SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Lubartów oferta pracy Zakłady Stolarki Budowlanej FERNO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klientów inwestycyjnych, detalicznych i hurtowych firmy,- utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- biezące prowadzenie dokumentacji z działań handlowych,-przestrzeganie obowiązujących w firmie zasad polityki cenowej i rabatowej
Data publikacji: 2016-03-24
Lokalizacja: Lubartów (lubelskie)
Pracodawca: Zakłady Stolarki Budowlanej FERNO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NOWODWORSKA 20, 21-100 Lubartów, powiat: lubartowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klientów inwestycyjnych, detalicznych i hurtowych firmy,- utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- biezące prowadzenie dokumentacji z działań handlowych,-przestrzeganie obowiązujących w firmie zasad polityki cenowej i rabatowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubartów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubartowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubartów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA DZIAŁAŃ[Umiejętność 1] : BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
Nazwa pracodawcy: Zakłady Stolarki Budowlanej FERNO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
NOWODWORSKA 20, 21-100 Lubartów, powiat: lubartowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv na adres e-mail: KATARZYNA.STASEK (at) FERNO.COM.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: lubartowski
Gmina pracodawcy: Lubartów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubartów
Ulica pracodawcy: NOWODWORSKA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych na portalach internetowych firmy, budowanie bazy klientów, budowanie dobrych relacji z klientami, współtworzenie oferty firmy.
LukasMedia Spółka z ograniczną odpowiedzialnością - 2016-01-27 - Lublin (lubelskie)
- Prowadzenie kontroli, przeglądów, dokumentacji związanej z obsługą serwisową obudów zmechanizowanych i hydrauliki sterowniczej. Koordynowanie i w razie zaistnienia potrzeby - usuwanie awarii.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (preferowany kierunek: mechaniczny lub zbliżony). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość maszyn i urządzeń górniczych ze szczególnym uwzględnieniem obudów zmechanizowanych. Znajomość rysunku technicznego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego (w stopniu komunikatywnym). Gotowość do wykonywania pracy w podziemiach kopalń. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) famur.com.pl
FAMUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie księgowości, rozliczenia finansowe Wspólnot Mieszkaniowych, Bieżąca obsługa właścicieli mieszkań / lokali.
PEGAZ Spółka Jawna - 2019-11-06 - Opole (opolskie)
przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Krzeszów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w języku ukraińskim i rosyjskim
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Zielona Góra (lubuskie)
- Więcej informacji na stronie: : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-finansowych- Zakres wykonywanych zadań:dekretacja dowodów księgowych przychodów i wydatków, księgowanie syntetyczne i analityczne dokumentacji źródłowej, uzgadnianie obrotów i sald, sporządzanie przelewów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży, rozliczanie z Jednostką prowadzącą podatku VAT, wystawianie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, rozliczanie odpłatności za szkolenia, prowadzenie i uzgadnianie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczenia składników majątku, przygotowanie dokumentacji finansowej do archiwum, składanie do Głównego księgowego wniosków dotyczących usprawnienia wykonywanych zadań wynikających z zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2640 zł brutto + wysługa lat (płaca zasadnicza 2200 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Wymagania Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- wykształcenie: ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych, staż pracy-nie wymagany lub średnie wykształcenie ekonomiczne staż pracy - minimum 3 lata w księgowości- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku VAT oraz ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania Rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, Rozporządzenia sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i Rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - znajomość zasad inwentaryzacji,- znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych oraz kadrowo-placowych (Płatnik, Vulcan Optivum),- biegła obsługa urządzeń biurowych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim. Ponadto od kandydata oczekujemy (wymagania dodatkowe)- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość,- operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,- komunikatywność, umiejętność współpracy,- elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista,- zdolności analityczne.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min.średnie ekonomiczne-technik ekonomista; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; znajomość programu Ms Office; zakres obowiązków: rezerwacje biletów lotniczych, hoteli, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; prowadzenie raportów kasowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa zagadnień technicznych, nadzór nad robotami konserwatorskimi, przeglądy itp.Rozkład czasu pracy: pn 9.30-17.30; wt-pt 7.30-15.30
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-12-06 - Sopot (pomorskie)
Staż w Charzynie w godzinach 8-16. Obsługa sklepu internetowego.Wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat.B.POWER.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Charzyno (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
doradztwo techniczne i sprzedaż produktów z branży budowlanej, kontakty- współpraca z inwestorami i architektami, wprowadzanie nowych produktów na rynek
PHU FASTERM - 2016-08-23 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert techniczno - handlowych dla klientów, zamawianie i zakupy materiałówCV aplikować na adrs e-mail: biuro (at) metal-zbiorniki.pl
Norbert Tomaszewski - 2018-06-25 - Jarocin (wielkopolskie)
- wykonywanie prac produkcyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami,- prawidłowe i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań
INVESTMENT TRADING CONSULTING SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Skarszewy (pomorskie)
- profesjonalne i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowych i pozabankowych przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej klientów,- dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb klienta,- pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami,- realizowanie zadań sprzedażowych,zapewnienie klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi,- dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- obsługa punktu kasowego
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
URZĄD MIEJSKI W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM - 2017-09-29 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
zaopatrzenie w materiały, surowce, usługi
Zakład Metalowo - Gumowy "Metal - Gum" - 2016-01-20 - Zielona Góra (lubuskie)
-Obsługa biura -kontakt z klientem-przygotowywanie ofert-obsługa poczty el.-wystawianie faktur-kontrola płatności
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EMAR" SPÓŁKA JAWNA EWA ORECHWO, MAREK PIŁAT - 2017-08-07 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta zagranicznego w formie korespondencji mailowej lub telefonicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds serwisów i montażu aparatury kontrolno-pomiarowej
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
rekrutacja kandydatów, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcujnym i magazynem, płaca zasadnicza + premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-03-02 - Karpicko (wielkopolskie)
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, pozyskiwanie kandydatów do pracy tymczasowej zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, monitorowanie zadań powierzonych pracownikom tymczasowym
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Leszno (wielkopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-12 - Katowice (śląskie)
Analiza realizacji zaopatrzenia,tworzenie zapytań cenowych, negocjacje z kontrahentami,analiza ofert.
BISS Drukarnia Opakowań S.C. Barbara Skowrońska, Magdalena Skowrońska, Krzysztof Skowroński - 2017-01-16 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego; Kontrola jakości wyrobów gotowych; Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; Pracodawca oferuje szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie
"ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)