SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ + ST PO WER Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ + ST PO WER
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - obsła. urządzeń biurowych,- obsługa sprzedży allegro i sklepu internetowego,- wystawanie aukcji, pisanie opisów produktowych, realizacja zamówień i obsł. klientów,- udzielanie inf. telefonicznych o ofercie handlowej sklepu,- doradztwo w zakresie wyboru sprzętu.
Data publikacji: 2017-01-17
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- obsła. urządzeń biurowych,- obsługa sprzedży allegro i sklepu internetowego,- wystawanie aukcji, pisanie opisów produktowych, realizacja zamówień i obsł. klientów,- udzielanie inf. telefonicznych o ofercie handlowej sklepu,- doradztwo w zakresie wyboru sprzętu.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ + ST PO WER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 27.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów, wprowadzanie faktur, sporządzanie zamówień, wykładanie towaru;
"DELIKATESY FAMILIJNE" MARTA SAKS-NOWICKA - 2015-12-07 - Łagów (dolnośląskie)
- analiza danych księgowych- dokonywanie księgowań i rozliczeń kont- uzgadnianie kont we współpracy z klientem: kraje Europy Zachodniej- współpraca z klientem w zakresie ustalania, zmiany i standaryzacji procesów- współpraca z audytem zewnętrznym i wewnętrznym, przygotowanie raportów, analiz i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie przecisków pod drogami i chodnikami w celu realizacji wszelkiego rodzaju przyłączy związanych z instalacjami elektrycznymi, telekomunikacyjnymi, budowlanymi, wodno-kanalizacyjnymi itp., miejsce wykonywania pracy: Niemcy
Gowtel2 Radosław Foliński - 2016-02-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przedstawienie ofert klientom,pomoc w wyborze odpowiedniej oferty
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Lubartów (lubelskie)
obsługa klientów logistyli, fakturowanie, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przeliczanie czasu pracy, składanie wniosków Wn-D, rozliczanie absencji pracowników, wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych, przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych.
MTC Solutions Sp. z. o.o. - 2016-02-25 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta;godziny pracy 9.00-21.00 - wg grafika
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Praca w magazynie budowlanym związana ze sprzedażą materiałów budowlanych. Miejsce pracy Limanowa ul. Piłsudskiego.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2017-01-30 - Limanowa (małopolskie)
Specjalista d/s handlu zagranicznego-handlowiec
FHPU TRANSTAL - 2015-11-26 - Smęgorzów (małopolskie)
Budowa oraz rozbudowa infrastruktury teletechnicznej Wykonywanieinstalacji abonenckich Diagnozowanie i usuwanie problemówtechnicznych związanych z działaniem usług: - dostępu do Internetu, -telefonicznych - telewizyjnych Montaż konfiguracja urządzeń i usługtelekomunikacyjnych Obsługa systemów niezbędnych do realizacjipowyższych zadań Przestrzeganie terminowości oraz jakościrealizowanych zleceń
CALIPSO.PL ROBERT HABER - 2018-08-09 - Opole (opolskie)
Marketing, reklama, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o wizerunek firmy, usługi administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z krajów wschodnich.
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-01-29 - Gdynia (pomorskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych. Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie ofert.Prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej. Współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o profilu technicznym. Minimum 3 lata doświadczenia w branży przemysłowej/budowlanej. Znajomość programu AutoCad, pakietu MS Office. Umiejętność analizowania i weryfikacji harmonogramów robót. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego. Kontakt telefoniczny (502-849-556) w godzinach: 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Samodzielne naprawianie i ustawianie maszyn produkcyjnych , analizowanie i rozwiazywanie problemów z maszynami , rozwiazywanie innych problemów technicznych.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-06-11 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Organizacja kursów pierwszej pomocy, pozyskiwanie zainteresowanych kursami. Promocja PCK. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 607 663 233, e-mail: wroclaw.kadry (at) pck.org.pl
Polski Czerwony Krzyż Dolnośląski Oddział Okręgowy - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw pozykiwania klientów- wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, pr.j. B.Zakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów - prace biurowe np. fakturowanie
Grzegorz Kierzkowski i Piotr Stanuch Spółka Jawna P.H.U.W. "MULTIMAT" - 2018-11-30 - Nowy Sącz (małopolskie)
Aktywna obsługa klienta, obsługa komputera, fakturowanie, budowanie długich relacji z klientem, pomoc i doradztwo w wyborze produktu, dbałość o prawidłową ekspozycję towaru.
PPUH ELEKTROS Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa klientów dbanie o porządek na witrynach oraz ladach.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, tworzenie i realizowanie złożonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem, koordynowanie procesu sprzedaży produktów, organizacja szkoleń branżowych i fryzjerskich, obsługa strony internetowej oraz sklepu internetowego, pozyskiwanie nowych klientóe, obsługa obecnych i przyszłych kontrahentów
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Zduńska Wola (łódzkie)
-obsługa programu płatnik-przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych
1. BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA; STRONGOWSKA FHU, 2.BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA SEBASTIAN STRONGOWSKI SPÓŁK - 2019-04-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
praca w godzinach między 07:00, a 22:00; organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy, organizacja procesów logistycznych.Miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcy (delegacja).
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-28 - Stargard (zachodniopomorskie)
sprawy kadrowe, osobowe, ewidencja czasu pracy,sprawozdania GUS, ZUS , program ZSZO, moduł kadry
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Jaworzno (śląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych/umów
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Smolice (łódzkie)