SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Białystok oferta pracy MOTORCAR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - zakup części zamochodowych- budowanie bazy kontrahentów- utrzymywanie kontaktów z klientami i podtrzymanie pozytywnego wizerunku firmy
Data publikacji: 2018-10-15
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: MOTORCAR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42 Pułku Piechoty 8, 15-181 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zakup części zamochodowych- budowanie bazy kontrahentów- utrzymywanie kontaktów z klientami i podtrzymanie pozytywnego wizerunku firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w branży motoryzacyjnej minimum 1 rok; obsługa komputera, internetu; j. angielski na poziomie komunikatywnym
Nazwa pracodawcy:
MOTORCAR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
42 Pułku Piechoty 8, 15-181 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: 42 Pułku Piechoty
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 16.10.2018
Oferta pracy ważna do: 15.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zarządzanie i kierowanie grupą pracowników (9 osób)- przeprowadzanie dezynfekcji i kontrola czystości - zapewnienie standardów bezpieczeństwa i higieny- nadzór nad kąpiącymi się podczas godzin otwarcia- prowadzenie kursu pływania - w razie potrzeby udzielanie pierwszej pomocy- praca ze stażystami, szkolenia techniczne
Stadtservice Oranienburg GmbH - 2017-12-27 - Niemcy (Niemcy)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu analityki procesowej, projektowanie układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów analityki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych, analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, udział w targach i wystawach
HYDRO - FLEX Cezary Mazur - 2016-06-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
-Inspekcje tematyczne obszarów produkcyjnych -Udoskonalaniekorporacyjnego sytemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy-Przygotowanie podstawowych dokumentów operacyjnych z zakresuBHP
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Kłodzko (dolnośląskie)
promowanie Comarch S.A. w mediach i podczas imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych i bieżących zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, bieżąca analiza i kontrola kont księgowych pod kątem zgodności zapisów z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, sporządzanie analiz finansowych, udział w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Bełchatów (łódzkie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2018-03-16 - Tarnów (małopolskie)
jw
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień- przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie bieżącej obsługi ośrodka wypoczynkowego wraz z dokumentacją, prowadzenie marketingu internetowego, bezpośredniego na targach turystycznych oraz u zainteresowanych klientów zorganizowanych na terenie kraju.
Bury-Turystyka S.C. Jan Bury, Łukasz Bury - 2017-04-11 - Zawoja (małopolskie)
Praca w hotelu
ŁUKASZ TERESZCZYK DYNAMICO - 2017-04-03 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Prace pomocnicze na magazynie , utrzymanie czystości, pomocv magazynierowi. Miejsce pracy: Wrocław ul. KrupnicznaKontakt kandydató z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Przyborów (małopolskie)
Zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych, bieżąca konserwacja sprzętu i jego naprawy, kontrola stanu technicznego maszyn, okresowe przeglądy techniczne i kontrola terminów, wprowadzanie usprawnień w procesach produkcyjnych, zbieranie i katalogowanie dokumentacji technicznej wykorzystywanych na terenie przedsiębiorstwa maszyn i urządzeń, a także nanoszenie w niej bieżących aktualizacji. Oczekiwania: wykształcenie techniczne (mechaniczne/elektryczne), uprawnienia elektryczne/energetyczne do 1 kV, doświadczenie w realizacji konserwacji i napraw maszyn i urządzeń, doświadczenie w dziale utrzymania ruchu w zakładzie przemysłowym, samodzielność i zaangażowanie, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, dyspozycyjność.
Z.P.H. Siatex - 2017-04-19 - Zamość (lubelskie)
ZADANIA - udział w przygotowaniu dodatków tematycznych ukazujących się na łamach dzienników - m.in, dotyczących motoryzacji, zdrowia, nieruchomości, zwierząt, turystyki- współpraca z nowymi i stałymi Klientami- przedstawianie rozwiązań reklamowych i doradztwo dla nowych i stałych Klientówpoczątkowo umowa zlecenie max. na 3 miesiące z możliwością skrócenia do 2 m-cy lub 1 m-cakolejna umowa o pracę
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-06-04 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
- Identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie; tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży; analiza skuteczności działań sprzedażowych; weryfikacja działań konkurencji; dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami głównie z krajów wschodnich (m. in. Rosji i Ukrainy); budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło od 15.06.2016 r. do 14.06.2019 r. Praca minimum 100 godzin miesięcznie. Stawka godzinowa rozliczenie miesięczne, 70 godzin / miesięcznie.- Wymagane wykształcenie wyższe dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane zaangażowanie w pracę. Wymagana obsługa komputera. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego oraz białoruskiego w mowie i piśmie. Wymagana średnia znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
Dbanie o zasób spółdzielni.Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spółdzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. eksploatacyjno-technicznych w SML-W Szóstka, w terminie do dnia 16.10.2017r. do godz. 1500.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Czynności windykacyjne. Praca w punkcie stacjonarnym w godzinach 8:00-16:00.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "SKARBIEC" - 2016-05-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży. Planowanie i wdrażanie nowych metod i strategii promocji.
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA "ROSPUDA" W FILIPOWIE - 2017-02-17 - Filipów (podlaskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozpisywanie delegacji służbowych, wprowadzanie i opisywanie Fv kosztowych, raportowanie Fv przychodzących. Nadzór nad korektami, wyposażeniem warsztatów i narzedzi pracowników. Planowanie i nadzór nad terminami badań zdrowotnych, szkoleń i uprawnień pracowników. Współpraca z klientami, dostawcami, podwykonawcami.
NAFTOSERWIS - 2018-08-13 - Koluszki (łódzkie)
opracowywanie założeń finansowych do budżetu Uczelni i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych, monitorowanie budżetu Uniwersytetu zbiorczo oraz w podziale na jednostki, przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych oraz sprawozdań z wykonania planu, analiza materiałów i współudział w opracowywaniu rocznego sprawozdania z działalności uczelni, opracowywanie wzorów planów rzeczowo-finansowych, przedstawienie propozycji zasad kosztów pośrednich
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie sponsorów, poszukiwanie źródeł finansowania (dotacjeunijne, rządowe etc.), kontakt z kontrahentami, przedstawianie ofertypracodawcy, praca w godz. 8-16
Fundacja Football Academy Group - 2016-04-25 - Opole (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Krosno (podkarpackie)