SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Kalisz oferta pracy Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr i płac.
Data publikacji: 2016-07-13
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Woj. Polskiego 67a, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie kadr i płac.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAKTYKA NA WW.STANOWISKU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KADROWO - PŁACOWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ W ZAKRESIE OBSŁUGI PROGRAMÓW PŁATNIK ORAZ KADROWO-PŁACOWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU SYMFONIA
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne.
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
Al. Woj. Polskiego 67a, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o telefoniczne umówienie się na spotkanie z pracodawcą lub o przesłanie aplikacji na podany adres email: dorota (at) biuroando.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: Al. Woj. Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 67a
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 13.07.2016
Oferta pracy ważna do: 12.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
znajomość przepisów Prawa Pracy, znajomość obsługi programu Symfonia - handel
PPH ZIM-POMTÓR Zbigniew Mazur - 2018-02-20 - Sosnowiec (śląskie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2016-02-12 - Ryki (lubelskie)
Realizacja działań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji, współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie organizowania transportu.
FORMASTER S.A. - 2016-01-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Promocja sklepu "Świat Ucznia" w placówkach szkolnych, przedszkolnych, placach zabaw.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kowale (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa kontraktów handlowych. Kontakty z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji. Nadzór nad realizacją kontraktów i dokumentacją.
Nbit Sp. J. Popenda Ireneusz Jenczmionka Jarosław - 2016-01-20 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
reprezentowanie agencji pracy tymczasowej, utrzymywanie i nawiązywanie nowych kontaktów z klientami , zapewnienie zasobów kadrowych o odpowiednich umiejętnościach i kwalifikacjach. Osoba odpowiedzialna będzie za reprezentowanie firmy na terenie Białorusi, pozyskiwanie i współpraca z osobami posługującymi się językiem białoruskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łęczeszyce (mazowieckie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-03-10 - Konin (wielkopolskie)
jw.
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg klasyfikacji zawodów
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "DACH" ZDZISŁAW BRZESKI - 2018-07-11 - Blękwit (wielkopolskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 4/2017 z dnia 04.05.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. płac w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń.2. Sporządzanie w określonym terminie list płac.3. Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych świadczeń z ubezpieczenia społecznego.4. Prowadzenie kartotek zarobkowych, chorobowych i innych pozostałych płatności5. Obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń: - stawek podatku dochodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych- rat miesięcznych pożyczek z ZFŚS, PKZP- innych.6. Terminowe sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych.7. Sprawdzanie i korygowanie na bieżąco naliczeń płacowych i podatkowych dokonywanych w oparciu o program komputerowy.8. Obliczanie wynagrodzeń dla celów ustalenia podstawy wymiaru emerytury i renty oraz wypełnianie obowiązujących w tym zakresie formularzy.9. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia na wniosek pracownika.10. Terminowe sporządzanie i przekazywanie w systemie elektronicznym deklaracji rozliczeniowych ZUS za dany miesiąc.11. Terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat i innych deklaracji podatkowych.12. Przygotowanie i sporządzanie list płac dodatkowych wypłat świadczeń z funduszu socjalnego(zapomogi, wczasy pod gruszą) oraz wyliczanie zaliczek z tytułu przyznanych świadczeń i umów zleceń.13. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym:- wysokości wykazanej premii przez kierowników Oddziałów dla podległego personelu,- pozostałych dokumentów stanowiących podstawę dokonywanej wypłaty.14. Sporządzanie zestawień wynagrodzeń osobowych oraz pochodnych od wynagrodzeń (w ujęciu miesięcznym) według klasyfikacji rodzajowej wypłat.15. Bieżące zapoznanie się z publikowanymi przepisami.16. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wyżej wymienionego zakresu czynności.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 24 maja 2017 r.3. miejsce pracy: Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne:1. wykształcenie średnie lub wyższe,2. min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej,3. znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Kodeku Pracy, egzekucji komorniczej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i odprowadzania składek, przepisów podatkowych4. znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, 5. umiejętność sporządzanie list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) 6. umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,7. biegła znajomość obsługi programu PŁACE firmy REKORD (lub podobnego) oraz programu PŁATNIK,8. doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań do GUS,9. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).10. obywatelstwo polskie,11. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. umiejętności analityczne2. motywacja do pracy na oferowanym stanowisku3. komunikatywność4. umiejętność pracy w zespole 5. dyspozycyjność
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-19 - Lubań (dolnośląskie)
analizowanie rynku i ofer konkurencji; pozyskiwanie nowych klientow; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowychGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
INKSPOT Daniel Dragański - 2018-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2018-06-21 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Branża meblowa. Przyjmowanie i weryfikacja zamówień, informacja oraz przyjmowanie ofert handlowych; organizacja targów krajowych oraz zagranicznych; stały kontakt z fabrykami i inne.
MEBLISSIMA IZABELA OLSZEWSKA - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Ligota Górna (opolskie)
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIEI WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
J WITKOWSKI, P WITKOWSKI P.H LODIMEX SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zarządzanie oraz emisję dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR),koordynacja przepływu dokumentacji techniczno-ruchowej na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji techniczno-ruchowej,sprawdzanie dokumentacji techniczno-ruchowej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,koordynację opracowywania poszczególnych instrukcji eksploatacji oraz pozostałych dokumentacji wchodzących w zakres dokumentacji eksploatacyjnych
E003B7 Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Jaworzno (śląskie)
Praca związana z mechaniką i demontażem samochodów osobowych i ciężarowych. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00.
ADAMEX Adam Cielemęcki - 2017-11-07 - Zdany (mazowieckie)
Obsługa klienta internetowego
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
1. Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2. Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów4. Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów ofer
Brand Distribution Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Białystok (podlaskie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Łódź (łódzkie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-04-11 - Brzozowiec (lubuskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg stanowiska
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe, faktury zakupu i sprzedaży; księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego; analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych; współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości; prowadzenie kont pozabilansowych; przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni; rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych; uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji; rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnych; zastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
Działania związane z systemem jakości oraz certyfikacją wyrobów medycznych zgodnie z MDD oraz ISO 13485, w tym: dokumentacja systemu zarządzania jakością, dokumentacja techniczna dla wyrobów medycznych, wymagania prawne i normatywne dla wyrobów medycznych, kontakt z organami nadzoru, przeprowadzanie audytów wewnętrznych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-08-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)