SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (W SZCZEGOLNOŚCI ZAMÓWIEŃ PUBLICZYCH) K/M Raszyn oferta pracy INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (W SZCZEGOLNOŚCI ZAMÓWIEŃ PUBLICZYCH) K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw w Projekcie, - monitoring realizacji umów zawartych w Projekcie, - wykonywanie prac mających na celu wyłonienie wykonawców usług/dostaw na potrzeby Projektu, - prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór usług/dostaw dla Projektu, - współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR, - współpraca z zespołem projektowym w celu opracowywania raportów, - współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa, - monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych dla Interesariuszy Projektu, - prowadzenie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji Projektu we współpracy z zespołem projektowym, - sporządzanie dokumentów formalnych związanych z realizacją zadań projektowych, - inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+, - współpraca z Beneficjentami Programu LIFE w zakresie powierzonych obowiązków, - udział w szkoleniach związanych z powierzonymi obowiązkami, - wsparcie Biura Projektu w wykonywaniu prac administracyjnych oraz wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonych.
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Raszyn (mazowieckie)
Pracodawca: INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw w Projekcie, - monitoring realizacji umów zawartych w Projekcie, - wykonywanie prac mających na celu wyłonienie wykonawców usług/dostaw na potrzeby Projektu, - prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór usług/dostaw dla Projektu, - współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR, - współpraca z zespołem projektowym w celu opracowywania raportów, - współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa, - monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych dla Interesariuszy Projektu, - prowadzenie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji Projektu we współpracy z zespołem projektowym, - sporządzanie dokumentów formalnych związanych z realizacją zadań projektowych, - inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+, - współpraca z Beneficjentami Programu LIFE w zakresie powierzonych obowiązków, - udział w szkoleniach związanych z powierzonymi obowiązkami, - wsparcie Biura Projektu w wykonywaniu prac administracyjnych oraz wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + opieka medyczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH (W SZCZEGOLNOŚCI ZAMÓWIEŃ PUBLICZYCH) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Raszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, w tym zamówienia publiczne), znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość języka angielskiego. Obowiązki: wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw w Projekcie, - monitoring realizacji umów zawartych w Projekcie, - wykonywanie prac mających na celu wyłonienie wykonawców usług/dostaw na potrzeby Projektu, - prawidłowe wyspecyfikowanie, nadzór nad realizacją i odbiór usług/dostaw dla Projektu, - współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR, - współpraca z zespołem projektowym w celu opracowywania raportów, - współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa, - monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych dla Interesariuszy Projektu, - prowadzenie, organizowanie, nadzorowanie i kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji Projektu we współpracy z zespołem projektowym, - sporządzanie dokumentów formalnych związanych z realizacją zadań projektowych, - inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+, - współpraca z Beneficjentami Programu LIFE w zakresie powierzonych obowiązków, - udział w szkoleniach związanych z powierzonymi obowiązkami, - wsparcie Biura Projektu w wykonywaniu prac administracyjnych oraz wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez przełożonych.[Zgłoszenia: d.korzybski (at) ibles.waw.pl, 22 715 06 02]
Nazwa pracodawcy: INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Raszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Raszyn
Ulica pracodawcy: Braci Leśnej
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 28.03.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż systemów bezpieczeństwa i IT (alarmów, telewizji przemysłowej). Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne elektroniczne, preferowane wykształcenie wyższe elektroniczne. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
JURYS Sp. ZO.O. - 2016-02-24 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów, wyszukiwanie zleceń na samochody flotowe
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Nowy Targ (małopolskie)
praca biurowa, wykonywanie rozmów w języku angielskim, praca przy komputerze
FIGO JOBCENTER Tomasz Dąbrowski - 2016-03-24 - Jaworzno (śląskie)
Utrzymanie relacji biznesowych z klientami z zagranicy, komleksowa obsługa zamówień , współdziałanie z innymi działami firmy, wystawianie dokumentów sprzedażowych, organizacja transportów zagranicznych, negocjowanie umów i kontraktów, obsługa odpraw celnych z klientami z poza UE. Praca w godz. 7:30-15:30.
SABA Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Płock (mazowieckie)
Kontrolowanie przebiegu prac polowych,nawożenia,zbioru roślin,produkcji pasz objętościowych
Kombinat Rolny Szestno Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Boże (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
aktualizacja i przyjmowanie rezerwacji;aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie kontrachentów w segmencie turystycznym
AMW REWITA Sp. z o.o - 2018-11-29 - Hel (pomorskie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy. Wynagrodzenie 2400+premia.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-02-06 - Krosno (podkarpackie)
tworzenie oraz zarządzanie stronami WWW oraz sklepem internetowym
DARIUSZ KACZMARCZYK GREEN VALLEY - 2018-08-24 - Radomsko (łódzkie)
Koordynowanie szkoleń specjalistycznych dla pielęgniarek i położnych. Praca od poniedziałku do soboty w godzinach 8-16
LIMED Kształcenie Ustawiczne Dorosłych - 2016-04-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt w Dom Wczasowy "WAM" oddział Rewita Jurata
DW WAM SP.ZO.O. O/WDW JURATA - 2017-01-13 - Jurata (pomorskie)
PROWADZENIE I OBSŁUGA SEKRETARIATU SZKOŁY, PROWADZENIE SPRAW UCZNIOWSKICH, EWIDENCJONOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI, SPRAWY KADROWE NAUCZYCIELI I PRACOWNIKÓW, OBSŁUGA PROGRAMÓW NABÓR, ISEKRETARIAT, KADRY, SIO, TERMINOWE WYKONYWANIE ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z POTRZEBY PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA SZKOŁYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, REDAGOWANIA PISM URZĘDOWYCH,INTERPRETOWANIA PRZEPISÓW, ZNAJOMOŚĆ PROBLEMATYKI OŚWIATOWEJ, PRZEPISÓW PRAWA OŚWIATOWEGO, KARTY NAUCZYCIELA I KODEKSU PRACYWYNAGRODZENIE: 2.800,00 ZŁ + PREMIA + WYSŁUGAPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 42 IM. STEFANII SEMPOŁOWSKIEJ - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
ORGANIZACJA ODPRAW CELNYCH PRZY EKSPORTACH, IMPORTACH ORAZ TRANZYTACH. WYPISYWANIE CMR,TIR,EX
IndiGGo Sp.z o.o. - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, obsługa klienta detalicznego i hurtowego, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji biurowej.Wykształcenie:wyższe lubśrednie, prawo jazdy kat.B, znajomość języków obcych mile widziana, dyspozycyjność.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-01-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Obsługa klienta internetowego przez telefon i maili,- Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
Osoba do działu eksportu, kontakt z klientem, praca biurowa, obsługa klienta od przyjęcia zamówień do wysyłki towaru, mile widziane doświadczenie w branży meblowej.
MYSOFA Spółka Akcyjna - 2016-02-19 - Królewska Wola (dolnośląskie)
- organizacja aktywnej sprzedaży- tworzenie i składanie ofert handlowych- dobór i typowanie części zamiennych- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-13 - Lipnik (świętokrzyskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Slowacji oraz Niemiec, kontrola jakości i ilości towaru, wspólpraca z klientami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagowej, wysyłanie raportóworaz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola dokumentacji przewozowej, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zaleceń transpotrowych Praca w delegacji Teren kraju, Cech, Słowacji i Niemiec
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, pomiar u klienta, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych
PBM SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Kolonowskie (opolskie)
przygotowanie ofert ubezpieczeniowych, zawieranie umów ubezpieczenia z klientem indywidualnym oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, administrowanie zawartymi umowami ubezpieczeniowymi, posprzedażna obsługa klienta, realizacja planów sprzedażowych poprzez aktywne pozyskiwanie klientów
Eurohome Beata Nowak - 2018-10-08 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych w firmie
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Przemyśl (podkarpackie)
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-09-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Ochrona obiektów. Praca na umowę o pracę do godz. 22:00 w Kołobrzegu, równiez w dni wolne.
Taurus Ochrona Poland sp. z o.o. - 2016-12-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)
tworzenie instrukcji obsługi, tworzenie kart katalogowych
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-04-12 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Olsztyn (śląskie)
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji oraz protokołowanie komisji i posiedzeń Powiatowego Zespołu ds.orzekania niepełnosprawności. Przygotowanie i wpisywanie dokumentów dotyczących kart parkingowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)