SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Opole oferta pracy P.P.H ADA HENRYKA WĘGRZYNOWSKA HURTOWNIA OPAKOWAŃ
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: wdrożenie sklepu internetowego oraz pilnowanie procesów wynikających z niego kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez Internet prowadzenie sklepu internetowego aktualizowanie strony internetowej realizowanie sprzedaży za pomocą serwisów aukcyjnych umieszczanie w ofercie produktów lub usług do sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie aktywności klientów opracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży
Data publikacji: 2020-08-12
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: P.P.H ADA HENRYKA WĘGRZYNOWSKA HURTOWNIA OPAKOWAŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niemodlińska 79, 45-864 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wdrożenie sklepu internetowego oraz pilnowanie procesów wynikających z niego kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez Internet prowadzenie sklepu internetowego aktualizowanie strony internetowej realizowanie sprzedaży za pomocą serwisów aukcyjnych umieszczanie w ofercie produktów lub usług do sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie aktywności klientów opracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|6
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
P.P.H ADA HENRYKA WĘGRZYNOWSKA HURTOWNIA OPAKOWAŃ
danePracodawcy_nip: 7540268520
danePracodawcy_regon: 530574251
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Składowa 11a, 45-125 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 11a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.08.2020
Oferta pracy ważna do: 20.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?17defaa288010c62e7f789456a39b2d0
Podobne oferty pracy
Sprzedaż paszy i karmy dla zwierząt domowych
F.H.U. VetRol Sylwia Zych - 2017-02-01 - Sokolniki (podkarpackie)
monitorowanie i rozliczanie wydatków, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowywanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, opisywanie dokumentów księgowych, dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W LUBLINIE - 2016-02-03 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw analiz
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kościan (wielkopolskie)
rozmowa z klientem- stały kontakt,planowanie tras,rozliczenie kierowców,współpraca z przewoźnikiem,prowadzenie biura,obsługa programu "Przewozy pasażerskie"
KONICZYNKA Stegemoller Elżbieta - 2016-07-04 - Rychnowy (pomorskie)
Weryfikacja dokumentacji podatkowej, uzupełnianie infromacji podatkowych w systemie na podstawie dostarczonej dokumentacji. Analiza otrzymanych dokumentów.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami, wyszukiwanie nowych klientów, tworzenie bazy danych kontaktowych do klientów, wykonywanie połączeń telefonicznych w celu nawiązania współpracy z nowymi klientami.
Bezpieczne.it Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Szewce (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i ZUS
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2018-03-27 - Częstochowa (śląskie)
Sprawne zarządzanie lokalami mieszkalnymi, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnot mieszkaniowych, spodzadzanie harmonogramu zebrań wspólnot mieszkaniowych, przygotowanie dokumentów do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej, przejmowanie w zarząd nieruchomości gminnych oraz nieruchomości należacych do wspólnot mieszkaniowych, obsługa procesu zawierania i rozwiązywania umów, przeprowadzanie wywiadu środowiskowego, przyjmowanie i merytoryczne rozpatrywanie interwencji i wniosków w sprawach związanych z ekploatacją budynków i lokali, utrzymanie nieruchomości w stanie wymaganym przepisami prawa
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ Sp.z o.o - 2019-04-05 - Skawina (małopolskie)
kontakt z klientem zagranicznym, opisy zamówień, przyjmowanie zamówień, konwersacja z zagranicznym klientem, mile widziane pozyskiwanie nowych klientów
P.H.U. "MAGOT" - Jan Bożek - 2017-03-06 - Myszków (śląskie)
utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, obsługa strony - zajmowanie się stroną reklamową, sprzedaż produktów, obsługa nowego klienta, wprowadzenie w zakres usług, obsługa klienta zagranicznego, dbanie o zaopatrzenie miejsca pracy, analizowanie rynku i innych ofert
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA KLIENTA, ODBIÓR TOWARU, WYKŁADANIE TOWARU, DBANIE O CZYSTOŚĆ NA STANOWISKU PRACY
FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA "OMICRON" Sławomir Giełbaga - 2018-11-21 - Hyżne (podkarpackie)
czynności związane z obsługa linii produkcyjnej, obsługa pras, kontrola jakościowa
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2016-03-08 - Świdnica (dolnośląskie)
- Koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnienia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,- Koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,- Opracowywanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budżetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskami dotyczącymi dalszej jego realizacji w celu zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,- organizowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapozniania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-04-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
Salezjański Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2019-07-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego. Promowanie produktów i usług z oferty firmy. Tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej. Poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych. Pomoc w realizacji określonych projektów. Pozyskiwanie nowych klientów. Współpraca z firmami zewnetrznymi. Przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych w zwiążku z powyższym wymagana jest znajomość języka chińskiego gdyż potencjalni klienci to obywatele Azji.
J-MAXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-07 - Kozery (mazowieckie)
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów - Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych- Przygotowywanie ofert handlowych- Prowadzenie negocjacji handlowych- Monitorowanie rynku i analiza konkurencji- Godziny pracy 8.00- 16.00
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Trzebielino (pomorskie)
Nadzór nad parametrami obróbki cieplnej.Definiowanie parametrów obróbki cieplnej dla nowych wyrobów.Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych.
kontakt przez PUP - 2019-12-18 - Kutno (łódzkie)
- współtworzenie kampanii marketingowych- uczestnictwo w zarządzaniu francuski serwisem internetowym- współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowych dla marek prowadzących sprzedaz na rynku francuskim- prowadzenie działań zwiększających konwersjii na sprzedaż w Social Media ( Facebook, Google+, Pinterest, Twitter)- zarządzanie terścią naszych stron www i blogów- wspieranie i pomaganie naszemu klientowi
CYFROWA FOTO - 2017-02-07 - Zaczernie (podkarpackie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym francuskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Przekazywanie informacji klientom. Współpraca z klientami, przyjmowanie zleceń, reklamacji. Wprowadzanie danych do systemu.
Remondis Otwock sp z o o - 2018-03-24 - Otwock (mazowieckie)
obsługa klienta, współpraca oraz pozyskiwanie nowych klientów, obsługa działu handlowego.
Albert - Polska Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Dobczyce (małopolskie)
- nadzór merytoryczny nad przestrzeganiem przepisów BHP,- sporządzanie analiz wypadków w drodze do/z pracy,- prowadzenie rejestru chorób zawodowych,- doradztwo w zakresie przepisów BHP,- prowadzenie szkoleń ogólnych z zakresu BHP,- prowadzenie kontroli stanu BHP w KPW Gdynia
KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA - 2019-05-13 - Gdynia (pomorskie)
pracodawca wymaga min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
BIURO RACHUNKOWE MGR KAROLINA SZAFRAŃSKA - 2018-04-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji , w oparciu o propozycję podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów , sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji - prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro- analizowanie i kontrolowanie , właściwego wykorzystania środków pieniężnych w zakresie właściwości w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych - prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie wlaściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz oplaty za energię elektryczną , usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty - kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowania dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych - rejestrowanie faktur za wykonanie dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2020-02-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy w charakterze cukiernika- specjalisty ds. produkcji pralin oraz projektowania i tworzenia ozdób z karmelu; produkcja pralin, wykonywanie deserów- bankietówek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)
Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-02 - Rychtal (wielkopolskie)
- Przedstawianie oferty klientom;- Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami firmy z rynku wschodniego- Aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B;- Budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzedaż produktów i usług z oferty firmy, tj.strony internetowe, sklepy internetowe, domeny,hosting,kampanie.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
tworzenie specyfikacji materiałów opakowaniowych oraz specyfikacji wyrobów gotowych dla zakładów ITG, prowadzenie/uczestniczenie w projektach związanych z rozwojem systemu centralnego, w którym tworzone są specyfikacje, współpraca z działami centralnymi PD&L, rynkami oraz innymi zakładami w ramach uzgadniania ostatecznych wersji specyfikacji, uczestnictwo w projektach specjalnych, szczególnie tych rozwijających systemy centralne w ramach specyfikacji materiałowych; koordynacja działań związanych z opracowywaniem opakowań i rozwojem druku oraz Global Procurement w celu zapewnienia, że specyfikacje materiałowe lub BOM są przypisane do systemu centralnego; tworzenie i utrzymanie specyfikacji materiałowych dla poszczególnych fabryk; tworzenie i utrzymywanie specyfikacji BOM i opakowań produktów dla konkretnych fabryk
kontakt przez PUP - 2018-11-17 - Jankowice (wielkopolskie)
Kalkulacja podatku wgdanych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)