aktywna sprzedaż ofert usług branży turystycznej- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie relacji z obecnymi Klientami- Realizacja planów sprzedaży- Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert i koordynacja ich realizacji- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI GOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyzdroje
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyzdroje
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuZnajomść technik sprzedaży, przygotowywania ofert i umiejętność negocjacji
Nazwa pracodawcy: AMW REWITA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kamieński
Gmina pracodawcy: Międzyzdroje
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyzdroje
Ulica pracodawcy: Promenada Gwiazd
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data dodania oferty pracy: 07.05.2018
Oferta pracy ważna do: 06.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Sejny (podlaskie)
Ubój rytualny Halal
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sieradz (łódzkie)
Tworzenie pism w języku kurdyjkim i araabskim, pozyskiwanie klientów - firm arabskich i kurdyjskicj do obsługi księgowej. Praca na terenie Częstochowy, woj. śląskiego oraz całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Częstochowa (śląskie)
Rozlicznie wpłat, fakturowanie, kontakt z księgowością
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych, W celu wsparcia ofer z całego świata, specjalista ofertowania będzie musiał pracować na zmianach .
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i sprzedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
Jerzy Kosek.1.Market Budowlany JEŻYK - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)
- SPRZEDAŻ USŁUG SPORTOWYCH- PROWADZENIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH- PROWADZENIE KAMPANII MARKETINGOWYCH- PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃWYNAGRODZENIE : PODSTAWA + SYSTEM PROWIZYJNY
TMS AUDIT - 2018-02-07 - Trzebownisko (podkarpackie)
- PRZYJMOWANIE NA STAN I WYDAWANIE TOWARÓW Z MAGAZYNÓW FIRMY, - PROWADZENIE EWIDENCJI MAGAZYNOWEJ ZGODNIE Z WYTYCZNYMI FIRMY, - OPIEKA NAD POWIERZONYM TOWAREM, - DBANIE O STANOWISKO PRACY
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Rogoźnica (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Miłogórze (warmińsko-mazurskie)
kontaktowanie sie z kontrahentami i pozostałymi pracownikami w języku angielskim i ukraińskim, kompletowanie dokumentacji transportowej, rozładunek załadunek, prowadzenie samochodu ciężarowego
,,WI-TRANS BIS" - 2016-11-24 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami chcącymi przyjąć stażystów / zatrudniać pracownikówPozyskiwanie informacji o wolnych miejscach stażu / pracy na obszarze objętym ProjektemUdzielanie uczestnikom/czkom projektu informacji o wolnych miejscach stażu oraz pracy a także o możliwościach ich poszukiwaniaDobór kandydatów na konkretne miejsce stażuUstalanie z pracodawcami warunków stażu i zatrudnieniaWsparcie w kwestiach formalnych w związku z realizacją projektu
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2017-05-02 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej oraz posiadanie co najmniej 5 letniej praktyki w prowadzeniu administracji kadrowo-płacowej,- biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,- biegła obsługa komputera, - znajomość programu kadry i płace oraz Płatnik,- samodzielność w pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Racibórz (śląskie)
Kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz Portalach NFZ, rozliczanie świadczeń i wystawianie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przed. produkcyjnym związanym z motoryzacją; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji i montażu czujników NOX; zakres zadań: zbieranie analizowanie danych z centrali w Japonii;analizowanie czynników NOX w zakładzie Polskim; przetwarzanie i analizowanie danych; sporządzanie raportów dla Japońskich przełożonych do Japońskiej centrali; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
-
Sales Group Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Białystok (podlaskie)
Praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Stawiszyn (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Nowy Targ (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy wykładaniu towaru, skanowaniu produktów, dbanie o estetykę i porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Nowa Wieś (małopolskie)
Specjalista do spraw logistyki i zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kościan (wielkopolskie)
Brak danych
GLOBSPED SP.Z O.O - 2018-02-15 - Skierniewice (łódzkie)
do uzgodnienia
BLS LOGISTICS - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Kontakt z klientami zagranicznymi ze szczególnym uwzględnieniem krajów: GANA, GAMBIA, SENEGAL, NIGERIA. Poszukiwanie nowych kontrahentów z krajów: GANA, GAMBIA, SENEGAL, NIGERIA. Promocja i marketing firmy. Prowadzenie negocjacji handlowych. Nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Handel elektroniką. Monitorowanie i analiza rynku. Raportowanie przebiegu pracy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie związane z marketingiem. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu na rynkach Afrykańskich. Wymagana znajomość dialektów z rejonów GANY (TWI GA GA-ADAMGE). Znajomość realiów rynku zbyty ze szczególnym uwzględnieniem art. elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)
tworzenie ofert handlowych, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi klientami, prowadzenie kartotek klientów, przyjnowanie i ewidencja zamówień, sporządzenie zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
obsługa bieżąca realizowanych projektów dofinansowanych z EFS, aplikowanie o nowe projekty, kontakty z organizatorami szkoleń, kontakty z IZ
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO - 2017-06-21 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie prac ślusarskich, obsługa urządzeń, wykonywanie prac przy produkcji elementów konstrukcji
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Chorzów (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Trzy zmiany Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)