SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU Środa Śląska oferta pracy Dong-a Poland Spółka z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne naprawianie i ustawianie maszyn produkcyjnych , analizowanie i rozwiazywanie problemów z maszynami , rozwiazywanie innych problemów technicznych.
Data publikacji: 2018-06-11
Lokalizacja: Środa Śląska (dolnośląskie)
Pracodawca: Dong-a Poland Spółka z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 73, 55-300 Środa Śląska, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne naprawianie i ustawianie maszyn produkcyjnych , analizowanie i rozwiazywanie problemów z maszynami , rozwiazywanie innych problemów technicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Środa Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Środa Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik utrzymania ruchu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik utrzymania ruchu (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, elektryczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, mechaniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zasad eksplautacji maszyn , mile widziane uprawnienia na wózek widłowy
Nazwa pracodawcy: Dong-a Poland Spółka z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Grabiszyńska 163, 53-439 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Grabiszyńska
Numer budynku pracodawcy: 163
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik utrzymania ruchu
Data dodania oferty pracy: 11.06.2018
Oferta pracy ważna do: 11.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, obsługa infokiosków
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie reklamodawców
"Studio Gołąb" Arkadiusz Gołębiewski - 2017-06-22 - Ciechanów (mazowieckie)
Obsługa poczty elektronicznej, przygotowanie zamówień i dokumentacji na produkcję.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe POM Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
Dbanie o obieg dokumentacji klientów polsko i rosyjskojęzycznych, archiwizacja dokumentów, zamawianie kurierów, realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentacji operacyjnej w firmie.
Twój StartUp - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-07-12 - Mazańcowice (śląskie)
1. PROWADZI KARTOTEKI WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW ZA POMOCĄ PROGRAMU KOMPUTEROWEGO.1. SPORZĄDZA LISTY PŁAC Z UMÓW O PRACĘ I UMÓW ZLECENIA Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, MACIERZYŃSKICH, RODZICIELSKICH, OJCOWSKICH, FUNDUSZU SOCJALNEGO ORAZ WSZELKICH INNYCH WYPŁAT.3.NA PODSTAWIE LIST PŁAC SPORZĄDZA PRZELEWY BANKOWE Z TYTUŁU POTRĄCEŃ ORAZ RACHUNKÓW OSOBISTYCH PRACOWNIKÓW SZKOŁY (PRZEKAZ ELEKTRONICZNY).4. SPRAWDZA LISTY PŁAC POD WZGLĘDEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM, PRZESTRZEGA OBOWIĄZJĄCE TERMINY W ZAKRESIE WYPŁAT.5. SPORZĄDZA ZESTAWIENIA WYPŁAT Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ ORAZ SPORZĄDZA DOWODY WEWNĘTRZNE W ZAKRESIE TYCH WYPŁAT.6. SPORZĄDZA SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA FUNDUSZU PŁAC I ZATRUDNIENIA ZE ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH I POZABUDŻETOWYCH.7. SPORZĄDZA ROZLICZENIA Z ZAKRESU WYNAGRODZEŃ DO SPRAWOZDAŃ I PLANÓW FINANSOWYCH SZKOŁY.8. SPORZĄDZA DEKLARACJE ROZLICZENIOWE ORAZ RAPORTY IMIENNE Z TYTUŁU ROZLICZEŃ DO PROGRAMU PŁATNIK ZUS PRZEKAZ ELEKTRONICZNY.9. PROWADZI I PRZESTRZEGA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI DOKUMENTACJĘ STANOWIĄCĄ PODSTAWĘ WYPŁAT WYNAGRODZEŃ Z UMÓW O PRACĘ I ZLECENIA.10. PRZEKAZUJE TERMINOWO SPRAWOZDANIA DO GUS.11. PRZEKAZUJE TERMINOWO PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, ZA POMOCĄ PROGRAMU E-DEKLARACJE ORAZ UPO DO URZĘDU SKARBOWEGO.12. NA BIEŻĄCO DOKONUJE AKTUALIZACJI DANYCH W ARKUSZU ORGANIZACYJNYM SZKOŁY.13. NALICZA STAŁE I NIEPERIODYCZNE SKŁADNIKI WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW SZKOŁY.14. INFORMUJE PRACOWNIKÓW SZKOŁY O AKTUALNYCH PRZEPISACH FINANSOWYCH, SZCZEGÓLNIE DOTYCZĄCE WYNAGRODZENIA.15. PRAWIDŁOWO ZABEZPIECZA W ARCHIWUM DOKUMENTACJĘ WYNIKAJĄCĄ Z ZAJMOWANEGO STANOWISKA.16. PROWADZI EWIDENCJĘ UDZIELONYCH POŻYCZEK Z KZP DZIAŁAJĄCEJ PRZY SP 37 W SZCZECINIE.17. WPROWADZA ORAZ PODPISUJE W BANKU-PRZEKAZ ELEKTRONICZNY FAKTURY DO ZAPŁATY Z BUDŻETU, WYDZIELONEGO RACHUNKU DOCHODÓW, FUNDUSZU SOCJALNEGO, ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO ZGODNIE Z DEKRETEM GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ STOSOWNE Z OPISEM STANOWISKA I 5 LETNI STAŻ PRACY LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ODPOWIEDNIEJ SPECJALNOŚCI UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ NA STANOWISKU I STAŻ PRACY MIN. 4 LATA;UMIEJĘTNOŚCI: STANOWISKO SAMODZIELNE WYMAGAJĄCE PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY ORAZ DOTYCZĄCYCH NALICZENIA PŁAC W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ, ROZLICZENIA Z ZAKŁADEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ORAZ URZĘDEM SKARBOWYM;BRAK P/WSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, NIEKARALNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, TELEFONICZNY 914668479, 914668460 LUB CV NA e-mail: sekretariat (at) sp37.szczecin.pl LUB CV I LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄWYNAGRODZENIE 2780 ZŁ BRUTTO + dodatek za wysługę lat
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 37 IM. KPT. Ż. W. ANTONIEGO LEDÓCHOWSKIEGO W SZCZECINIE - 2018-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SELEKCJA KANDYDATÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, STAŁY KONTAKT Z PRACODAWCAMI-UŻYTKOWNIKAMI, PRACE ADMINISTRACYJNE, PROWADZENIE PROCESU LEGALIZACJI POBYTU OBCOKRAJOWCÓW, KONTAKT Z INSTYTUCJAMI PAŃSTWOWYMI (URZĘDY WOJEWÓDZKIE ORAZ URZĘDY PRACY);WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ SELEKCJI KANDYDATÓW, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, OBSŁUGA PROGRAMU PRESTIŻ, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA BAZY PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ PROCESU LEGALIZACJI POBYTU CUDZOZIEMCÓW, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU DS REKRUTACJI LUB POKREWNYM, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.UKRAIŃSKIEGO, J.ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
APS PROFIT S.C. ARTUR SAWASTIAN, GRZEGORZ SEWASTIAN - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Kraków (małopolskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administrachji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z O.O - 2016-02-29 - Świdnica (dolnośląskie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
nadzór nad urządzeniami energetycznymi wraz z ich instalacjami oraz monitorowanie ich stanu, planowanie i nazdzorowanie prac
FAM Technika Odlewnicza Spółka zoo - 2018-04-13 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Roznoszenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
- zawieranie umów ubezpieczeniowych,- obsługa klienta- dekretowanie dokumentów,- prace biurowe,
KEMPKA Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Łaziska Górne (śląskie)
przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników Urzędu, a także dokumentów dotyczących zmian w tym zakresie oraz rozwiązania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz ustalanie uprawnień pracowników Urzędu wynikających ze stosunku pracy, w szczególności do urlopów wypoczynkowych, dodatków za wieloletnią pracę (dodatków stażowych), nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw emerytalnych i rentowych, udział w przeprowadzaniu naborów do korpusu służby cywilnej, zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, a także prowadzenie komputerowej bazy danych pracowników Urzędu, dokonywanie zgłoszeń pracowników i członków ich rodzin do ZUS, oraz zgłoszeń zmian w danych ubezpieczonych oraz ich wyrejestrowywanie, udział w prowadzeniu sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia w Urzędzie, monitorowanie przeprowadzania pierwszych ocen w służbie cywilnej nowo zatrudnionych członków korpusu służby cywilnej oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych na czas nieokreślony wraz z ustalaniem ich indywidualnych programów rozwoju zawodowego, udzielanie pracownikom Urzędu informacji i wyjaśnień w celu zapoznania ich z uprawnieniami i obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, udział w spotkaniach handlowych, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-02-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, dokładanie zwrotów porządkowanie i archiwizowanie akt egzekucyjnych, pisanie pism w sprawach, segregacja korespondencji, nauka przepisów KPD i UoKSiE
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-DIAGNOZOWANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH/MECHANICZNYCH-ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH W SYTUACJACH AWARYJNYCH-NADZÓR BIEŻĄCEJ KONSERWACJI MASZYN I URZĄDZEŃ
INVER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Dębica (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudział w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/ obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres; niezbędna gotowość do odbycia kilkumiesięcznego szkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie); mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Lubliniec (śląskie)
pozyskiwanie pracowników do pracy z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Suwałki (podlaskie)
Wykonywanie pełnej obsługi płacowej w zakładzie pracy,naliczanie wynagrodzeń , ZUS , sprawozdawczość, dodatkowo realizowanie zadań z zakresu księgowości, obsługa programu Płatnik.
KPRD Spółka z o.o.w Lublinie - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
dzienne raportowanie wyników jakościowych procesu, analiza przyczyn powstawania błędów jakościowych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Kwidzyn (pomorskie)
Godziny pracy od 07 00 do 15 00; kadry i płace
IZOLER SP. Z O.O. SP.K. SZCZECIN - 2018-04-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
naprawa maszyn roniczych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kluszewo (mazowieckie)
prowadzenie obsługi finansowej/biurowo-administracyjnej kontraktów na roboty (FIDIC)•wspomaganie kierownika kontraktu w kwestiach ekonomicznych prowadzonego kontraktu,•opiniowanie dokumentacji do rozliczenia kontraktów na roboty,•inne czynności administracyjne na kontrakcie.
BBF Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Łowicz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizacja systemowych projektów współfinansowanych ze środków UE. Monitorowanie możliwości aplikowania ośrodki europejskie na realizowanie programów zgodnych z zapotrzebowaniem Śląskiej Wojewódzkiej KomendyOchotniczych Hufców Pracy. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów konkursowych współfinansowanych ze środków EU. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów międzynarodowych finansowanych w ramach ERAZMUS + i z innych źródeł. Prowadzenie dokumentacji wydziałowej. Współpraca z instytucjami i organizacjami międzynarodowymi prowadzącymi działalność zbieżną z działaniami OHP. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane roczne doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich. Znajomość tematyki związanej z zakresem wdrażania programów europejskich w OHP. Gotowość do stałej, w tym samodzialnej aktualizacji wiedzy. Bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych. Wymagania dodatkowe: umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, umiejetność pracy w zespole, komunikatywność, bardzo dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)