SPECJALISTA/ INSTRUKTOR PRACOWNI MUZYCZNO-TEATRALNEJ Filipów oferta pracy Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach
Stanowisko: SPECJALISTA/ INSTRUKTOR PRACOWNI MUZYCZNO-TEATRALNEJ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie terapii zajęciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Data publikacji: 2017-09-15
Lokalizacja: Filipów (podlaskie)
Pracodawca: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Stefana Batorego 25, 16-424 Filipów, powiat: suwalski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie terapii zajęciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA/ INSTRUKTOR PRACOWNI MUZYCZNO-TEATRALNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Filipów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suwalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Filipów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: terapeuta zajęciowy*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Terapeuta zajęciowy* (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Psycholog
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, specjalizacja: pedagogika specjalna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoba powinna mieć wykształcenie policealne (terapia zajęciowa) lub wyższe o kierunku psychologia lub pedagogika specjalna. Umiejętność organizowania i prowadzenia zajęć terapeutycznych, treningi indywidualne, praca środowiskowa z rodzicami, opracowywanie programów rehabilitacji. Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, terminowość. Mile widziane umiejętności teatralne i muzyczne.
Nazwa pracodawcy:
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 62, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Suwałki
Gmina pracodawcy: Suwałki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suwałki
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: terapeuta zajęciowy*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.09.2017
Data dodania oferty pracy: 12.09.2017
Oferta pracy ważna do: 12.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do KlientaAktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2016-02-12 - Złotów (wielkopolskie)
Dbanie o relacje z klientami, kontrola i monitoring realizacji zamówień zagranicznych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Lisków (wielkopolskie)
realizacja zadań w ramach projektów z zakresu technologii kosmicznych podjętych we współpracy z instytucjami polskimi oraz europejskimi, pozyskiwanie projektów, udział w spotkaniach branżowych, monitorowanie programów polskich i europejskich
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Utrzymywanie czystości terenu wokół jednostki wojskowej. Koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów. Transport odpadów zielonych za pomocą ciągnika z przyczepą.
Lux Medical Care sp.z.o.o. - 2016-05-16 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Stworzenie bazy klientów, rozmowy handlowe, zawieranie kontraktów handlowych. Wymagania: wykształcenie min, średnie (ekonomiczne), znajomość języka rosyjskiego w stopniu biegłym, ukraińskiego w stopniu biegłym oraz polskiego w stopniu dobrym, dodatkowo: wiedza z zakresu dziedziny ekonomiczno-finansowej krajów byłego związku radzieckiego. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: PIEKARNIA.PELLOWSKI (at) WP.PL
Invest Pel -Janusz Pellowski - 2016-02-05 - Wejherowo (pomorskie)
-tworzenie ofert sprzedaży -aktywne pozyskiwanie nowych obdiorców-przyjmowanie reklamacji -podejmowanie działąń w celu zwiększenia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
ocena jakościowa surowca, kalibrowanie jeli baranich
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-03-22 - Kaszczor (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie - budownictwo, min. 2 lata doświadczenia w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej - beton, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: sprzedaż materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy jan.goppold (at) globalbetonpl.pl.
GLOBAL BETON.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Rybnik (śląskie)
Obsługa systemu obiadowego, zbieranie wpłat za obiady, obsługa programu Gdańskiej platwormy edukacyjnej, rozliczanie programów "Szklanka mleka" i "Owoce w szkole", obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie, realizacja i sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
- nadzorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw od dostawców- pozyskiwanie nowych dostawców- kontakt z dostawcami, wysyłanie zapytań ofertowych- wystawianie dokumentów magazynowych oraz kompletowanie dokumentów zakupu- ustalenie i negocjowanie warunków handlowych, warunków jakościowych i terminów wykonania- opracowywanie zamówień zakup i umów handlowych- nadzór nad warunkami wykonania (technicznymi, jakościowymi i terminowymi) określonymi w zamówieniu lub umowie- organizacja dostaw, rozliczanie budżetu
"TRANSSYSTEM" SP. Z O.O. W WOLI DALSZEJ - 2016-02-18 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Przygotowanie dokumentacji do wykonania płytek w programach UCAM, CAM 350, tj. programów sterujących wiertarkami i frezerkami numerycznymi, fotoploterem oraz dokumentacji rysunkowej i danych do testowania elektrycznego i optycznego płytek. Wynagrodzenie: 2300 zł brutto - w okresie próbnym. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: p. Sylwia Herka - sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw w Projekcie, - monitoring realizacji umów zawartych w Projekcie, - wykonywanie prac mających na celu wyłonienie wykonawców usług/dostaw na potrzeby Projektu, - prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór usług/dostaw dla Projektu, - współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR, - współpraca z zespołem projektowym w celu opracowywania raportów, - współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa, - monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych dla Interesariuszy Projektu, - prowadzenie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji Projektu we współpracy z zespołem projektowym, - sporządzanie dokumentów formalnych związanych z realizacją zadań projektowych, - inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+, - współpraca z Beneficjentami Programu LIFE w zakresie powierzonych obowiązków, - udział w szkoleniach związanych z powierzonymi obowiązkami, - wsparcie Biura Projektu w wykonywaniu prac administracyjnych oraz wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonych.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2019-03-25 - Raszyn (mazowieckie)
Kontakt osobisty lub telefoniczny:516004848.Praca na pełny etat w systemie jednozmianowym w godz.7:00-15:00.Zakres obowiązków według stanowiska.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-21 - Andrychów (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
pielęgnacja zieleni, koszenie trawników, praca fizyczna przy zakładaniu ogrodów
GARTENIA PROJEKTOWANIE I ZAKŁADANIE TERENÓW ZIELENI NATALIA TETZLAFF-KIEĆ - 2019-05-28 - Chojniczki (pomorskie)
wykonywanie prac związanych z naprawami i przeglądami taboru kolejowego, głównie lokomotyw spalinowych i elektrycznych
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praconik odpowiedzialny bedzie za obsługę klienta w firmie oraz korespondencja mailowa i telefonicznaRealizacja zamówień w Polsce i za granicąProwadzenie dokumentacji sprzedażowej firmyPrzygotowywanie ofert dla klientów
TECHNIKA PE KAROLINA JANAS - 2018-10-12 - Tuchom (pomorskie)
nauczyciel wychowania fizycznego
ZESPÓŁ SZKÓŁ w Żarowie - 2016-08-18 - Żarów (dolnośląskie)
Naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń osobowych pracowników teatru,Rozliczanie i wypłacanie wynagrodzeń bezosobowych na podstawie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło, honoraria autorskie),Rozliczanie i wypłacanie należnych zasiłków ZUS,Rozliczanie i odprowadzanie należnych składek ZUS, w tym obsługa dokumentów ubezpieczeniowych w programie Płatnik,; Rozliczanie i odprowadzanie należnych zaliczek na podatek dochodowy PIT, w tym sporządzanie elektronicznych deklaracji i informacji podatkowych m.in. PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR, IFT-1R,; Rozliczanie i odprowadzanie potrąceń z wynagrodzeń z tytułu zajęć komorniczych, wkładów i pożyczek PKZP, składek na PZU, składek związkowych,; Ewidencja księgowa list płac,; nne pomocnicze czynności związane z rozliczaniem wynagrodzeń pracowników, wystawianie dokumentów Rp-7, zaświadczeń o zarobkach, pism z objaśnieniami itp.Wypełnianie sprawozdań statystycznych GUS z zakresu wynagrodzeń,; Okresowe zastępowanie innych pracowników z działu księgowości (w czasie ich nieobecności związanej z chorobą lub urlopem).praca w godz. 7-15
Opolski Teatr Lalki I Aktora im. Alojzego Smolki - 2018-11-15 - Opole (opolskie)
-Realizacja polityki kadrowej, socjalnej i szkoleniowej-Prowadzenie ewidencji pracowników i ich akt osobowych-Opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych firmy-Współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z potrzeb działu kard i innych komórek organizacyjnych-Współpraca z biurem rachunkowym
EVOLTAIC Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
sprzedaż art. w sklepie Żabka
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Grzegorz Józefowicz - 2019-07-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Kontakt z klientami (telefoniczny, mailowy)
- Aktywna sprzedaż produktów firmy dla kluczowych klientów
- Budowanie trwałych relacji z klientami
- Pozyskiwanie nowych klientów
SUNRISE IT - 2015-11-23 - Kalisz (wielkopolskie)
1. Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.2. Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.3. Pozyskiwanie nowych klientów.4. Pozyskiwanie sponsorów.5. Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.6. Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.7. Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICA8. Analiza obecnych trendów w branży.9. Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.10. Przygotowywanie informacji na stronę internetową11. Współpraca z mediami12. Zapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.13. Zarządzanie powierzchnią reklamową.14. Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.15. Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.16. Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.17. Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątającej.18. Wykonywanie innych poleceń dyrektora zakładu.Kandydat będzie wyłoniony w drodze naboru, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1241
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-09-29 - Gorzyce (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji studentów zgodnie z przepisami prawa,przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez dziekana,dokumentowanie przebiegu studiów. gromadzenie i archiwizowanie protokołów egzaminów i zaliczeń. przygotowywanie i doręczanie decyzji w indywidualnych sprawach studenta związanych z tokiem studiówobsługa studentów studiów dziennych i zaocznych.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-11-23 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. zaopatrzenia i zamówień
Brilliantmodule Sp. z.o.o - 2015-12-08 - Skawina (małopolskie)
- wyszukiwanie dotacji unijnych, ministerialnych, samorządowych o profilusportowym - wyszukiwanie potencjalnych sponsorów mikroregionalnych,makroregionalnych oraz ogólnopolskich - pisanie wniosków o dotacjeprzedstawianie oferty sponsoringowej kontakt mailowy i telefoniczny zpotencjalnymi sponsorami Zapewniamy: - stałe miesięczne wynagrodzenieplus bardzo atrakcyjny system prowizyjny - stałe godziny pracy - przyjazneśrodowisko pracy szansę na rozwój - udział w najdynamiczniejrozwijającym się projekcie sportowym w Polsc, praca w godz.8-16
Fundacja Football Academy Group - 2017-02-06 - Opole (opolskie)
BADANIE POTRZEB RYNKU W SEKTORACH ZGODNYCH Z PROFILEM DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA, AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI, RAPORTOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH
METALSPRZĘT SP. Z O.O. - 2016-06-27 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych w firmie, organizowanie transportu i dystrybucji towarów, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień i zleceń transportowych, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną i optymalizującą koszty transportu
COMPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Falenty Duże (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, obsługa biura
kontakt przez OHP - 2018-10-04 - Racibórz (śląskie)