SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łęczeszyce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Data publikacji: 2017-01-17
Lokalizacja: Łęczeszyce (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łęczeszyce, powiat: grójecki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczeszyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość rynków zbytu Rosji, Ukrainy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: azerski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
Laskowa 4a, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grójec
Ulica pracodawcy: Laskowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 30.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Monitorowanie rynku IT. Przygotowanie oraz składanie ofert przetargowych. Prowadzenie ewidencji i korespondencji. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi w ramach postępowania przetargowego. Przygotowanie raportów.
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-04-14 - Gdynia (pomorskie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2016-01-11 - Morawica (świętokrzyskie)
- Obsługa kontrahentów zagranicznych. Sprzedaż i zakupy metali nieżelaznych. Praca w Bytomiu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcnie wyższe (mile widziany kierunek: ochrona środowiska lub metarulgia lub kierunek z dziedzin pokrewnych (odlewnictwo). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) ecom.slask.pl
ECOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Bytom (śląskie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, obsługa komputera, komunikatywność. Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie. Kontakt e-mailowy: rekrutacja.rybnik (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-30 - Rybnik (śląskie)
Staż dla os. do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym. Zarządzanie portfolio produktów. Dbanie o wygląd prezentowanej oferty na wystawie sklepowej. Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Wystawianie faktur/rachunków. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej, ale nie koniecznie. Znajomość Ms Office, łatwość nawiązywania kontaktów, prawo jazdy kat. B. Mile widziana: znajomość programu Subiekt, branży technicznej. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt osobisty w godzinach: 9:00-16:00.
Hurtownia CARINET Janusz Wydrzyńsk - 2017-11-10 - Katowice (śląskie)
prowadzenie szkoleńdla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
organizacja szkoleń, obsługa szkoleń, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników ; sporządzanie list płac i ich weryfikacja; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; przygotowanie dokumentacji kadrowej i nadzór nad jej obiegiem; bieżąca kontrola realizacji badań lekarskich pracowników; jedna zmiana; miejsce wykonywania pracy Włynkówko; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-14) oraz e-mailowy.
Techal Spółka z o.o. - 2015-12-29 - Włynkówko (pomorskie)
•tworzenie specyfikacji i zamówień•współpraca z zagranicznymi dostawcami sprzętu, dostarczanie informacji zwrotnych dotyczących problemów, rozwiązywania skarg, modyfikacja specyfikacji etc. •tworzenie podręczników i dokumentacji technicznej •projektowanie i implementacja testów funkcjonalnych opartych na up (technologi mikroprocesorowej) •udowa nowych linii produkcyjnych •udzielanie pomocy inżynierom
Panasonic Automotive Systems Czech - 2016-09-29 - Czechy (Czechy)
- Odpowiedzialność za utrzymanie dobrych relacji wewnątrz firmy jak na zewnątrz współpracując z klientami czy Partnerami handlowymi IBM, w zakresie wsparcia umów finansowych; Odpowiedzialność i posiadanie kompetencji w zakresie finansowania umów handlowych czy usług globalnego odzyskiwania aktywów; Korzystanie z dedykowanych systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów, administrowanie, przygotowywanie i akceptacja umów, wstępne fakturowanie / rozliczanie umów, indeksowanie stawek, zwroty, wynajem pośredni oraz rozliczanie końca okresu najmu, finansowanie dostawców, syndykacje, zakupy, finansowanie należności oraz zobowiązań; Zarządzanie należnościami i windykacja; Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla biznesu - odpowiedzialność za zadania organizacyjne o różnym stopniu złożoności; Zapewnienie strategicznego i kompleksowego wsparcia IBM, działając jako źródło informacji o wynikach biznesowych, formułowaniu strategii biznesowej, zarządzaniu własnymi procesami i wymaganiami systemowymi, zarządzając kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności, jak też wzmacnianie systemu kontroli wewnętrznych IBM; Koncentrowanie się na celach indywidualnych, zespołowych, działowych oraz operacyjnych. Pracownicy IBM Global Financing ( IGF) pełniący tę funkcję, zazwyczaj należą do wewnętrznej organizacji Business Support Operation (BSO). - Wynagrodzenie: nie mniej niż 8498 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 01.08.2018 r. do 31.07.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, Kierunki finansowe / Ekonomiczne / Biznesowe/ Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 8-10 lat na podobnym stanowisku w zakresie analizy finansowej i biznesowej, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza z zakresu zapewniania wsparcia operacyjnego dla biznesu; Doskonałe umiejętności analityczne, w tym analizy biznesowej i finansowej; Umiejętność formułowania strategii biznesowej; Znajomość systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów; Wiedza z zakresu czynności administrowania, przygotowywania i akceptacji umów, fakturowania / rozliczania umów, indeksowania stawek, zwrotów, wynajmu pośredniego oraz rozliczania końca okresu najmu, finansowania dostawców, syndykacji, zakupów, finansowania należności oraz zobowiązań; Wiedza dot. zarządzania należnościami i windykacji oraz zarządzania kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności i wzmacniania systemu kontroli wewnętrznych; Znajomość branży IT; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie (min. B2).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
Zamawianie detali handlowych na potrzeby produkcji, utrzymywanie kontaktów z obecnymi kontrahentami, pozyskiwanie oraz budowanie długofalowych relacji z kontrahentami, wystawianie faktur
SPE Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
praca przy docieplaniu budynków, miejsce wykonywania pracy Sierpc, pow. sierpecki oraz według zlecenia
SOŁDAŃSKI PAWEŁ 'SOL - BET' USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE - 2018-02-08 - Sierpc (mazowieckie)
Przygotowanie ofert handlowych, realizacja planów sprzedaży, obsługa klientów w salonie sprzedaży, doradztwo w zakresie doboru materiałów wykończeniowych.
Firma Handlowo-Usługowa "Sportex" Iwona Wierzbicka w Kielcach - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
spawanie instalacji przemysłowych ze stali nierdzewnej (blacha, rury, profile, elementy montażowe itd.)
B&W Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
sprzedaż i obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie ofert, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL ANNA KOTLICKA - 2016-10-31 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami portugalskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach, produktach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Planowanie, wykonywanie przeglądów serwisowych i napraw urządzeń biurowych (kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, faksy), nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizowanych prac, fachowe doradztwo techniczne, instalacja i konfiguracja urządzeń, szkolenia klienta, pozyskiwanie nowych umów serwisowych oraz współpraca z obecnymi kontrahentami.
Bęben Dawid PIKSELOMANIA - 2016-07-01 - Mszana (śląskie)
realizacja projektów systemowych w ramach PO WER ; rozpoznanie i analiza lokalnego oraz krajowego rynku pracy ; opracowywanie i wdrażanie programów służących aktywizacji zawodowej, edukacji europejskiej i umiejętność poruszania się po europejskim rynku ; prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami . Szczegóły dot.aplikacji : www.zachodniopomorska.ohp.pl - nabór do ZWK OHP
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie - 2016-09-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. dokumentacji biurowej i technicznej - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych do 29 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracodawców, sprawowanie kontroli nad dokumentacją pracowniczą oraz dokumentami dotyczącymi szkoleń z zakresu BHP.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2016-03-21 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie rozmów z kontrahentami, wystawianie dokumentów WZ i faktur, działaność marketingowa
PROFEL INVEST Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Szydłowiec (mazowieckie)
NAUCZYCIEL FIZYKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI GIMNAZJALNYMI.
FUNDACJA THINKING ZONE - 2017-11-06 - Gdańsk (pomorskie)
współpraca z dostawcam z zakresie dostaw surowca,wydawanie surowca i opakowań do produkcji,nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów.
WITPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Skwierzyna (lubuskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Elwira Kamila Jagiełka - 2016-05-23 - Grzędzice (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-04-24 - Rusiec (łódzkie)
WYKONYWANIE ZABIEGÓW Z ZAKRESU FIZYKOTERAPII, KINEZOTERAPII ORAZ MASAŻU, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHP PODCZAS WYKONYWANYCH ZABIEGÓW
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Legnica (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, znajomość programu EXCEL, NORMA, procedur FIDIC i ustawy o zamówieniach publicznych. Charakterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontrahentów, kosztorysowanie w programie NORMA, korespondencja z zamawiającymi na bazie procedur FIDIC. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-08-14 - Rybnik (śląskie)