SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI W DZIALE ADMINISTRACJI GOSPODARCZEJ Radzyń Podlaski oferta pracy EUROTOM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI W DZIALE ADMINISTRACJI GOSPODARCZEJ
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu, obsługa kadr,urlopów, listy płac, obsługa podstawowej księgowości: koszty, zaświadczenia i inne, sporządzanie raportów bieżących, kontakt z instytucjami typu: ZUS, US, UP, sądy
Data publikacji: 2016-09-13
Lokalizacja: Radzyń Podlaski (lubelskie)
Pracodawca: EUROTOM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budowlanych 7, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sekretariatu, obsługa kadr,urlopów, listy płac, obsługa podstawowej księgowości: koszty, zaświadczenia i inne, sporządzanie raportów bieżących, kontakt z instytucjami typu: ZUS, US, UP, sądy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI W DZIALE ADMINISTRACJI GOSPODARCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzyń Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radzyń Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Podstawy księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
operatywność, umiejętność pracy w środowisku WORD i EXCEL, podstawowa wiedza z zakresu księgowości, mile widziana znajomość programu SUBIEKT
Nazwa pracodawcy: EUROTOM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Adres pracodawcy:
Budowlanych 7, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: radzyński
Gmina pracodawcy: Radzyń Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzyń Podlaski
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 13.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontrola realizacji budżetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastępstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2017-05-29 - Mława (mazowieckie)
sprawdzanie kart pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Lubin (dolnośląskie)
magazynier - kierowca kat. B
Firma Handlowa "BOZ" S.A. - 2018-05-04 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji firmowej
LITECH Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-01-11 - Tychy (śląskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
•przyjmowanie korespondencji, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dekretacją•analiza i współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•sporządzanie i obsługa listy obecności pracowników Biura•współpraca z Działem Spraw Osobowych w zakresie spraw kadrowych pracowników OT
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie umów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Rudna (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej Rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Słupca (wielkopolskie)
Nadzór nad legalnością pobytu oraz pracy pracowników tymczasowych firmy;Analiza i tłumaczenie dokumentów w języku ukraińskim/rosyjskim;Kontakt z Urzędami z zakresie procedury legalizacyjnej
HREX PRACA Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
realizowanie polityki marketingowej szkoły, badanie rynku, analiza konkurencji, promocja szkoły, realizacja działań z zakresu PR, interaktywne działania na płaszczyźnie mediów społecznościowych
Fundacja TABLON - 2018-06-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
współpraca i kontakt z klientem zagranicznym
Adriana S.A. - 2017-03-03 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO - 2018-07-10 - Brzesko (małopolskie)
specjalista ds. sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Przygotowanie oferty sprzedażowej dla klientów z Indii, opracowywanie odpowiednich umów i pozyskiwanie nowych klientów z zagranicy. Rozmowa z klientem w języku tamilskim. Firma pomaga cudzoziemcom min. z Indii załatwiać formalności związane z legalnym pobytem w Polsce i pracą.Praca w godz. 8-16
ADVENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie zajęc w szkole ponadgimnazjalnej z geografii
Powiatowe Centrum Edukacyjne- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - 2016-06-27 - Lębork (pomorskie)
Sprzedawca-kasjer
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA Danuta Łopata- Zembrzyce - 2016-06-22 - Zembrzyce (małopolskie)
realizacja wykonywanych zadań administracyjnych, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonywania zadań administracyjnych, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, nadzór nad obiektem ICK
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i przedkładanie kierownikowi zakładu pracy analizy dot. bhp w zakładzie oraz propozycji usunięcia występujących zagrożeń, badanie przyczyny wypadków w pracy i wnioskowanie o ich usunięcie, prowadzenie rejestru dokumentów, wstrzymywanie pracy maszyn i urządzeń w razie zagrożenia życia i zdrowia pracowników, odsuwanie od pracy pracowników, dla których praca na określonym stanowisku jest wzbroniona, udział w opracowywaniu planów modernizacji zakładu, współpraca z komórkami organizacyjnymi zakładu, popularyzacja zagadnień bhp, prowadzenie szkoleń wstępnych nowo przyjętych pracowników. Praca na 0,2 etatu - dwa dni w tygodniiu - do uzgodnienia. Praca od 01.11.2018.
SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ - 2018-09-19 - Wilkowice (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Tuczno (zachodniopomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
kontakt z klientem, przygotowanie ofert, prezentowanie i sprzedaż produktów, prowadzenie negocjacji handlowych, kontakty z dostawcami, planowanie dostaw do klientów, analiza rynku, pomoc w przygotowaniu przetargów, doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych i sprzętowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
przygotowywanie materiałów do sprzedaży; sprzedaz towarów w sklepie i na aukcjach internetowych; promowanie towarowe sklepu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Chojna (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
-reklama, obsługa telebimu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Dębówka (mazowieckie)
- zapoznanie się z zasadmi bhp w pracy,- zapoznanie się z rodzajami pokryć dachowych,- zasady łacenia dachu w zależności od rodzaju i modelu pokrycia,- mierzenie wielkości pokrycia dachu w zależności od rodzaju i modelu pokrycia,- rozkładanie i zasada mocowania pokryć dachowych,- zasada wykonywania zestawień w zapotrzebowaniu ilości materiałów na wykonanie pokrycia dachowego
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Boryszyn (lubuskie)
Prowadzenie spraw płacowych i kadrowych w firmie
PPHU "TOMPOL" - Tomasz Pietrus - 2015-11-19 - Myjomice (wielkopolskie)
analiza oferty produktowej firmy, nadzór nad obiegiem dokumentów, opracowywanie oraz analiza raportów, współpraca z zespołem
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Malbork (pomorskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)