SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM (J.NIEMIECKI) M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM (J.NIEMIECKI) M/K
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-12-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM (J.NIEMIECKI) M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży. Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1. Obowiązki: telefoniczny kontakt z klientami w języku niemieckim (połączenia wychodzące), koordynacja zamówień klientów w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; doradztwo klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami. Pracodawca oferuje atrakcyjny system premiowy, benefity. Kontakt z pracodawcą CV na e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/N/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 09.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
analizowanie rynku potencjalnych dostawców i odbiorców technologii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska:Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych,Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży,Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie relacji biznesowych,Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,Dobre warunki wynagrodzenia oraz atrakcyjny system premiowy,Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,Niezbędne narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop). Wymagania:Doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem Klientów w branży reklamowej min. 2 lata,Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne,Nastawienie na skuteczną realizację celów,Umiejętność nawiązywania kontaktów biznesowych i prowadzenia negocjacji.Miejsce pracy: Wrocław Kontaktv kandydatów z pracodawcą: 790 703 500Oferta w sali: C
tuWroclaw.com Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z O.O. należąca do międzynarodowego koncernu SGL GROUP THE CARBON COMPANY globalnego lidera w zakresie produkcji wyrobów z węgla i grafitu poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku:SPECJALISTA DS. PERSONALNYCHMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA:- Prowadzenie całości spraw związanych z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników- Wprowadzanie i aktualizacja zapisów w programie kadrowo-płacowym- Prowadzenie oraz archiwizowanie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz personalnych- Realizowanie planów szkoleniowych oraz organizowanie spotkań informacyjno-instruktażowychWYMAGANIA:- Wykształcenie wyższe o profilu zarządzanie personelem, socjologia lub pokrewnym- Doświadczenie - 2 lata pracy w dziale personalnym, APT lub firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe- Bardzo dobra znajomość regulacji z zakresu prawa pracy- Umiejętność organizacji pracy ze szczególnym uwzględnieniem właściwego ustalania priorytetów- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym B2- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych oraz programu Excel- Gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w nadgodzinach (sporadycznie)- Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracyFIRMA OFERUJE:- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie- Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju- Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjność-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)do dnia 27.03.2018 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.comOsoby aplikujące na stanowisko proszone są o umieszczenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)."
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Zbieranie informacji oraz badanie potrzeb potencjalnych klientów. Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami. Tworzenie i aktualizacja baz klientów firmy. Bezpośrednia współpraca z działami PR i marketingu. Przygotowywanie ofert oraz materiałów prasowych. Pomoc w przygotowaniu kampanii marketingowych i materiałów promocyjnych. Przeprowadzanie wywiadów oraz organizacja konferencji prasowych. Wizyty handlowe u klientów oraz reprezentacja firmy na eventach.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia (700 do 1000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe: Dziennikarstwo lub Nauki Społeczne lub Marketing lub Politologia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów z przedstawicielami zarządów spółek i władzami samorządu. Umiejętność budowania i utrzymywania stałych relacji, swobodne formułowanie myśli i redagowania tekstów promocyjnych. Wymagana wysoka kultura i prezencja, umiejętność negocjacji, wysoka odporność na stres. Umiejętność kreatywnego myślenia ze zmysłem estetycznym. Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach pod presją czasu. Posiadanie wysokich umiejętności perswazji. Wymagana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
kontakt telefoniczny z dłużnikami jak i z klientami firmy, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Sosnowiec (śląskie)
-pozyskiwanie zleceń transportowych -znajomość języka francuskiegoWARUNEK KONIECZNY !!!, - mailowa telefniczna korespondencja zzagranicznymi kontrahentami, - kontakt z firmami specycyjnymi, -koordynowanie zleceń specyjnych- załadunek - rozładunek
CAT-SERVICE DAMIAN BERA - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Przygotowanie projektów pism i dokumentów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie - 2018-04-23 - Głogów (dolnośląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie terapii zajęciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2017-09-15 - Filipów (podlaskie)
Wprowadzanie nowych zamówień do systemu oraz ich aktualizacja oraz szereg czynnośći potrzebnych dla prawidłowego funkcjonowania planu produkcyjnego
Plastmoroz Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu automatyki napędowej i rozdzielnic energii, projektowanie układów automatyki napędowej i rozdzielnic energii, realizacja i wdrażanie układów automatyki napędowej i rozdzielnic energii na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa bezpośrednie klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Jaworzno (śląskie)
- tłumaczenie dokumentacji- logistyka- zamawianie towaru- kontakty telefoniczne z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Klimkówka (podkarpackie)
jw.
WORK FAMILY BARTOSIEWICZ & ADRIAN KOŚCIELSKI - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Józefów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, Współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarzadem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Zamość (lubelskie)
sprzedaz specjalistyczna - narzędzia; prace biurowe, fakturowanie, kontakt osobisty i telefoniczny z klientem
PROCENT s.c. Klimczak&Klimczak - 2018-02-08 - Trzebinia (małopolskie)
pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami RP, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" SP. Z O.O. W GWIZDAJU - 2016-02-22 - Gwizdaj (podkarpackie)
Prowadzenie spraw pracowniczych i adminiostracyjnych
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-03-27 - Przemyśl (podkarpackie)
Analiza danych z programu SAP (aktywności towaru z magazynu, interwencji serwisowych, obsługi logistycznej) za pomoca Excel, tworzenie czytelnych wykresów i wskaźników KPI, dyspozycyjność do wykonywania pracy dla działu serwisu firmy Tornos. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji. Przygotowanie protokołow, raporów, biuletynow, kwestionariuszy, słownych instrukcji.Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień).Pomoc w organizacji szkoleń pracowników lub wolontariuszy.Zdolność do wykonywania poufnych informacji. Korespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecie.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie woparciu oumowę opracę..Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etat. Możliwośćzdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w Szwajcarii. Miłą atmosferę wpracy. Wynagrodzenie poufne-do negocjacji. Cv w języku polskim i angielskim lub niemieckim na adres victor.g (at) tornos.comsala E, C, H,D
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Komunikacja w języku angielskim z kontrahentami firmy. Sporządzanie ofert handlowych oraz zapytań, doradztwo handlowe i techniczne w zakresie sprzedaży produktów. Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów.
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z asortymentem towarowym, pomoc przy zamawianiu towaru, pomoc przy metkowaniu towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
•poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)