SPECJALIŚCI DO SPRAW HIGIENY I OBSŁUGI PRACOWNI RTG Pruszków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW HIGIENY I OBSŁUGI PRACOWNI RTG
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa pracowni RTG oraz programów RTG i Prodentis, utrzymywanie czystości i dezynfekcji w gabinecie stomatologicznym, współpraca z lekarzami w zakresie umawiania wizyt pacjentów, praca dwuzmianowa od poniedziałku do soboty w godz. 8-20
Data publikacji: 2016-11-18
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa pracowni RTG oraz programów RTG i Prodentis, utrzymywanie czystości i dezynfekcji w gabinecie stomatologicznym, współpraca z lekarzami w zakresie umawiania wizyt pacjentów, praca dwuzmianowa od poniedziałku do soboty w godz. 8-20
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALIŚCI DO SPRAW HIGIENY I OBSŁUGI PRACOWNI RTG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw higieny, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, minimum 2 lata doświadczenia, umiejętność pracy w zespole, miła aparycja, chęć uczenia się i podnoszenia swoich umiejętności, obowiązkowość, punktualność, znajomość języków obcych - brak wymagań
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: Klinika Stomatologiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw higieny, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.11.2016
Data dodania oferty pracy: 17.11.2016
Oferta pracy ważna do: 10.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ANALIZA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH KLIENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE OFERT ORAZ UMÓW UBEZPIECZEŃ I GWARANCJI FINANSOWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2017-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kadr i płac.
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic - 2016-07-13 - Kalisz (wielkopolskie)
Profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, współpraca z działami firmy, badania potrzeb klientów, budowanie partnerskich relacji.
Vadain International Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie dokumentacji technologicznej, praca wna programie ZWCAD, sporządzanie kalkulacji cenowej, koordynacja procesu produkcyjnego, nadzór nad procesem produkcji (wykonywanie barierek i konstrukcji metalowych)
ALDORA - 2015-12-15 - Grochotów (dolnośląskie)
Okresowe raportowanie wykonania budżetu UR dla wszystkich obszarów CIECH Soda Polska; Weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez specjalistów Działów Utrzymania Ruchu; Weryfikacja planów, realizacji zadań, kosztów i remontów w obszarze utrzymania ruchu; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania; Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zależnymi CIECH S.A. w zakresie wykonywanych zadań
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, obsługa kadr,urlopów, listy płac, obsługa podstawowej księgowości: koszty, zaświadczenia i inne, sporządzanie raportów bieżących, kontakt z instytucjami typu: ZUS, US, UP, sądy
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA I TESTOWANIE PLATFORM TECHNOLOGICZNYCH M.IN. W TAKICH OBSZARACH: STRUKTURY DANYCH, INTERFEJS PLATFORM, PRZECHOWYWANIE W CHMURZE, NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PROGRAMISTÓW, TESTY AUTOMATYZACJI.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Łódź (łódzkie)
BRANŻA MEBLI BIUROWYCH1. POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW 2. SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH , ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSÓW , MONITOWANIE PRAWIDŁOWEGO PRZEBIEGU ZAMÓWIEŃ3. W PRZYPADKUY PANA MONTAŻ DROBNYCH MEBLI I KRZESEŁ
PRACOWNIA ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ - 2017-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych); sporządzanie umów o pracę, pism rozwiązujących umowy o pracę, pism zmieniających warunki pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego (w zakresie dotyczącym rozliczeń płacowych); rozliczanie delegacji pracowniczych; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich, rozliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
Kucharz w Restauracji Zapiecek w Suchaczupraca w godz. 13:00 do 21:00
Restauracja Zapiecek Małgorzata Madeja, Systemy Grzewcze i Sanitarne MADAN - 2016-03-15 - Suchacz (warmińsko-mazurskie)
dokładne sprawdzanie zamówienia nabywcy z punktu widzenia możliwości jego realizacji, prowadzenie ewidencji zamówień, ustalanie kolejności przesyłek, kompletowanie zamówień i sprawdzanie przygotowanej przesyłki pod względem zgodności z zamówieniem, pakowanie zamówionego produktu i przygotowywanie go do wysyłki, prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru, sporządzanie i ewidencja rachunków za przesłane towary, wysyłanie ulotek, folderów itp. zachęcających nabywców do dalszej współpracy, wysyłanie ofert nowych produktów (katalogi) do potencjalnych odbiorców, prowadzenie banku informacji o odbiorcach oraz aktualizowanie posiadanych informacji, kontrolowanie opłat pocztowych za przesyłki pod względem ich aktualności, wykonywanie prac związanych z załatwianiem reklamacji nabywców
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wołomin (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie;rozliczanie czasu pracy;rozliczanie podróży służbowych;prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło;wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych;przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych; rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych;sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Siedlce (mazowieckie)
Procesowanie i dostarczanie transakcji finansowych, prowadzenie odpowiednich wpisów księgowych oraz procesów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości oraz spójności procesów finansowych i udzielania zamówień, współpraca z międzynarodowymi oddziałami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
- Weryfikacja dokumentacji technicznej zlecenia (rysunków) z jego zestawieniem materiałowym. Sprawdzanie stanów magazynowych materiałów potrzebnych do realizacji zlecenia. Ścisła współpraca z Działem Konstrukcyjnym (konstruktorem wiodącym zlecenia) w zakresie dokonywania zmian materiałowych (m.in. gatunków materiałów, wymiarów, innych parametrów) w przypadku zasadniczych przeszkód w zakupie wymaganych materiałów okreśłonych w zestawieniu materiałów i dokumentacji.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Dobra znajomość rysunku technicznego. Materiałoznastwo. Dobry stan zdrowia. Dyspozycyjność. Znajomość topografii Śląska. Własny samochód. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-14:00) (32-259-21-00 w. 101) lub e-mail: zbuiand (at) zbuiand.com.pl
ZAKŁAD BUDOWY URZĄDZEŃ I APARATURY NAUKOWO - DOŚWIADCZALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
Realizacja przyjętej strategii marketingowej firmyWspółtworzenie i realizacja działań promocyjno-reklamowych w zakresie ATL/BTL (w tym aktualizacja i tworzenie katalogów firmowych, gazetek promocyjnych, ulotek i folderów reklamowych)Przygotowywanie i rekomendacja media planów do prowadzonych działań promocyjno-reklamowychMonitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmyRedagowanie tekstów informacyjnych na potrzeby firmy (w tym teksty na stronę internetową, teksty informacyjne do kontrahentów, informacje prasowe)Współpraca PR z mediami i realizacja działań w zakresie PR produktowego i PR korporacyjnegoProwadzenie działań marketingowych z agencjami reklamowymi, podwykonawcami i firmami współpracującymi Udział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-04-28 - Zamość (lubelskie)
wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie do programu faktur zakupu, wystawianie RW, obsługa programu księgowego, rozliczanie delegacji księgowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ViKKING KTS sp. z o.o. - 2018-04-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
konserwacja instalacji, diagnoza usterek, montaż elementów instalacji
kontakt przez OHP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
Rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym. Analiza, uzgadnianie kont księgowych. Analiza dokumentów dotyczących rozliczeń projektów unijnych i przygotowywanie odpowiednich zestawień i sprawozdań. Organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów. Prace administracyjno-biurowe. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Branża: sprzęt medyczny. Obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego. Realizacja zamówień, fakturowanie, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
praca na tokarkach ogólnego i specjalnego przeznaczenia do obróbki elementów metalowych w celu nadania im odpowiedniego kształtu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Biskupice (wielkopolskie)
Odbieranie telefonów, sprzedaż towarów przez telefon
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jasło (podkarpackie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych klientów firmy utrzymywanie relacji biznesowych, zapewnianie najwyższej jakości obsaługi, prezentowanie oferty kontrahentom, prowadzenie negocjacji handlowych, koordynowanie realizacji umów, dobór kandydatów i kontrahentów do wykonywania usług, identyfikacja wymaganej dla pracowników dokumentacji, prowadzenie procedury rekrutacji, nadzorowanie pracy podległego zespołu, komunikacjai przygotowywanie dokumentów w jęz. angielskim, rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Zambrów (podlaskie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE, SPORZĄDZENIE OFERT HANDLOWYCH, OBŁUGA KLIENTA
MULTIMA - 2018-04-23 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
obsługa kadrowa i księgowa biura8.00-16.00oferta pracy ze wskazanym kandydatem przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)