SPECJALISTA DO SPRAW KADR Skarżysko-Kamienna oferta pracy 1. BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA; STRONGOWSKA FHU, 2.BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA SEBASTIAN STRONGOWSKI SPÓŁK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa programu płatnik-przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: 1. BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA; STRONGOWSKA FHU, 2.BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA SEBASTIAN STRONGOWSKI SPÓŁK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 33, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obsługa programu płatnik-przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność obsługi programu komputerowego Płatnik
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość kodeksu pracy
Nazwa pracodawcy:
1. BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA; STRONGOWSKA FHU, 2.BFK BIURO RACHUNKOWE ANNA STRONGOWSKA SEBASTIAN STRONGOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
1 Maja 33, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: skarżyski
Gmina pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy:
RACHUNKOWOŚĆ,KSIĘGOWOŚĆ I KONTROLA KSIĄG;DORADZTWO PODATKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 01.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, realizacja strategii handlowej, przygotowywanie ofert handlowych, budowa wizerunku firmy
REMSOD SP Z O O - 2018-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Planowanie Controllingu oraz analizy ekonomiczne.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - 2017-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, fakatury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania);Godziny pracy 7-15
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-08-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-12-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, PRZYJMOWANIE, RALIZOWANIE I OPIEKA NAD ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW, PROJEKTOWANIE PREZENTACJI I OFERT, DORADZTWO ZWIĄZANE Z WYBOREM PRODUKTU, KONTAKT Z KLIENTAMI Z WIELKIEJ BRYTANII, NIEMIEC, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (KIERUNKI POWIĄZANE Z MARKETIINGIEM), DOŚWIADCZENIE W HANDLU I KONTAKCIE Z KLIENTAMI (JAKO SPRZEDAWCA, HANDLOWIEC, DORADCA KLIENTA ITP.), DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA: ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, POLSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie obiektów do sprzedaży, obsługa klientów, tworzenie katalogów aukcyjnych, reklama firmy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)
sprzedaż części do pojazdów samochodowych
PW AUTOS sp. z o.o. - 2019-01-24 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych , świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych dot. merytorycznie SŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń ,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłuzników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
praca w laboratorium protetycznym polegająca na wykonywaniu projektów komputerowych oraz wykonywanie prac docelowych tj. protezy częściowe i całkowite koron i mostków, wykonywania prac biurowych tj. archiwizacja bazy wykonywanych prac, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Dzialania związane z zapewnieniem zgodnosci Systemu Zarządzania Jakością, kontakt z organami nadzoru, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji Księgi Jakości, procedur?
MERCUR TRADE SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-12-07 - Staniszcze Małe (opolskie)
Obsługa strony internetowej i sklepu internetowego, prowadzenie sprzedaży na aukcjach internetowych, prowadzenie działań marketingowych, tworzenie ofert handlowych, wykonywanie zdjęć produktom, pakowanie i wysyłka towaru, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olesno (opolskie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
tworzenie metodyki szkoleń, przygotowywanie projektów szkoleń e-lerningowych, tworzenie testów sprawdzających, tłumaczenie materiałów szkoleniowych i informacji na język angielski
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wpsarcie funkcjonowania działu logistyki firmy, ukierunkowanie na przygotowanie wysyłek zgodnie z harmonogramem oraz wymaganiami klienta, komunikacja z klientem w zakresie obsługi logistycznej (awizacja wysyłek, zmiany w harmonogramie dostaw), przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej, zamawianie transportów, monitorowanie dostaw komponentów
KLIPPAN SAFETY POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:- kontakt z klientem biznesowym- przedstawienie propozycji współpracy - wizualizacja i sprzedaż powierzchni reklamowych - opieka posprzedażowa nad klientem
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista żywienia człowieka
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
asystent rodziny Algorytm art. 51.1
Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim - 2017-06-07 - Janów Lubelski (lubelskie)
- zakup części zamochodowych- budowanie bazy kontrahentów- utrzymywanie kontaktów z klientami i podtrzymanie pozytywnego wizerunku firmy
MOTORCAR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Białystok (podlaskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
dekretowanie, księgowanie, prowadzenie kasy Teatru,prowadzenie rejestrów VAT, ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,obsługa programu płacowego i Płatnik
POLSKI TEATR TAŃCA - 2019-03-12 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja pracy i nadzór nad produkcją; prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Animex Foods Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-15 - Mońki (podlaskie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Józefów (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
RefDo30segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowychoraz uzgadnianie sald z odbiorcami i dostawcami, kontakt z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, sporządzanie zestawień finansowych, archiwizacja dokumentów
BIURO RACHUNKOWE "ATUT"ELŻBIETA BEATA GLINKA - 2017-08-22 - Piaseczno (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I POZYSKIWANIE KLIENTÓW, OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO, OBSŁUGA PROGRAMU KSIĘGOWEGO
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie w mediach interaktywnych, działania medialne w sprawach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsługa klienta, monitoring treści, raportowanie.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym, - obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży, - prowadzenie bazy kursantów w programie, komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami). Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca (at) lektor.com.pl
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. j. - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)