SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Wodzisław Śląski oferta pracy MTC Solutions Sp. z. o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przeliczanie czasu pracy, składanie wniosków Wn-D, rozliczanie absencji pracowników, wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych, przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych.
Data publikacji: 2016-02-25
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: MTC Solutions Sp. z. o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kasperczyka 58, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przeliczanie czasu pracy, składanie wniosków Wn-D, rozliczanie absencji pracowników, wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych, przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 16.00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach od 9.00 do 15.00. CV można wysyłać na adres e-mail: wjastrzebska (at) grupamtc.pl.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu COMARCH OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane minimum rok doświadczenia w pracy na wyżej wymienionym stanowisku. Konieczna umiejętność analitycznego myślenia.
Nazwa pracodawcy: MTC Solutions Sp. z. o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Kasperczyka 58, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 9.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Kasperczyka
Numer budynku pracodawcy: 58
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 25.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii. Chęci rozwoju i nastawienia na działanie. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 32-793-77-40) lub e-mail: karina.walus (at) aegonactive.pl
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca biurowa- pomoc głównej księgowej - wypisywanie faktur, przelewów.
AUTO-KOMIS-ZŁOM Skup i Sprzedaż Złomu Alfred Dybaś Trzcinica - 2018-02-27 - Jasło (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
praca na rzecz firmy w zakresie wykonawstwa i obsługi basenów
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Libertów (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie kosztorysów i ofert, współudział w przygotowywaniu i kompletacji dokumentów potrzebnych do sporządzania wycen, bezpośrednie uzgodnienia z klientem w temacie kalkulacji, analiza dokumentacji technicznej
MEBLOFORM sp. z o.o. - 2018-03-05 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa wózka widłowego, obsługa skanera, prace magazynowe.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa klienta
WKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-18 - Raciszyn (łódzkie)
układanie artykułów spożywczych (kiełbas) na linii produkcyjnej, przygotowanie produktów do pakowania, dozowanie artykułów do pudełek, ustawianie parametrów maszyny, nadzorowanie prawidłowej pracy maszyny (czy prawidłowo pakuje, okleja produkty), kontrola przy naklejaniu etykiet i dat na opakowaniach
Gilem Sp. z o.o. - 2018-08-07 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowywanie umów w językach: rosyjskim, ukraińskim, angielskim, bezpośredni kontakt z kontrahentami oraz pracownikami spoza UE
TIMBERWORKS SP z o.o. - 2017-05-08 - Grójec (mazowieckie)
operator automatu gnącego i tnącego stal (bigiel)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "FABET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-26 - Żory (śląskie)
-kontrola surowców, półproduktów i wyrobów gotowych pod względem fizykochemicznym,-weryfikacja zgodności otrzymanych wyników z normami oraz wymaganiami specyfikacji,-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych oraz tworzenie dokumentacji jakościowej, -udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się w trakcie kontroli dostaw, zleceń wewnętrznych zgodnie z harmonogramem badań, -kontrola nad odczynnikami niezbędnymi do wykonywania prac laboratoryjnych,-uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytach oraz szkoleniach obejmujących zakres kontroli jakości
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Żory (śląskie)
obsługa klienta - przyjmowanie zamówień klienta, przyjmowanie oraz obsługa rezerwacji, odbieranie telefonów oraz odpisywanie na e-maile od klientów zagranicznych, przygotowywanie materiałów marketingowych dla klienta rosyjskiego
BAR PRZYSTAŃ Kaniewscy & Juszczakiewicz Spółka Cywilna - 2016-09-21 - Sopot (pomorskie)
szycie tapicerki meblowej
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „IZA” Izabela Wilczyńska - 2016-01-25 - Łęgajny (warmińsko-mazurskie)
-tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością wg IFS, - tworzenie i akceptacja opakowań marki własnej i marek sieci zgodnie z obowiązującym prawem, - nadzór nad zapisami Systemu Zarządzania Jakością, - wdrażanie metod poprawiających funkcjonowanie Systemu Jakości,- kontrola jakościsurowców i wyrobów gotowych,- udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, - szkolenie pracowników z zagadnień dotyczących systemu Współpraca z jednostkami zewnętrznymi pod kątem Systemu Jakości, - Przedstawicielstwo Spółki ds. IFS/International Food Standard/,- reprezentowanie Spółki przed Urzędami,- nadzorowanie systemów sieci handlowychw zakresie specyfikacji surowców.
SAWEX Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Kościerzyna (pomorskie)
Przygotowanie i realizacja zamówień publicznych wynikających z przepisów ustawy „Prawo Zamówień Publicznych ”oraz Regulaminu wewnętrznego, Przygotowanie i rozliczanie wniosków o dofinansowania zewnętrzne, Prowadzenie rejestru zamówień publicznych prowadzonych w Centrum Rzeźby Polskiej, Prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism urzędowych i sprawozdań okresowych i rocznych oraz przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów dotyczących stanowiska pracy i inne
Centrum rzeźby Polskiej w Orońsku - 2017-03-24 - Orońsko (mazowieckie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Działania marketingowe i nawiązywanie kontaktów w zakresie reklamy prasowej w Tygodniku 7DNI.
F.H.U. MICROPRO - 2017-02-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, negocjowanie cen, terminów, warunków dostaw, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, koordynowanie procesów produkcji pod kątem terminów realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Podchyby (świętokrzyskie)
Kontrola jakości. Sporządzanie dokumentacji jakościowej, według procedur ISO9001:2008 i TS tj. dokumentacja PPAP (m.in. FMEA, SPC). Praca w środowisku IMDS. Rozpatrywanie reklamacji metodą 8D. Współpraca z odbiorcami i dostawcami w sprawach jakościowych. Odczytywanie rysunków technicznych. Rozwiązywanie problemów związanych z produkcją, rozwojem produktu, wysoką jakością i zadowoleniem klientów. Uczestnictwo w próbach technologicznych i przygotowanie dokumentacji na temat uruchomienia nowego produktu.
PPHU "METALIMPEX" J.G. Chmielewscy Sp. Jawna - 2016-02-19 - Zawonia (dolnośląskie)
1.Opracowywanie kompleksowych zleceń HR przy uwzględnieniu regulacji i procedur wewnątrzorganizacyjnych (procesy migracyjne)2.Udzielanie odpowiedzi klientowi wewnętrznemu w sposób profesjonalny zarówno telefonicznie jak i mailowo w językach: ukraińskim, rosyjskim, angielskim i polskim3.Świadczenie usług na najwyższym poziomie gwarantujące satysfakcje klienta4.Nadzorowanie ciągłości dokumentów warunkujących legalność pracy w Polsce, w tym kontrola terminów wiz, oświadczeń, zezwoleń5.oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Lublin (lubelskie)
Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta, profesjonalne prezentowanie nieruchomości, budowanie trwałych relacji z klientem, obsługa biura sprzedaży.
NORD HOUSE SP. Z O.O. - 2016-01-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gomunice (łódzkie)
publikacja treści internetowych, ofert, marketing internetowy, angażowanie klienta w internecie, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
KONTAKT TELEFONICZNY, MAILOWY I BEZPOŚREDNI Z KLIENTEM. NAWIĄZYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI. REALIZACJA ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
KBS CONSTRUCTION MICHAŁ STRZELCZYK - 2018-02-06 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)