SPECJALISTA DO SPRAW KADR I KSIĘGOWOŚCI Elbląg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowa i księgowa biura8.00-16.00oferta pracy ze wskazanym kandydatem przez pracodawcę
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowa i księgowa biura8.00-16.00oferta pracy ze wskazanym kandydatem przez pracodawcę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa komputeraoferta pracy ze wskazanym kandydatem przez pracodawcę
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.08.2017
Data dodania oferty pracy: 28.07.2017
Oferta pracy ważna do: 28.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja polotyki firmy, prowadzenie dokumentacji, obsługa komputera, rozliczanie faktur, ewidencja wydatków i działań
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
. Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie.
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
Prace biurowo-organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy; praca w godz. 8-16; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-18
"TAX" s.c. - 2016-09-07 - Runowo (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w branży górniczej, koordynowanie zadań i obiegu dokumentów związanych z działalnością działu technicznego - handlowego. Obsługa systemu organizacyjnego ERP. Kooperacja z krajowymi i zagranicznymi dostawcami.
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-07-26 - Pyrzowice (śląskie)
Obsługa klienta indywidualnego, firmowego; przygotowanie oferty i umów dla klientów; analiza potrzeb klientów w zakresie ubezpieczeń, leasingów, kredytów, nieruchomości; kontakty telefoniczne z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Będzin (śląskie)
praca przy plonach zbożowych, uproszczone czynnośći z księgowości, magazynowanie
COBORU stacja doświadczalna oceny odmian w Szczecinie Dąbiu Zakład doświadczalny oceny odmian w Rarwinie - 2018-02-05 - Rarwino (zachodniopomorskie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chorzów (śląskie)
- Praca na stanowisku specjalisty w ekipie hydrologicznej w Dziale Zarządzania Służbą Pomiarowo-Obserwacyjną obszar Białystok;- Ekipa hydrologiczna odpowiedzialna jest za nadzór i utrzymanie hydrologicznej sieci stacji pomiarowych;- Praca w terenie i na wodzie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku.- Wykonywanie kontroli, remontów, zakładania, przenoszenia oraz likwidacji stacji hydrologicznych w obszarze działania DZSPO Białystok;- Kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji hydrologicznych;- Szkolenie obserwatorów ryczałtowych;- Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujący na przedmiotowym stanowisku. - Wykonywanie pomiaru natężenia przepływu za pomocą urządzeń pomiarowych m.in. młynek hydrometryczny, STREAM PRO ADCP.- Wykonywanie konserwacji przyrządów pomiarowych;- Prace geodezyjne: niwelacja techniczna, przekroje poprzeczne podłużne itp.
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2016-09-13 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakupy związane z prowadzeniem warsztatu samochodowego, zamawianie materiałów budowlanych, negocjacje cenowe,obsługa programów komputerowych
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Głupice-Parcela (łódzkie)
- Korekta językowa, stylistyczna, merytoryczna wszystkich materiałów przed publikacją i drukiem. Redakcja/weryfikacja tekstów do wydawnictw, tekstów promocyjnych na potrzeby druków ulotnych, dokumentacji firmowej, stron internetowych, itp. Pprowadzenie tytułów publikacji książkowych w zakresie: korekty/redakcji, weryfikacji/doboru materiału ilustracyjnego, korespondencji wewnętrznej/zewnętrznej (np. z autorami , recenzentami); przygotowywania dokumentacji, takich jak np. umowy autorskie, licencje.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku, docelowo na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: pwykształcenie wyższe, preferowane humanistyczne/filologiczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku redaktorauprawnienia. Perfekcyjna znajomość ortografii, interpunkcji; znajomość znaków i zasad korekty; łatwość pisania, tworzenia tekstów oraz opracowywania tekstów powierzonych; umiejętność pracy z materiałami tekstowymi przeznaczonymi do publikacji książkowych oraz do celów promocyjnych; umiejętność pracy w edytorach tekstów (program MS Word) oraz wykonywania/zaznaczania korekt w programie Adobe Acroba. Bardzo dobra organizacja pracy; dokładność, spostrzegawczość i systematyczność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy z indywidualnymi autorami; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania priorytetów, dokładność, obowiązkowość i terminowość; samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizowane projekty; zaangażowanie w powierzone zadania; znajomość procesu wydawniczego; dyspozycyjność do podjęcia pracy na terenie Bytomia; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; mile widziane doświadczenie w pracy w dziedzinie kultury.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-29 - Bytom (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Wentylacja, systemy kominowe, ogrzewanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Łódź (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, obsługa biura, wystawianie faktur
Duston Sp. z o. o. Sp.K. - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w magazynie sprzętu spadochronowego i innego sprzętu lotniczego. Przyjmowanie dostaw zgodnie z zamówieniami. Wydawanie surowców na produkcję. Sporządzanie dokumentacji. Prowadzenie ewidencji magazynowej ilościowo-wartościowej w programie magazynowym. Przygotowywanie comiesięcznych raportów dla księgowości. Kompletowanie i pakowanie zamówień. Prowadzenie okresowych inwentaryzacji.
Air-Pol Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Legionowo (mazowieckie)
mycie, strzyżenie, koloryzacja, trwała, upięcia
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
1. księgowanie wpłat podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od środków transportowych, (osób fizycznych i prawnych); 2. rozliczanie wpływów za dany miesiąc wg klasyfikacji budżetowej i uzgadnianie z księgowością budżetową 3. prowadzenie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych ww. podatków 4. prowadzenie postępowań podatkowych w związku ze złożonymi wnioskami w sprawie: - umorzenia zaległości oraz odroczenia terminów płatności lub rozłożenia na raty podatków od środków transportowych - umorzenia odsetek od zaległości podatkowych5. prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości zobowiązania w podatku od środków transportowych6. przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych z wykonania budżetu gminy w części dotyczącej należności, salda końcowe - wg klasyfikacji budżetowej oraz skutków obniżenia górnych stawek podatkowych, umorzeń, odroczenia terminów płatności i rozłożenia na raty w podatku od środków transportowych i opłaty od posiadania psów
URZĄD MIASTA I GMINY ŚCINAWA - 2016-08-02 - Ścinawa (dolnośląskie)
Zamawianie komponentów do produkcji asortymentu Firmy Wosana, współpraca z zagranicznymi kontrahentami. Import surowców potrzebnych do produkcji, negocjacje cenowe surowców.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Andrychów (małopolskie)
jw.
PPH TEDMAR Maria Pilewicz - 2017-08-01 - Raszyn (mazowieckie)
-wprowadzanie danych do systemu zgodnie z zasadami prowadzenia księgi,-sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy oraz listy płac
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Ustalanie i realizacja planów sprzedażowych, magazynowanie towaru, prowadzenie sprzedaży na targowiskach oraz rozmowy w j. ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Pułtusk (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż kaw i herbat w oparciu o zdobytą wiedzę. Umowa zlecenie (około 160 godzin mięsiecznie) - docelowo umowa o pracę od 6 do 8 tygodni od podjęcia współpracy. Godziny pracy: wg grafiku - w godz.: 9-21. Miesjce pracy: Galeria Wroclavia lub Galeria Dominikańska. Oferta dostepna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) fiveoclock.com.pl, tel.: 76 844 27 02.
Brzezicki & Siess s.c. - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenoie zawodowe min. 8 miesięcy w branży: obsługa klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw administracyjnych ośrodka, obsługa recepcji, obsługa kasowa (kasa fiskalna, faktury)
Ochotnicze Hufce Pracy Małopolska Wojewódzka Komenda - 2016-11-29 - Lanckorona (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Puck (pomorskie)