SPECJALISTA DS. PRZEDSIĘBIORSTW KĄPIELOWYCH Oranienburg oferta pracy Stadtservice Oranienburg GmbH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZEDSIĘBIORSTW KĄPIELOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 900 EUR
Zakres obowiązków: - zarządzanie i kierowanie grupą pracowników (9 osób)- przeprowadzanie dezynfekcji i kontrola czystości - zapewnienie standardów bezpieczeństwa i higieny- nadzór nad kąpiącymi się podczas godzin otwarcia- prowadzenie kursu pływania - w razie potrzeby udzielanie pierwszej pomocy- praca ze stażystami, szkolenia techniczne
Data publikacji: 2017-12-27
Lokalizacja: Oranienburg ()
Pracodawca: Stadtservice Oranienburg GmbH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Andre-Pican-Str. 42, 16515 Oranienburg, NiemcyRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zarządzanie i kierowanie grupą pracowników (9 osób)- przeprowadzanie dezynfekcji i kontrola czystości - zapewnienie standardów bezpieczeństwa i higieny- nadzór nad kąpiącymi się podczas godzin otwarcia- prowadzenie kursu pływania - w razie potrzeby udzielanie pierwszej pomocy- praca ze stażystami, szkolenia techniczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 EUR
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRZEDSIĘBIORSTW KĄPIELOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oranienburg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Niemcy
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: ratownik wodny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 EUR
warunkiPracyIPlacy_dodSwiadczenia:
Pracodawca pomaga w znalezieniu zakwaterowania 13 pensjaDodatki za prace nocną oraz w dni wolneDodatki urlopowe
warunkiPracyIPlacy_dodInfoCzasPracy:
Wysokość pensji brutto: min. 1900 Euro/miesiąc
warunkiPracyIPlacy_informacjeOLokalizacji: siedziba główna
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
• Wykształcenie: ratownik wodny lub inne pokrewne np. ukończone studia na AWF• Doświadczenie zawodowe: wymagane minimalne doświadczenie w administrowaniu obiektem basenowym • Znajomość języków: niemiecki – bardzo dobry• Mile widziane prawo jazdy kat. B• Wiedza techniczna z zakresu administrowania obiektem basenowym • Umiejętność przeprowadzania czynności ratowniczych i udzielania pierwszej pomocy • Umiejętność kierowania zespołem; umiejętność podejmowania decyzji; odporność na stres; orientacja na klienta
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Stadtservice Oranienburg GmbH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Filia we Wrocławiu
Adres pracodawcy: Pani Ilka Lorenz 0049 330 157 381 111
Język aplikacji o pracę: niemiecki
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Lorenz (at) erlebniscity.de
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Profil działalności pracodawcy:
Stadtservice Oranienburg GmbH obsługuje baseny rekreacyjne z obiektami sportowymi. Oferuje się gościom różnego rodzaju sporty, saunę i wellness. Szczególną atrakcją jest basen przygodowy.
Oferta zgłoszona przez:
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Filia we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ratownik wodny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.12.2017
Data dodania oferty pracy: 27.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
zagranicznaEures: 1
rodzajOferty_1: EURES
Podobne oferty pracy
Współudział w koordynowaniu działalności sprzedażowej, akcji specjalnych oraz wszelkich działań ukierunkowanych na współpracę z kluczowymi klientami; stworzenie całościowej strategii współpracy z klientami kluczowymi; przygotowywanie prognozy sprzedaży i planów wymiany sprzętu przez kluczowych graczy rynkowych; czynna współpraca z siecią dealerską New Holland Ag, ukierunkowana na współpracę z kluczowymi klientami; obsługa systemów firmowych wykorzystywanych w dzial handlowym; współpraca z grupą regionalnych kierowników sprzedaży w odpowiedniej koordynacji akcji handlowych oraz analizie informacji otrzymywanych od dealerów; przygotowywanie prezentacji dotyczących działalności handlowej; uczestnictwo w imprezach targowych i wystawienniczych; koordynowanie wyjazdów organizowanych dla klientów kluczowych; Bieżąca współpraca z przedstawicielami innych działów w zakresie realizowania wyznaczonych działań.
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-12 - Płock (mazowieckie)
skręcanie krzeseł
WŁODZIMIERZ NIEDŹWIECKI F.T.U.H. "DAGMAL'' - 2016-09-19 - Bralin (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe II stopnia z informacji naukowej i bibliotekoznawstwa (lub studia podyplomowe w wym. kierunku); umiejętność wyszukiwania, gromadzenia, opracowywania, analizy, oceny, selekcji informacji zawartych w źródłach pierwotnych i pochodnych, umiejętność tworzenia opisu bibliograficznego książki, znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość formatu MARC21, znajomość zagadnień bibliometrii: wskaźniki cytowań i indeks Hirscha, biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), swobodna obsługa Internetu, umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, zakres obowiązków: selekcja, opracowywanie (tworzenie opisów niezbędnych do identyfikacji źródeł, klasyfikowanie tematyczne, itp.), analiza artykułów i innych opracowań technicznych, z zakresu działalności Instytutu, wsparcie pracy biblioteki technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej,– naliczanie wynagrodzeń,– sporządzanie list płac,– sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku,– naliczanie urlopów,– rozliczanie wszystkich rodzajów nieobecności,– obsługa umów cywilnoprawnych,– współpraca z instytucjami zewnętrznymi,– sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON,– ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PHU "Partner" sp. z o.o. - 2017-05-23 - Żagań (lubuskie)
prowadzenie szkoleń bhp, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów bhp i prawa pracy, wykonywanie audytów bhp, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów bhp
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-06-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie potraw zgodnie ze standardami w firmie.Dbałość o jakość serwowanych potraw.
P&T INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA" - 2018-08-14 - Gdynia (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych , redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracowników, koordynacjazakwaterowań, wsparcie logistyczne, stały kontakt osobisty i telefoniczny zosoba z Europy Wschodniej. Praca od 8-16
Dreman Bulding sp. z o.o. sp.k. - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie klientów na kursy języka polskiego, budowa zespołu sprzedawców, stworzenie systemu prowizyjnego dla sprzedawców i ich rozliczanie.Umowa o pracę, jedna zmiana w godz. 9:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Działoszyn (łódzkie)
Diagnozowanie problemów ze sprzętem/ oprogramowaniem i siecią oraz proponowanie, telefoniczne, rozwiazań klientom i końcowym użytkownikom;Rozwiązywanie lub przekazywanie incydentów i zapytań właściwym zespołom; Koordynowanie i zarządzanie związkami z dostawcami i wsparcie personelu proponujacemu rozwiazanie problemów ze sprzetem/ oprogramowaniem i siecią; Administrowanie i sprawowanie kontroli nad dostępem użytkownika i wyjściem; Wykorzystanie Systemu Śledzenia Połączeń Telefonicznych w celu monitorowania i zarzadzania problemami i zapytaniami dotyczącymi pracy oraz oferowanie stosownych rozwiazań tychże oraz dalszy nadzór; Ścisła współpraca z pracownikami helpdesk w zakresie szkolenia krzyżowego, doskonalenia i wdrożeń procedur doskonałości operacyjnej i wsparcie pracy zespołowej:Ścisła współpraca z personelem wsparcia w celu uzyskania wiedzy technicznej i ostatecznego rozwiazania powtarzających się problemów; Skuteczne występowanie w charakterze kierownika projektu lub menadżera zespołu projektowego zgodnie z wymogami projektów helpdesku i zadaniami wewnetrznymi; Gotowość zaangażowania się w pracę oraz szkolenie handlowe w celu wzmocnienia umiejętnosci oraz zdolności wsparcia; rozwiazywanie problemów dotyczących urządzeń przenośnych (mobilnych)
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabierzów (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży na rynku wietnamskim, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów w języku wietnamskim, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami, handlowymi oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie relacji z kontrahentami spółki pochodzącymi z UE i Turcji, w szczególności z branży hotelarskiej.3/4 etatuPraca na czas określony: 1 rokGodziny pracy 9:00 - 17:00 9godziny pracy w wybrane dni tyg.)
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad dokumentacją techniczną.Praca od pn do pt w godz. 7-15 na umowę o pracę w Kołobrzegu. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Kompleksowa obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS, w tym: weryfikacja raportów, prowadzenie dokumentacji w języku włoskim, hiszpańskim i angielskim, fakturowanie, wystawianie certyfikatów.- Wynagrodzenie: 3600 zł/brutto (okres próbny), następnie 4000 zł/brutto (po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na 3 miesiące - okres próbny, 1 rok - czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek ścisły). Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku związanym z kontrolą jakości oraz 5 lat na stanowisku związanym z księgowością/rozliczeniami finansowymi. Wymagana biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programów: Microsoft Visio, MiniTab, MS Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi, praca w zespole ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Łódź (łódzkie)
Pakowanie oraz obsługa gilotyny
SFERA FIRMA PRODUKCYJNO-REKLAMOWA JANUSZ TORCHAŁA - 2016-11-03 - Puławy (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji postępowań przetargowych,udział w pracach komisjach przetargowych,przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych,współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej,przygotowywanie wniosków wydatkowych w obszarze zakupów,udział w sporządzaniu analiz i raportów w obszarze zakupów,
Euromasz sp z o o - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
-Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych-Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy-Pomysłowości w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu-Biegłej znajomości języka angielskiego-Samodzielności w prowadzeniu profili w Social Media
P.P.H.U FAST SERVICE Sochoń Tadeusz w Wasilkowie - 2016-11-16 - Wasilków (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie polityki magazynowej(stany magazynowe, dokumentacja sprzedażowa i magazynowa i inne, obsługa magazynowo-sprzedażowa, prowadzenie biura, praca też w terenie woj. podkarpackiegopraca na jedną zmianę od 9.00-17.00
Zakład Obróbki Kamienia Budowlanego Kazimierz Rogala - 2018-03-26 - Przyłęk (podkarpackie)
Spawacz
STALMA Adrian Mitmański - 2017-10-27 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)