SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY Bolesławiec oferta pracy PPUH ELEKTROS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta, obsługa komputera, fakturowanie, budowanie długich relacji z klientem, pomoc i doradztwo w wyborze produktu, dbałość o prawidłową ekspozycję towaru.
Data publikacji: 2017-01-25
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: PPUH ELEKTROS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:10 Marca 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywna obsługa klienta, obsługa komputera, fakturowanie, budowanie długich relacji z klientem, pomoc i doradztwo w wyborze produktu, dbałość o prawidłową ekspozycję towaru.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, 2 letnie doświadczenie w handlu, znajomość branży budowlanej.
Nazwa pracodawcy: PPUH ELEKTROS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
10 Marca 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny w godzinach 08.00-16.00, tel. 75-7324198, e-mail elektros (at) elektros.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: 10 Marca
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.01.2017
Data dodania oferty pracy: 24.01.2017
Oferta pracy ważna do: 25.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- tworzenie raportów,- kontakt z kontrahentami.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-15 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa strony internetowej, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, kontakt z klientem, fotografowanie produktów
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Brenno (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych w porozumieniem z zarządem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, asystowanie w przygotowywaniu ofert dla klientów i raportów ze sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedażowych; kontakt z pracodawcą e-mailowy s.huzarek (at) carrypetfood.com.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Trzebielino (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów rosyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400-3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 11:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie, w callcenter lub sprzedaży. Wysoka kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
Dbanie o powierzone mienie, bezpieczny transport pojazdu, kontrola dokumentów transportowych, nadzór i pomoc w załadunku i rozładunku towaru, przestrzeganie czasu pracy kierowcy
OLI-TRANS s.c. IZABELA RADECKA-MIKORSKI I MARIA TRZOŃSKA - 2018-02-06 - Obrzębin (wielkopolskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
organizacja czasu wolnego dorosłych i dzieci
NZOZ ORW "FLISAK" s.c. W.Fennig, Z.Kielian, U.Fijałkowska-Tiekiela, Z.Tekiela - 2018-06-01 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
usługi sprzątające, ochrona obiektu
OTIUM Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa ładowarki
Agencja Pracy Kaja - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
Planowanie zleceń transportuKontrola i nadzór nad jakością i terminowością zleconych usług transportowych.Pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych.Monitorowanie poziomu zapasó magaztnowych.Optymalizacja działań i procesów transportowych oraz magazynowych w zakresie ich efektywności i kosztów.Proponowanie działań związanych z optymalizacją magazynu.
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
realizacja zamówień, ofertowanie, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami firmy,
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Piekary Śląskie (śląskie)
Monitoring oraz nadzór nad obiektem.Obsługa pieców centralnego ogrzewania.Praca w systemie 24/48Oferta pracy tymczasowej zgłoszona przez Agencję Zatrudnienia.
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Ropczyce (podkarpackie)
Realizacja założeń sprzedażowych poprzez kompleksową obsługę klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie oferty handlowej, prezentowanie nieruchomości klientom, prowadzenie negocjacji warunków transakcji, kompletowanie dokumentów dotyczących nieruchomości, przygotowywanie dokumentów koniecznych do zawierania umów deweloperskich, umów kredytowych oraz umów końcowych, prowadzenie raportów i zestawień sprzedaży, bieżąca analiza i monitoring konkurencji, działania marketingowe, koordynowanie dodatkowych prac związanych z funkcjonowaniem biura sprzedaży
"Lokum Wiśniewski, Frost" - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
naliczanie i wypłata wynagrodzeń, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, rozliczanie inwentaryzacji, porwadzenie ksiąg inwentarzowych, rozliczanie inwentaryzacji, obsługa funduszu socjalnego pracowników jednostki, prowadzenie dziennika korospondencji
Centrum Usług Wspólnych - 2017-11-21 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- zapewnienie niezbędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia - zapewnienie, organizacja, nadzór nad środkami i procesami transportowymi w firmie
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rokocin (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa kooperacji i zakupów w dziale CNC; szczegóły na spotkaniu z pracodawcą; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-14) i e-mailowy.
Leann Stańczyk Spółka Akcyjna - 2016-01-27 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie korespondencji; przygotowywanie umów; obsługa spotkań i szkoleń; obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; planowanie i organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kokotów (małopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych placówki; współpraca z Komisją ds. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; naliczanie płac dla pracowników placówki; prowadzenie programu "Powiat otwartych szans".
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2018-03-27 - Legionowo (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.Praca we Wrocławiu na okres 3 lat do 14.08.2021r.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa montażu opon przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Świętochłowice (śląskie)
obsluga klientów w salonie Orange
DMG Partners Firma zarządzająca - 2017-08-04 - Lębork (pomorskie)
Dbanie o rozwój serwisów marek odzieżowych, wdrażanie nowych funkcjonalności (kategorie, karty produktu itp). Tworzenie treści i aktualizacja artykułów na blogu w obu serwisach marek w wersji PL i RU. Aktualizacja zdjęć i opisów przy zmianie sezonów (zdjęcia lookbookowe, wizerunkowe i packshoty) w wersjach: PL, EN, RU. Współpraca z zewnętrzną agencja w kwestiach technicznych dbania o serwisy. Wprowadzanie nowych produktów do sklepu (zdjęcia, opisy, cechy, ceny) - B2C, B2B. Odpowiedzialność za sprawdzanie ilości i wprowadzanie do sklepu produktów z poprzednich kolekcji. Tworzenie akcji produktowych na konkretne promocje i działania sprzedażowe. Tworzenie zestawów produktowych na kartach produktu. Koordynacja współpracy z Showroom (aktualizacja stanów magazynowych itd).
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Józefów (mazowieckie)
sprzedaż produktów finansowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Lublin (lubelskie)
Utrzymywanie kontktów ze spedytorami, kontrola transpotru pod względem załadunków, rozładunków oraz kosztów. Przygotowywanie dokumentów przewozowych oraz monitoring terminowości transportu.
Alfa Fruit Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Warzymice (zachodniopomorskie)